|
קטע הטראנס הטוב ביותר ששמעתם (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| sabi10 |
1.DuMonde - Never Look Back
2.Flutlicht - The Fall
3.Hemstock & Jennings - Mirage Of Hope
4.Agnelli & Nelson - Everyday
5.Paul Van Dyk - For An Angel
6.Arizona & Greg Murray - Daylight (Mystery Islands Remix)
7.Zed X - The Storm
8.Tankis & Savietto - Outrageous
9.Marc Aurel - Running (DuMonde Remix)
10.Mauro Picotto - Like This, Like That
אין לי מה להוסיף
:D ;) |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
solar stone - 7 cities (armin van buuren remix)
במיוחד בשבילך טל :)
ואם כבר הם...
solar stone - release
הקטע המקורי מ-2003....יפהפה
וכמובן...שנה אחורה
solar stone - solarcoaster
יש שאהבו את הגרסה של מידווי...יש שאהבו תגרסה של איירבייס
תשאירו אותי עם המקורית ואני אהיה חייב לכם את חיי :)
|
מסכים במיוחד עם ריליס , קטע יותר רגשני ממה שהוא נישמע בפעמים הראשונות
| quote: |
mike:
Push - The Legacy
אחת המלודיות היפהפיות ששמעתי על אף שהיא מלודיה די פשוטה למעשה...היופי נמצא בפרטים הקטנים.
|
ניסית תרמיקס של סוונסון וגילן?
תמיד העדפתי אותו יותר
| quote: |
בכל מקרה
tiesto - in my memory (airwave remix)
רסה מצוינת לקטע עם ווקאל מצוין
jones & stephenson - the first rebirth (airwave remix)
למי שרוצה לתמצת בקטע אחד את היופי שבהפקות של איירוייב זה הקטע לעשות |
לא מסכים כל כך שזה מה שמייצג את הבחור הכי טוב
לדעתי airwave - innerspace
ו
L-Vee Presents Symphony Of DruMS - FLY (b1 original)
מייצגים אותו הכי טוב ובמיוחד פליי |
|
|
| ZetLAW |
אני איש של מלודיות
אז הקטעים הטובים שעכשיו עולים לי בראש הם
Rank - 1 - symsonic
Tiesto - Magik Journey (הגרסה הארוכה)
solarstone - 3rd earth
Mike Foyle - Shipwrecked
Delerium - Eternal Odyssey
Dido - Aria (Armin Van Burren's Universal Religion mix)
Rob Dougen - Clubbed To Death
Fictivision Vs C-Quence - Symbols (Mesh Remix)
ace's delight - mental theme [ultra trance mix]
adam white - ballerina
cosmic gate feat jan johnston - raging [flutlicht vocal mix] |
|
|
| Ron_Shtren |
טריידים כאלה מעלים רק טוב
אני לא ירחיב אבל כמה שדבוקים בי עד היום שווים להופיע פה
**Vincent de Moor - Crystal Clouds (Original mix)
Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano (Wally Lopez Super Weekend).mp3
DJ Shah meets Jan Johnston - Beautiful (Glimpse Of Heaven) (Long Island Dub)
blank & jones - Desire (Accuface Remix).mp3
Rank 1 - Airwave 2003 (Breathing) (Breaks Dub Mix).mp3
DJ Johan Gielen & Svenson - The Beauty Of Silence (Ill13s Extended Mix).mp3
DJ Tiesto - Suburban Train |
|
|
| Glenn-Holmes |
לכולנו הטרדים הללו עושים טוב על הלב...
אין ספק שכל רשימה כאן שאני קורא צובטת לי חזק את הלב ומעלה זכרונות מהקטעים ומהרגעים בחיים שהייתי בהם כשהקטעים האלה היו כל כך אדירים עבורי.
בלתי ניתן לניתוק הקשר הזה |
|
|
| uzi |
אהבתי הרבה מאוד מהשמות שאנשים כתבו פה..
זוכרים גם את
silverblue?
blank & jones - Desire (Silverblue Remix)
והיה גם טראק
Step Back
שהיה טוב, אהבתי את הגרסה ללא הווקל!
אהבתי מאוד! |
|
|
| YoavK |
אני נזכר קצת מאוחר אבל הנה כמה פייבוריטים שלי:
1.Armas - Angels and Demons (Carl B remix)
2.Allure - We Ran at Dawn
3.Rank 1 - Airwave (בכל גרסאותיו השונות)
4.Veracocha - Carte Blanche
5.Armin van Buuren - Communication
6.Armin van Buuren - Birth of an Angel / Shivers
ונקנח בזווית ישראלית מפתיעה:
7.Future Prophecy - Summer of '99 |
|
|
| uzi |
תענוג בשבילי לראות שהרבה אנשים פה אומרים שהטראקים שהם הכי אהבו במהלך השנים הם מלודיים\ אפליפטינג ...
איך אתם מסבירים את זה שמכל הסגנונות והתקליטנים והמפיקים דווקא הסגנון הזה זוכה לכבוש לבבות?
כמה אושר המוזיקה הזו הכניסה לי לחיים, יא אללה!!! |
|
|
| YoraY |
כי טבעי שהמוזיקה הזאת תמשוך תעין
כבר דיסקסנו על זה שטראנס זה סוג של שער לשאר הסיגנונות..
מה שאני אומר זה שטבעי שילד הכי יוהב ויעריך את אמא ואת אבא :P |
|
|
| taltul |
avb - yet another day / never wanted this
חזרתי לחרוש על זה עוד פעם - פשוט מעיפים את הראש - אני שואל את העצמי אם זה מה שהיה באלבום האחרון של ארמין... :rolleyes: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by taltul
avb - yet another day / never wanted this
חזרתי לחרוש על זה עוד פעם - פשוט מעיפים את הראש - אני שואל את העצמי אם זה מה שהיה באלבום האחרון של ארמין... :rolleyes: |
לא! באלבום האומן האחרון (לא קומפילציה) של ארמין היה פרוג-פרוג-ופרוג... ומדי פעם איזה
birth of an angel |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
לא! באלבום האומן האחרון (לא קומפילציה) של ארמין היה פרוג-פרוג-ופרוג... ומדי פעם איזה
birth of an angel |
לדעתי שיברס היה אבן יסוד במוזיקה האלקטרונית
עד היום אני מכור לאלבום הזה
כמה שאמפטי סטייט תמיד מזכיר לי זמנים טובים בקיץ לפני שהצבא השפיך לי על החיים:)
אלבום שמילים בו מושכות ומשלימות באמת את הטראקים ואין לך מה לחפש את הדאב שלהם בכלל |
|
|
|
|