return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Holland (pg. 2)
View this Thread in Original format
Vitryss
Glid in på en coffe-shop, köp en färdigrullad och må bra, :)

Du kommer inte ångra det...
Vizay
åhhhhhh, den som ändå hade möjligheten att studera där :)

aja, får väl glädjas åt din lycka iaf *blänga med mördande blickar* ;) :P


vitryss: drugfree is the way to parteee :D
Vitryss
Klanka inte ner på nåt du inte provat, har haft den här diskussionen förut, ;)
Vizay
ok förlåt, ska inte klanka ner på nått som är allmänt destruktivt och farligt i för stora doser...


sen de faktumet att man kan tro att man e en apelsin å att alla runtomkring ska skala en....de e väll en bieffekt man får ta :toothless
Vitryss
Det blir vad man gör det till.....

Men, med hänsyn till rådande etikett regler här på svenska delen håller jag käft nu, denna tråd handlar juh inte om d0pe utan om Nederländerna..
mindshooter
Bra :) Ta gärna upp den diskussionen igen ifall ni vill ta det :) Det var en intressant diskussion...

Själv bor jag nog kvar i sverige ett bra tag :D
King of Clubs
quote:
Originally posted by Vizay
sen de faktumet att man kan tro att man e en apelsin å att alla runtomkring ska skala en....de e väll en bieffekt man får ta :toothless


och inte nog med det, man får tydligen stora L i pannan!!:eek: :D







Skoja bara.. beamish, ha det toknice i Holland... :)
Beamish
det får man!!!! :D

tycker bara inte dansmusik/trance o pillertuggande hör ihop...

Vissa väljer att bruka/missbruka droger, andra väljer att bruka/missbruka godis, mat, tobak, porr.. etc etc
King of Clubs
quote:
Originally posted by Beamish
det får man!!!! :D

tycker bara inte dansmusik/trance o pillertuggande hör ihop...

Vissa väljer att bruka/missbruka droger, andra väljer att bruka/missbruka godis, mat, tobak, porr.. etc etc


Right... Våra åsikter skiljer sig på det sättet att jag inte anser att att bruk och missbruk är samma sak. Dock är det nog så att diskussionen hör hemma i tråden "party knark" :)

En sak bara... Jag hajar inte för fem öre vad som menas med att man får L i pannan... Har försökt listat ut det, men hur jag än vänder på det så får jag inte ihop det. Snälla säg, Jag är en nyfiken jävel :)
Beamish
först, jag tycker det är Ok att bruka. Så länge det inte går ut över andra vilket jag tror det lätt gör om många brukar vid exempelvis stora danceevents. Det vanliga folket får en bild av 15 000 knarkande människor som dansar till dunkande musik.

L i pannan e egentligen ett amerikanskt uttryck (tror jag), typ Looser...lite fånigt att översätta det till svenska kanske...

Xplorer76
Va på GSSS i sommras... och där var det 15.000 påtända i ett tält...
Tjohoooo
Trancefella
quote:
Originally posted by Beamish
först, jag tycker det är Ok att bruka. Så länge det inte går ut över andra vilket jag tror det lätt gör om många brukar vid exempelvis stora danceevents. Det vanliga folket får en bild av 15 000 knarkande människor som dansar till dunkande musik.


Yup! delsvis en tabbe för ryktet om dansmusik eller speciellt danceevents, men ändå, it's the truth. och många tänker Holland = Knark. det är nog inte alls svårt o få tag på skit därborta... :rolleyes: kebab någon?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement