|
Koniginnenacht/dag 2007 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
ik zie het alweer, voor de leuke moet ik uit Groningen vertrekken..
Huize Maas houdt de boel hier af en toe nog wat hoog, maar gasten als Prydz e.d. gaan we hier echt niet zien. Ik vind de jaarlijkse komst van Tijssie naar The Palace al heel wat.
Hier in het hoge noorden is het toch vooral Jump en Hardstyle wat "tha bomb" is. :whip: |
|
|
| SonnyM |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
ik zie het alweer, voor de leuke moet ik uit Groningen vertrekken..
Huize Maas houdt de boel hier af en toe nog wat hoog, maar gasten als Prydz e.d. gaan we hier echt niet zien. Ik vind de jaarlijkse komst van Tijssie naar The Palace al heel wat.
Hier in het hoge noorden is het toch vooral Jump en Hardstyle wat "tha bomb" is. :whip: |
Zo heey , zeg dat wel..
Ik vertrek dus gewoon naar Leiden > voor Armin , maar zaterdag 28 april zit ik eerst in Birmingsham ook voor Armin (hoofdzakelijk)
Maar Markus is natuurlijk ook erg vet
Godskitchen, here i come... yihaaa :crazy: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
ik zie het alweer, voor de leuke moet ik uit Groningen vertrekken..
Huize Maas houdt de boel hier af en toe nog wat hoog, maar gasten als Prydz e.d. gaan we hier echt niet zien. Ik vind de jaarlijkse komst van Tijssie naar The Palace al heel wat.
Hier in het hoge noorden is het toch vooral Jump en Hardstyle wat "tha bomb" is. :whip: |
Is hij in 2006 wel geweest eigenlijk? Nee toch?
Volgens mij was namelijk de laatste keer dat ik bij Tijs was in the Palace alweer ergens in 2005... |
|
|
| Frenkieee |
| Heeft er iemand ervaring met het treinen vanuit richting Breda naar Amsterdam op Koninginnedag? Ik ben het aan het overwegen. Bestemming wordt zeer waarschijnlijk Stoperaplein. Heb gehoord dat het voorgaande jaren één grote bende was en dat mensen niet verder zijn gekomen dan Utrecht. |
|
|
| eieregooie |
Naar Amsterdam op koninginnedag is sowieso een ramp... of je nou met de trein, de bus, de metro, de tram, of de auto gaat...
Als je gaat, ga dan of héél vroeg, voor 8en ofzo :p, of eind van de middag, alhoewel je dan wel tegen de stroom in moet :toothless |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Heeft er iemand ervaring met het treinen vanuit richting Breda naar Amsterdam op Koninginnedag? Ik ben het aan het overwegen. Bestemming wordt zeer waarschijnlijk Stoperaplein. Heb gehoord dat het voorgaande jaren één grote bende was en dat mensen niet verder zijn gekomen dan Utrecht. |
en dan ben je op de stopera sta je daar ook nog in de verdrukking :p |
|
|
| basd |
Behoorlijk overrated ja.. Koninginnedag sowieso, maar A'dam dan al helemaal.
Enige keer dat dat echt leuk was was direct uit een of ander feestje in de Hemkade, daarna hele dag in de zon liggen bier drinken op een van de weinige rustige plekken in de binnenstad en bij God niet meer weten hoe je 's avonds in Enschede bent gekomen.. Maar da's alweer een tijdje geleden.
Dit jaar (nog) geen plannen. |
|
|
| basvh |
ja nu ik in amsterdam woon ben je bijna verplicht om koniginnedag mee te maken.
Konginnenacht wordt het melkweg met vitalic, eulberg en elektroluv
Konginnedag het liefst naar de stoperaplein
savonds naar kleinenberg of loveland
Alles onder voorbehoud natuurlijk!
:D :D |
|
|
| Remy D |
Tiësto bij 538!(23-04-2007 om 13:38)Vandaag heeft Radio 538 bekend gemaakt dat DJ Tiësto er weer bij is met Koninginnedag! Naast de 538-DJ zijn ook de namen van Van Dik Hout en Sophie Ellis Bextor bekend gemaakt.
En Ferry Corsten draait op het Rembrandplein.
Maarja ik zie wel waar het schip eindigt die dag, ga niks plannen. :tongue2 |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Remy D
Tiësto bij 538!(23-04-2007 om 13:38)Vandaag heeft Radio 538 bekend gemaakt dat DJ Tiësto er weer bij is met Koninginnedag! Naast de 538-DJ zijn ook de namen van Van Dik Hout en Sophie Ellis Bextor bekend gemaakt.
|
Tracklist:
Tiesto - Elements of Life
Tiesto ft. Christian Burns - In The Dark
Tiesto - Lethal Industry (Richard Durand remix)
:nervous: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Muppy
Tracklist:
Tiesto - Elements of Life
Tiesto ft. Christian Burns - In The Dark
Tiesto - Lethal Industry (Richard Durand remix)
:nervous: |
Die set die hij vorig jaar draaide was tyfusbruut!! :crazy:
Maarja weer typisch nederlands, dat bevooroordeel. Kan jij ook niks aan doen. :clown: |
|
|
| Teknikol |
| Ik blijf gewoon lekker durpse koninginnedag vieren dit jaar, en het mooie is, mn baas vind het nodig om de dag erna iedereen vrij te geven op de zaak whaha, voordeel van een alcoholist als baas! |
|
|
|
|