|
משאל: יוצר הקלאב-טראנס הישראלי הטוב ביותר?
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
מי לדעתכם יוצר את המוזיקה הכי טובה בארץ בתחום הטראנס?
לדעי אסטרל פרוג'אשיין הם הכי טובים בארץ יש גם את יעל אבל לדעתי הם פשוט רמה אחת טוב יותר חא פחות טובים מהדיי גיי' המובלים בעום....
מה דעתכם? |
|
|
| luckystrike |
אסטרל מצוינים...
אבל אני ממש אוהב את יהל...
יש לו טראקים שפשוט חבל על הזמן וגם דיג'יים בעולם עושים לו רמיקסים שזה כבר מוסיף לו כבוד
אני חושב שהוא מי שאני הכי אוהב בתור מפיק בארץ ... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
האמת אני מסכים עם לאקי
אסטראל פוג'קשיין הם אחלה וגם אינפקטד ואפילו
GMS
הם בסדר
אבל מוזיקה פסיכודלית זה לא בשבילי
אז אני בוחר ביהל
אגב הטראק הכי טוב של אסטרל פרוג'שיין לפי דעתי:
Astral Projection - Burning Up
למה הוא קצת יותר רגוע מהפסיכודלי שלהם |
|
|
| MoSH_MaN |
גם אני מעדיף יותר שירים רגועים
כמו באירופה
אבל אסטרל הם היחידים שאני אוהב בתחום הזה
וגם את יהל אני אוהב
אבל קצת פחות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אגב הטראק הכי טוב של אסטרל פרוג'שיין לפי דעתי:
Astral Projection - Burning Up
למה הוא קצת יותר רגוע מהפסיכודלי שלהם |
טראק ענק!
:)
אני מת עליו - שמעתי כבר כמה רמיקסים וכולם ממש טובים
חבל שאין להם עוד כאלה |
|
|
| Trance man |
3 היוצרים האהובים עלי מהארץ:
1. Astral Projection הגדולים!:)
2. Yahel
3. Flash <-- תצפו לשמוע מהם בעתיד..הם לא מזמן הגיעו למיקסים של פול אוקנפולד וג'ון דיגוויד..קניתי את הדיסק החדש שלהם..והוא מצוין..
אנשים בפורום הזה לא מתים על הסגנון שלהם
(deep trance/progressive house)
אבל הם פשוט מצויניםםםםם..
אולי אני יעלה כמה טרקים מהדיסק שלהם ואני ישים להם לינק בעתיד! |
|
|
| TranceGiant |
No doubt- Infected Mushroom.
i think their music is one of the most complex subtle creative and intelligent music ive ever heared. You listen to their albums with headphones close your eyes and see each time some other movie, unbelievably beautiful.
i think they are kinda underestimated and i wouldnt consider them 100%psychedelic..hallucinogen is real goa/acid..infected are a class of their own |
|
|
| nesher |
מה
איך אתם יכולים להשוות מישהו מהרשימה הזאת בכלל ל
Infected
הם ענקים
למרות שאני לא מת על פסיכודלי הם פשוט גדולים.
חבל שאין יוצרים של מוזיקת "קלאב" בארץ.
או מה שאתם קוראים
Epic/Melodic/Uplifting Trance. |
|
|
| Narcotic Mind |
Infected
באמת עושים
Psy
ענננק
וגם אסטרל תותחים
בקשר ליהל
בהתחלה התלהבתי ממנו והאבתי את הטראקים שלו אבל עכשיו פשוט בא לי להקיא כל פעם שאני שומע אותו |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by nesher
חבל שאין יוצרים של מוזיקת "קלאב" בארץ.
או מה שאתם קוראים
Epic/Melodic/Uplifting Trance. |
דווקא יש לנו את אייל ברקן
אבל לא צריך להתגאות בזה
אגב, איזה לאיזה קטגוריה הייתם מכניסים את
yahel - voyage
זה קלאב??? |
|
|
| DJ-Energy |
1)Yahel
2)astral projection
3)infected mushrooms |
|
|
| Dj Moriano |
אסטרל תותחים
אינפקטד גם טובים מאוד
אבל אני אוהב לאללה את
INTACT INSTINCT
אבל אני לא בטוח שהם ישראלים אני חושב שכן. |
|
|
|
|