|
משאל: יוצר הקלאב-טראנס הישראלי הטוב ביותר? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
אילן, לא עשית כלום בפורום הזה כל עוד אתה לא משנה את הכותרת הכל כך מטרידה הזאת או יותר נכון את המילה הזאת...
אתה יודע על איזה מילה אני מדבר
:whip: :whip: :whip:
מהר לשנות את זה לפני שאוהדי סקאזי ושאר רעות חולות יזדהו ויבואו לפורום!
":wtf:"
ולעניין עצמו הטוב ביותר כרגע בשבילי זה היידרויד והפלאשים שקנו אותי עם מיראז" ... |
|
|
| KrazyDJs |
Guy J
הרבה פרוג האוס, קצת אלקטרו ברייקס וטק האוס משולבים...
מלודיות אדירותת...
יש לו גם קטע עם Roy Brizman
עוד ישראלי...
העיפו אותי..כמה שהתגעגעתיייי למוזיקה הזאתת |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טופל ;) |
אילן, אני ועם ישראל מודים לך
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
אילן, אני ועם ישראל מודים לך
:) |
אתה מודה לי..
אבל עם ישראל לא מבין עכשיו את הכותרת
:stongue: |
|
|
| YoraY |
הלה קלאב טראנס@R#Q@
או בשפה סחה דבר חלש.. טראנס
ממ האמת שהשנה אני חושב שאיתי עשה את זה בגדול עם קראבלה... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by YoraY
הלה קלאב טראנס@R#Q@
או בשפה סחה דבר חלש.. טראנס
ממ האמת שהשנה אני חושב שאיתי עשה את זה בגדול עם קראבלה... |
כן, במשך 4 חודשים כל התוכניות באינטרנט נגנו את זה! יצאתי פסיכי...
טראק מאוד חמוד אבל טחנו לו תצורה! |
|
|
| YO-I |
השאלה בכותרת מטעה, קלאב טראנס זה לא מה שאינפקטד מנגנים, זה מה שאיתי ומאור לוי ואולי יהל במיקרים מסויימים יוצרים
כל המוזיקה של אינפקטד, סקאזי וחבריהם זה הפסיי טראנס שאני ממש לא מתחבר אליו
איתי ומאור לוי שיחקו אותה השנה בז'אנר הקלאב טראנס
בשאר הז'אנרים, מושיק וגיא גרבר הם הטופ בשבילי
ואגב ממש בקרוב ריליס ראשון שלי באחד הלייבלים שמתעסקים בז'אנר הפרוגרסיב האוס
פרטים בקרוב |
|
|
| uzi |
| דרך אגב, בתוכנית אחרונה של מרקוס שולץ יש טראק חדש של גרבר... |
|
|
| YoraY |
| פששש כבוד יוחאי.. באיזו תוכנה תיוצר..? |
|
|
| YO-I |
אני עובד עם עוד בחור מוכשר בשם רזו וביחד עשינו קטע מדהים עם ווקאל לא פחות מדהים עם הקיובייס
על רזו עוד תשמעו הרבה |
|
|
| YoraY |
קיובייס זה טוב! :)
שיהיה בהצלחה אני הולך לחפש אותך פרטית |
|
|
|
|