|
Waarom?
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| Waarom luisteren sommige mensen naar Jumpstyle en gaan ze hier op dansen als een dronken kangoeroe? |
|
|
| AirPole |
| Ik vind het eigenlijk wel grappig. Het is beter dan mekaar neersteken. Dit soort dingen brengt de jeugd onderling toch wat meer bij mekaar denk ik. Dat is alleen maar positief. Toch? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik vind het eigenlijk wel grappig. Het is beter dan mekaar neersteken. Dit soort dingen brengt de jeugd onderling toch wat meer bij mekaar denk ik. Dat is alleen maar positief. Toch? |
Jezus,anders ga je ff politiek lullen, gekkehuis :haha: |
|
|
| Little Theseus |
| Ik zie een link met het gabbertijdperk; ook toen was er eerst muziek, en na jaren muziek ineens een groepje debielen dat er bij de muziek een bepaalde stijl van dansen en kleding bedenkt. Geschiedenis herhaalt zich. Bij jongeren is het dus hip, want je wil er natuurlijk bij horen, alleen verliest het net als bij hardcore de origine uit het oog. |
|
|
| DjRV |
Doet me niet zo zeer aan hardcore/gabberen denken maar wel aan het springnichten wat in 2001 opkwam.
Check ook deze thread.
Iets met aanstekers en deo's :haha: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by DjRV
Jezus,anders ga je ff politiek lullen, gekkehuis :haha: |
Nou zeg! :mad:
:p |
|
|
| basvh |
Wat ik een vele belangrijkere vraag vind is:
Waarom noemt men Jumpstyle een nieuwemuziek style terwijl het al bijna 10 jaar bestaat? :whip: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
Doet me niet zo zeer aan hardcore/gabberen denken maar wel aan het springnichten wat in 2001 opkwam.
Check ook deze thread.
Iets met aanstekers en deo's :haha: |
haha mooie thread!
Gelukkig hebben ze nu aparte pogo feestjes! Zie het als een vooruitgang :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DjRV
Jezus,anders ga je ff politiek lullen, gekkehuis :haha: |
LOL :D
Hij heeft wel een punt op zich :p |
|
|
| Donna |
Iedere generatie heeft zn dingetje,en zo hoort t!
Heren,jullie worden gewoon oud:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Siesta
Waarom luisteren sommige mensen naar Jumpstyle en gaan ze hier op dansen als een dronken kangoeroe? |
Waarom luisteren sommige mensen naar Trance en steken ze daarbij hun handen in de lucht als een TBS-er op weekendverlof? |
|
|
|
|