return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Koniginnenacht/dag 2007
View this Thread in Original format
eXos
Nog leuke feesten of DJ's die rond die tijd zijn?

Ik heb wel weer zin in een leuk feestje :D
Glaniskanis
Aangezien Koninginnedag dit jaar op maandag valt is er mss wat minder te doen wat tot heel laat doorgaat aangezien de meeste mensen weer moeten werken de volgende ochtend.
Wat sowieso al zeker is is dat Eric Prydz ons land komt verblijden met 2 optredens (en waarschijnlijk een gratis 3e bij Loveland op het Stoperaplein op Koninginnedag zelf zoals vorig jaar)
29 april staattie in de Maassilo in Rotterdam en op 30 april zoals vorig jaar in Hotel Arena in Amsterdam
De 30e is weer een Royal Fire, met ook Marnix en Sebastien Leger als dj's

Sebastien Leger staat btw 100% zeker ook die middag op Loveland op het Stoperaplein
Dat gaat daar dus weer helemaal los :D:eyes:
Frenkieee
Yup, Prydz in de Maassilo is een sowiesootje. Maandag wordt voor mij nog maar de vraag, er gaat niemand de kant van Amsterdam op (blijven gewoon altijd in Breda.. :( )

Desyn Masiello komt ook in het land..

Ik moet gewoon goed mn best doen om wat mensen mee te krijgen richting Stoperaplein of zo.. Breda is toch maar als een dooie pier op een terrasje zitten.
magrec
Stopera is na vorig jaar een NO GO, veels te druk.
Waar komt masiello dan? Niet dat ik die zo graag wil zien maar misschien komen daar ook nog andere leuke dj's
Frenkieee
Had het een tijd terug gezien in de agenda op zn site maar als ik daar nu probeer heen te gaan krijg ik iets heel vaags: http://www.desynmasiello.com/

En op zn myspace krijg ik dit te zien:

Sorry! an unexpected error has occurred.
This error has been forwarded to MySpace's technical group.

Dacht me te kunnen herinneren dat het Ocean Diva was maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
marciemarcs
Hij zou vorig jaar op de Oceandiva draaien. Die website was al heel lang niet geupdate dus zou het misschien mogelijk kunnen zijn dat het van vorig jaar was?
Frenkieee
Ik dacht 2007 maar ik begin nu wel aan mezelf te twijfelen.

Gewoon klote dat die site van hem eruit ligt..
Flenkieboy
Koninginnenacht weet ik nog niet precies wat ik ga doen, misschien gewoon hier in Den Haag.

In ieder geval op 30 april gewoon naar de Garenmarkt in Leiden, waar Armin voor de 3e keer draait (alle voorgaande edities ook geweest)samen met Erick E en Fedde La G (:nervous: :whip: )

Zal wel weer een leuke avondje worden:)
Little Theseus
Dit jaar zal ik voor het eerst in 6 opeenvolgende jaren de koninginnenacht niet in Amsterdam doorbrengen, ik zit in New York dan. Vliegtuig landt op 30 april in de ochtend, oftewel met jet-lag en al lekker zuipen op de stopera!!
Donna
Welja,gewoon doortrekken LT!:D

Asperge
Overdag gewoon lekker in mijn hometown Leiden feesten op de Gaarenmarkt en 's avonds naar Prydzy in Hotel Arena:D
Jordi
Masiello komt in Panama met de SOS Crew (Masiello, 16B Omid & Demi).
Daarnaast staan Sander Kleinenberg, Kraak & Smaak en Muzikjunki er ook.

Dit is dus op koninginnenacht..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement