return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Holland
View this Thread in Original format
Beamish
då var det klart att man ska läsa nästa termin i Holland. Oj så mkt trance fester jag ska gå på! muhaha
reveal
hehe, låter gjutet ;) nästa termin så kommer många svenska TAs att övernatta his dig :stongue:

vad är det du ska läsa?
Beamish
Rotterdam
reveal
Rotterdam? som svar på min fråga om VAD du ska läsa? lol
Beamish
aha, såg ut som det stod var =)

Det blir ekonomi o logistik
Gaby
hej kompis ;)
SteveTranz4ever
Ja du Beamich, som gammal TA kompis så känner jag mitt ansvar att komma över och bo ett par helger på soffan... :p

Skojja ju bara...

Skönish för dig i alla fall :) Hoppas det går bra...
Beamish
tydligen så ska klubblivet i Rotterdam suga, emn då kan man ju alltid glädja sig med att det inte direkt är några större avstånd i det där landet.
En positiv grej är att Universitet jag ska gå på tar in en stor Dj i månaden. Tiesto, corsten osv har varit där genom åren.... :)
reveal
som sagt: räkna med besök från oss. :)
mindshooter
Fixa ett TA gästrum som man kan boka in sig på :p

x-dream
quote:
Originally posted by mindshooter
Fixa ett TA gästrum som man kan boka in sig på :p


:D :D :D :D :D Låter bra det......
doter
Ja e inte Aaaaaaavundsjuk iaf!!!


*aaaaarghghhh*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement