|
קטע הטראנס הטוב ביותר ששמעתם (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
חח דיי מצחיק איך החזרת אותי עכשיו לכיתה ו' כשזה היה הטראק הכי טוב בשבילי , עדיין יש לי איזה 10 ריפים של זה על קסטות כולל על קסטת האוסף שעשיתי בזמנו
:)
דיי שנאתי אותו אחרי כל החרישות ועכשיו אני שומע את זה שוב וזה שוב ענק
מוזר גם איך
HOME
של COAST 2 COAST
שפעם היה אחד הטראקים השנואים עליי הוא היום אחד האהובים עליי
ובכלל אני מסכים לגבי כל מה שנאמר פה על וינסנט דה מור, אני עדיין זוכר את היחסי ציבור המטורפים שאלעד עמדי עשה לאלבום שלו ברדיו ירושלים כשהוא משמיע כל דבר שלו ואפילו ראיין אותו ושכנע אותו לעשות סט, יש לי את זה מוקלט על איזה קלטת של יצחק לוי איפהשהו
:)
הוא אמר שכל טראק הוא מתחיל בסתם משחקים על המיקלדת ואילתורים ושאת קרט בלאנש הוא עשה בכולה יום אחד
מישהו הזכיר את גוריילה אגב? |
אני שמעתי את התוכנית הזו עם הראיון של וינסנט ברדיו ירושלים! אני זוכר אותה! אפילו פגשתי את אלעד בכמה ארועים של נקסט באילת. איזה קטע שנזכרת בזה! אני הייתי מאזין קבוע לעופר נחשון, אלעד עמדי, רוברט גיטלמן ועוד כל מני תחנות פראטיות... איזה נוסטלגיה! יא אללה! |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Flotser
Muses Rapt - Spiritual Healing
וגם הרמיקס שלו של
shiva shidapu
|
אני זוכר שהאורגנל מצויין ויש עוד איזה גרסה אדירה של שני יוצרים.
אם אתה רוצה אז אני אחפש את השם... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Viber
חח דיי מצחיק איך החזרת אותי עכשיו לכיתה ו' כשזה היה הטראק הכי טוב בשבילי , עדיין יש לי איזה 10 ריפים של זה על קסטות כולל על קסטת האוסף שעשיתי בזמנו
:)
דיי שנאתי אותו אחרי כל החרישות ועכשיו אני שומע את זה שוב וזה שוב ענק
מוזר גם איך
HOME
של COAST 2 COAST
שפעם היה אחד הטראקים השנואים עליי הוא היום אחד האהובים עליי
ובכלל אני מסכים לגבי כל מה שנאמר פה על וינסנט דה מור, אני עדיין זוכר את היחסי ציבור המטורפים שאלעד עמדי עשה לאלבום שלו ברדיו ירושלים כשהוא משמיע כל דבר שלו ואפילו ראיין אותו ושכנע אותו לעשות סט, יש לי את זה מוקלט על איזה קלטת של יצחק לוי איפהשהו
:)
הוא אמר שכל טראק הוא מתחיל בסתם משחקים על המיקלדת ואילתורים ושאת קרט בלאנש הוא עשה בכולה יום אחד
מישהו הזכיר את גוריילה אגב? |
תעלה הקלטות כאלה מתאים מאד לשמוע תקלאסיקות האלה... |
|
|
| nesher |
Flutlicht - Icarus(Daedalus mix)
עד היום עושה לי צמרמורות
:D:D:D |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by nesher
Flutlicht - Icarus(Daedalus mix)
עד היום עושה לי צמרמורות
:D:D:D |
Flutlicht
היו אדירים!!!! |
|
|
| spring |
| quote: | Originally posted by uzi
Flutlicht
היו אדירים!!!! |
look Part II from me number 11
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
the best flutlicht ever |
|
|
| uzi |
also
alex bartlett- amnesia (flutlicht remix)
פגז!! |
|
|
| taltul |
:לא יודע אם כתבו את זה כבר אבל הנה כמה ממני
Questia - Crystal Clouds
Micro De Govia - Voller Stern
Oceanlab - Sky Falls Down
Solid Sessions - Janeiro (Armin Remix)
Mark Otten - Mushroom Therapy
עכשיו נשאר רק להוריד אותי מהתקרה למרות שלא נראה לי שתצליחו :) |
|
|
| KrazyDJs |
Whirlpool - Under The Sun (Solarstone Remix)
לא כזה ישן (2004), אבל אחת המלודיות היותר מרגשות שיצא לי לשמוע... |
|
|
| Glenn-Holmes |
הרבה דברים של סטיב הלסטריפ
החל ב
synaesthesia
וכלה ברמיקסים מצוינים שהיו לו ב-2004
אחד הקטעים הגדולים של הטראנס מעוד הרכב שריגש בשנותיו היפות:
solar stone - 7 cities (armin van buuren remix)
במיוחד בשבילך טל :)
ואם כבר הם...
solar stone - release
הקטע המקורי מ-2003....יפהפה
וכמובן...שנה אחורה
solar stone - solarcoaster
יש שאהבו את הגרסה של מידווי...יש שאהבו תגרסה של איירבייס
תשאירו אותי עם המקורית ואני אהיה חייב לכם את חיי :)
mike:
Push - The Legacy
אחת המלודיות היפהפיות ששמעתי על אף שהיא מלודיה די פשוטה למעשה...היופי נמצא בפרטים הקטנים.
plastic boy - silver bath
שוב כנ"ל לגבי לגאסי
טוב אין לי כוח לכל הרפרטואר...תשלימו לבד...לא חסר לו...
ואולי אחד מהיוצרים האהובים עלי בטראנס...
laurent vorronez
משיפה אצלו זה שבחיים אני לא יכתוב את שם המשפחה שלו ללא שגיאות...
בכל מקרה
tiesto - in my memory (airwave remix)
רסה מצוינת לקטע עם ווקאל מצוין
jones & stephenson - the first rebirth (airwave remix)
למי שרוצה לתמצת בקטע אחד את היופי שבהפקות של איירוייב זה הקטע לעשות זאת!
עשרות קטעים של איירוייב עם אותו הסינט ואותה בנייה שהצליחו בצורה קסומה על אף היותם בעלי מבנה דומה להשמע מעניינים כל אחד בפני עצמו.
ועוד לא אמרתי מילה על כך שהוא עקף את מייק כשיאן האליאסים...
הבולטים שבהם הם כמובן
airwave
planisphere
antidote
green martian
1000 more.....
:D |
|
|
| Rising |
חברים...
Cloud 69 - SIXTY NINE WAYS
קטע אלוהי!!!! בפעם הראשונה ששמעתי אותו היו לי צמרמורות כל הגוף... אותם צמרמורות שאותן אני מרגיש עדיין ברגע זה שאני שומע תקטע הזה... אנייי מתתתת ממנו!!! כמובן שעומד מאחוריו היחיד והיחיד... airwave aka l-vee...
וכמובן שזה נמצא באוסף מספר אחד..... מג'יק 6... של טיאסטו... דיסק מספר אחד !! אליפות העולם!!!
שווה לציין גם את
Kai Tracid - Liquid Skies
אחחח אחחח איזה קטע מדהיייםםם כמה רגש !!!
:crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 :tongue2 :gsmile: :gsmile: :eyespop: :eyespop: :eyes: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by uzi
אני זוכר שהאורגנל מצויין ויש עוד איזה גרסה אדירה של שני יוצרים.
אם אתה רוצה אז אני אחפש את השם... |
ananda shake
הביאו אחהל רמיקס לקטע הזה
באמת קטע מרסק!!! :disbelief |
|
|
|
|