return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
קטע הטראנס הטוב ביותר ששמעתם (pg. 4)
View this Thread in Original format
sabi10
1.DuMonde - Never Look Back
2.Flutlicht - The Fall
3.Hemstock & Jennings - Mirage Of Hope
4.Agnelli & Nelson - Everyday
5.Paul Van Dyk - For An Angel
6.Arizona & Greg Murray - Daylight (Mystery Islands Remix)
7.Zed X - The Storm
8.Tankis & Savietto - Outrageous
9.Marc Aurel - Running (DuMonde Remix)
10.Mauro Picotto - Like This, Like That

אין לי מה להוסיף

:D ;)
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
solar stone - 7 cities (armin van buuren remix)
במיוחד בשבילך טל :)

ואם כבר הם...

solar stone - release
הקטע המקורי מ-2003....יפהפה

וכמובן...שנה אחורה

solar stone - solarcoaster
יש שאהבו את הגרסה של מידווי...יש שאהבו תגרסה של איירבייס
תשאירו אותי עם המקורית ואני אהיה חייב לכם את חיי :)

מסכים במיוחד עם ריליס , קטע יותר רגשני ממה שהוא נישמע בפעמים הראשונות

quote:




mike:

Push - The Legacy
אחת המלודיות היפהפיות ששמעתי על אף שהיא מלודיה די פשוטה למעשה...היופי נמצא בפרטים הקטנים.


ניסית תרמיקס של סוונסון וגילן?
תמיד העדפתי אותו יותר

quote:




בכל מקרה
tiesto - in my memory (airwave remix)
רסה מצוינת לקטע עם ווקאל מצוין
jones & stephenson - the first rebirth (airwave remix)
למי שרוצה לתמצת בקטע אחד את היופי שבהפקות של איירוייב זה הקטע לעשות


לא מסכים כל כך שזה מה שמייצג את הבחור הכי טוב
לדעתי airwave - innerspace
ו
L-Vee Presents Symphony Of DruMS - FLY (b1 original)
מייצגים אותו הכי טוב ובמיוחד פליי
ZetLAW
אני איש של מלודיות
אז הקטעים הטובים שעכשיו עולים לי בראש הם
Rank - 1 - symsonic
Tiesto - Magik Journey (הגרסה הארוכה)
solarstone - 3rd earth
Mike Foyle - Shipwrecked
Delerium - Eternal Odyssey
Dido - Aria (Armin Van Burren's Universal Religion mix)
Rob Dougen - Clubbed To Death
Fictivision Vs C-Quence - Symbols (Mesh Remix)
ace's delight - mental theme [ultra trance mix]
adam white - ballerina
cosmic gate feat jan johnston - raging [flutlicht vocal mix]
Ron_Shtren
טריידים כאלה מעלים רק טוב

אני לא ירחיב אבל כמה שדבוקים בי עד היום שווים להופיע פה

**Vincent de Moor - Crystal Clouds (Original mix)

Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano (Wally Lopez Super Weekend).mp3
DJ Shah meets Jan Johnston - Beautiful (Glimpse Of Heaven) (Long Island Dub)
blank & jones - Desire (Accuface Remix).mp3
Rank 1 - Airwave 2003 (Breathing) (Breaks Dub Mix).mp3
DJ Johan Gielen & Svenson - The Beauty Of Silence (Ill13s Extended Mix).mp3
DJ Tiesto - Suburban Train
Glenn-Holmes
לכולנו הטרדים הללו עושים טוב על הלב...
אין ספק שכל רשימה כאן שאני קורא צובטת לי חזק את הלב ומעלה זכרונות מהקטעים ומהרגעים בחיים שהייתי בהם כשהקטעים האלה היו כל כך אדירים עבורי.
בלתי ניתן לניתוק הקשר הזה
uzi
אהבתי הרבה מאוד מהשמות שאנשים כתבו פה..
זוכרים גם את
silverblue?
blank & jones - Desire (Silverblue Remix)
והיה גם טראק
Step Back
שהיה טוב, אהבתי את הגרסה ללא הווקל!
אהבתי מאוד!
YoavK
אני נזכר קצת מאוחר אבל הנה כמה פייבוריטים שלי:

1.Armas - Angels and Demons (Carl B remix)
2.Allure - We Ran at Dawn
3.Rank 1 - Airwave (בכל גרסאותיו השונות)
4.Veracocha - Carte Blanche
5.Armin van Buuren - Communication
6.Armin van Buuren - Birth of an Angel / Shivers

ונקנח בזווית ישראלית מפתיעה:
7.Future Prophecy - Summer of '99
uzi
תענוג בשבילי לראות שהרבה אנשים פה אומרים שהטראקים שהם הכי אהבו במהלך השנים הם מלודיים\ אפליפטינג ...
איך אתם מסבירים את זה שמכל הסגנונות והתקליטנים והמפיקים דווקא הסגנון הזה זוכה לכבוש לבבות?
כמה אושר המוזיקה הזו הכניסה לי לחיים, יא אללה!!!
YoraY
כי טבעי שהמוזיקה הזאת תמשוך תעין
כבר דיסקסנו על זה שטראנס זה סוג של שער לשאר הסיגנונות..

מה שאני אומר זה שטבעי שילד הכי יוהב ויעריך את אמא ואת אבא :P
taltul
avb - yet another day / never wanted this

חזרתי לחרוש על זה עוד פעם - פשוט מעיפים את הראש - אני שואל את העצמי אם זה מה שהיה באלבום האחרון של ארמין... :rolleyes:

uzi
quote:
Originally posted by taltul
avb - yet another day / never wanted this

חזרתי לחרוש על זה עוד פעם - פשוט מעיפים את הראש - אני שואל את העצמי אם זה מה שהיה באלבום האחרון של ארמין... :rolleyes:


לא! באלבום האומן האחרון (לא קומפילציה) של ארמין היה פרוג-פרוג-ופרוג... ומדי פעם איזה
birth of an angel
Viber
quote:
Originally posted by uzi
לא! באלבום האומן האחרון (לא קומפילציה) של ארמין היה פרוג-פרוג-ופרוג... ומדי פעם איזה
birth of an angel



לדעתי שיברס היה אבן יסוד במוזיקה האלקטרונית
עד היום אני מכור לאלבום הזה
כמה שאמפטי סטייט תמיד מזכיר לי זמנים טובים בקיץ לפני שהצבא השפיך לי על החיים:)

אלבום שמילים בו מושכות ומשלימות באמת את הטראקים ואין לך מה לחפש את הדאב שלהם בכלל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement