|
משאל: יוצר הקלאב-טראנס הישראלי הטוב ביותר? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
חבל שאין יוצרים של מוזיקת "קלאב" בארץ.
או מה שאתם קוראים
Epic/Melodic/Uplifting Trance. |
זה לא "מה שאתם קוראים לזה" - אלא ככה קוראים לזה - זאת עובדה
...
KREING
הטראק שאמרת
VOYAGE
זה אפליפטינג טראנס...
ובאמת שכחתי את אינפקטד - יש להם כמה טראקים מצוינים ובאמת למי שאוהב את התחום הם הכי טובים ברמה...
שמעתי סט שלהם בליל אהבה בצמח של שנה שעברה והקהל השתגע... |
|
|
| deluxe |
בואו אני אגיד לכם ככה:
דבר ראשון- יש קלאב בארץ!!! צ'ארקה, זה שעשה את
I'm in love
האגדי- ישראלי
גם
LN movement
ישראלי
עכשיו בקשר ליהל אייל ברקן היה בשבילו תרגיל שיווקי כדי להתפרסם. ככה הוא צבר שם בישראל. ליהל יש היום שם ענק באירופה וכל טראק שהוא מוציא עושה גלים.
בארץ אין הרבה קלאב בגלל שיש הבדל אחד פשוט ביננו לאירופה: אצלם זה מוסיקה אלקטרונית, אצלנו זה "יאללה טראנסים בלגאן" אני לא אומר שאחד טוב ואחד רע, לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו
אבל ישראל היא מעצמה בתחום הטראנס הפסיכודלי וזו עובדה
בקשר לסצינה- זאת סצינה קטנה ולא מפותחת מספיק. |
|
|
| MoSH_MaN |
מליין מליין אבל צודק.........
אני מעדיף אצ המוזיקה של ח"ול
לא את ההפסיכודלי
להוציא את אסטרל ......... |
|
|
| benji904 |
I know that it's a super old thread, but it can definately use some dusting...new names, and maybe, of course, new insights and opinions about the broadness of the name "TRANCE"...
I would settle for:
Hydroid
Maor Levi
Robert Gitelman |
|
|
| Glenn-Holmes |
well good for you to bring up that issue... israel surprisingly enough have become a supplyer of talents on the last few years it seems
although lately it seems we are becoming an empire of tech house producers i'll try to stay focused on the trance ones...
so lets add to the list coldware/informers doing it on the more techier side of trance music
inner and outer/rand and zehavi are also talents on the melodic trance area
and we have our very own ron berkovich aka sunquest and some more aliases which left haifa at the age of 4 to live with his family in canada...he is israeli in his soul though :D |
|
|
| Rising |
| infected mushroom! |
|
|
| uzi |
| השם הישראלי הכי חם כרגע שמנוגן בהכי הרבה תוכניות, ואני שומע תוכנית או שתיים כל יום, הוא מאור לוי. אני לא מת על הסגנון שלו, אבל כל הכבוד לו ולאבוב אנד ביונד שדוחפים אותו המון! המון! המון! |
|
|
| DvJ |
שכחתם גאוני מוזיקה
Flash Brothers
שצויינו פה מקודם
נכון לא הכי טראנס שיש
אבל המון דיגיים של טראנס מנגנים קטעים שלהם כולל ארמין ומרקוס שניהיה בשנה האחרונה מאוד טראנסי....
Raz Nitzan
מפיק תחת הסוליד גלוב - שכל יצירה שלהם זה אומנות
חוץ מזה משורר ומלחין מוכשר מאוד שכתב המון שירים לטובים ביותר...
הייתי דוחף עוד שמות אבל הם לא קשורים לטראנס כמו
Guy Gerber
Guy J
Moshic
Sahar Z
Shlomi Aber
Raz Shani
ועוד..... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
שכחתם גאוני מוזיקה
Flash Brothers
שצויינו פה מקודם
נכון לא הכי טראנס שיש
אבל המון דיגיים של טראנס מנגנים קטעים שלהם כולל ארמין ומרקוס שניהיה בשנה האחרונה מאוד טראנסי....
Raz Nitzan
מפיק תחת הסוליד גלוב - שכל יצירה שלהם זה אומנות
חוץ מזה משורר ומלחין מוכשר מאוד שכתב המון שירים לטובים ביותר...
הייתי דוחף עוד שמות אבל הם לא קשורים לטראנס כמו
Guy Gerber
Guy J
Moshic
Sahar Z
Shlomi Aber
Raz Shani
ועוד..... |
גם אני כמעט התפתתי לציין את השמות שציינת אבל...עדיין אף אחד מהם לא קשור לטראנס. אפילו לא הפלאשים שאכן מנוגנים כפי שציינת על ידי כמה מהדי ג'יים הגדולים מהטראנס..
בכל אופן לגבי רז ניצן טוב באמת שהזכרת את הכשרון שלנו בגולה.
ולגבי כל השאר...אוקיי כמו שאמרתי לא קשורים לטראנס אבל בהחלט עושים חייל בתחומם שהוא פחות או יותר באיזור התחום שלי גם ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
שכחתם גאוני מוזיקה
Flash Brothers
שצויינו פה מקודם
נכון לא הכי טראנס שיש
אבל המון דיגיים של טראנס מנגנים קטעים שלהם כולל ארמין ומרקוס שניהיה בשנה האחרונה מאוד טראנסי....
Raz Nitzan
מפיק תחת הסוליד גלוב - שכל יצירה שלהם זה אומנות
חוץ מזה משורר ומלחין מוכשר מאוד שכתב המון שירים לטובים ביותר...
הייתי דוחף עוד שמות אבל הם לא קשורים לטראנס כמו
Guy Gerber
Guy J
Moshic
Sahar Z
Shlomi Aber
Raz Shani
ועוד..... |
גם אני כמעט התפתתי לציין את השמות שציינת אבל...עדיין אף אחד מהם לא קשור לטראנס. אפילו לא הפלאשים שאכן מנוגנים כפי שציינת על ידי כמה מהדי ג'יים הגדולים מהטראנס..
בכל אופן לגבי רז ניצן טוב באמת שהזכרת את הכשרון שלנו בגולה.
ולגבי כל השאר...אוקיי כמו שאמרתי לא קשורים לטראנס אבל בהחלט עושים חייל בתחומם שהוא פחות או יותר באיזור התחום שלי גם ;) |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
גם אני כמעט התפתתי לציין את השמות שציינת אבל...עדיין אף אחד מהם לא קשור לטראנס. אפילו לא הפלאשים שאכן מנוגנים כפי שציינת על ידי כמה מהדי ג'יים הגדולים מהטראנס..
בכל אופן לגבי רז ניצן טוב באמת שהזכרת את הכשרון שלנו בגולה.
ולגבי כל השאר...אוקיי כמו שאמרתי לא קשורים לטראנס אבל בהחלט עושים חייל בתחומם שהוא פחות או יותר באיזור התחום שלי גם ;) |
Michael Tsukerman
גם מתחיל לעשות קצת ייצוג אם זה עם הקטע החדש יחד עם גיטלמן ועם זה לבד
R U Mad?
.......
דעתי שהיה ראוי לציין את הפלאשים
עושים הרבה רעש בעולם הטראנס ומוחתמים גם בלייבלים של טראנס ....
לגבי השאר ציינתי שהם לא קשורים לעולם הטראנס אבל עושים המון כבוד
אפשר להוסיף גם את
Brisker & Magitman
אני אישית לא מתחבר להרבה קטעים שלהם אבל עושים לעצמם שם טוב בעולם........ |
|
|
|
|