return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Koniginnenacht/dag 2007 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Remy D
Ze verwachten dat het de warmste koninginnedag ooit word. Hahaha echt bruut, lekker bieren in de mooie zon!! :tongue2 :crazy: :eyespop:
Gotcha85
Draai zelf op het lichtplein in Eindhoven :)

Heb nog nooit zoiets gedaan dus moet ontzettend kicken worden,
zeker met dit warme weer.

Daarnaast ook lekker dansen in de technocity van t land! :)
Remy D
Trouwens, hier ben ik bijna de hele dag te vinden :crazy:!
Lekker chillen in de zon bij deze gave klanken.

Estroe
Francesco Pico
Kareem Raihani
Mal Borrowed & Frei Bauwerker
Onno
Per
Live: 16 Bit Lolita's
MC: P-Pholl

Westerstraat A'dam. Earth on queensday :tongue2
magrec
Goede keus ouwe!
Remy D
quote:
Originally posted by magrec
Goede keus ouwe!


Kheb er ook echt zin in . :D:tongue2
Muppy
Gister naar Breda geweest...Nog ff langsgeweest bij Montana:D Was gezellig!
Siesta
quote:
Originally posted by Remy D
Ze verwachten dat het de warmste koninginnedag ooit word. Hahaha echt bruut, lekker bieren in de mooie zon!! :tongue2 :crazy: :eyespop:


20 graden maar :mad:
robin
Bijkomen op t strand.. met bierrr :disbelief
basvh
Natuurlijk liep heel de planning weer mis maar OMG Stoperaplein overdag!!!! Sebastien Leger die echt zo goede set draaide en Eric Prydz die daarna alleen maar bommen neergooide. :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Verder was het daar helemaal niet zo super druk. Ok er waren veel mensen maar het echt geen haringen in een ton gevoel. Je kon gewoon lekker dansen.

Na Prydz wilde er een paar naar Amstelveld waar CHemistry stond. Dit terwijl Secret Cinema net begonnen was aan een goede set. Uiteindelijk toch mee moeten gaan want je kan niet natuurlijk heel de tijd je zin door drijven. Chemistry was wel ok, gelukkig helemaal niet zoveel pannekoeken house als ik gevreesd had. Om 21 was het afgelopen wat eigenlijk veel te vroeg was.
Frenkieee
Ik hoop zo dat Prydz zn set, net als vorig jaar, weer opgenomen is. Balen dat ik er niet bij kon zijn.

BaRTeZ
quote:
Originally posted by basvh
Natuurlijk liep heel de planning weer mis maar OMG Stoperaplein overdag!!!! Sebastien Leger die echt zo goede set draaide en Eric Prydz die daarna alleen maar bommen neergooide. :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Verder was het daar helemaal niet zo super druk. Ok er waren veel mensen maar het echt geen haringen in een ton gevoel. Je kon gewoon lekker dansen.



Wat draaide Prydz zoal? :)
Little Theseus
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Wat draaide Prydz zoal? :)


DJ Porny - Me so horny
Jeckyll & Hyde - Freefall

En Michel de Hey draaide natuurlijk weer die kutplaat van hem met secret cinema, die ffwd anthem. :whip: :whip:

Ik was gisteren met jet-lag en al (0730 geland op schiphol vanuit JFK New York) te vinden op het weteringcircuit, geweldigenoten, veel relaxter publiek dan op stopera, het wordt echt ieder jaar slechter daar, zonde.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement