|
Holland
|
View this Thread in Original format
| Beamish |
| då var det klart att man ska läsa nästa termin i Holland. Oj så mkt trance fester jag ska gå på! muhaha |
|
|
| reveal |
hehe, låter gjutet ;) nästa termin så kommer många svenska TAs att övernatta his dig :stongue:
vad är det du ska läsa? |
|
|
| reveal |
| Rotterdam? som svar på min fråga om VAD du ska läsa? lol |
|
|
| Beamish |
aha, såg ut som det stod var =)
Det blir ekonomi o logistik |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja du Beamich, som gammal TA kompis så känner jag mitt ansvar att komma över och bo ett par helger på soffan... :p
Skojja ju bara...
Skönish för dig i alla fall :) Hoppas det går bra... |
|
|
| Beamish |
tydligen så ska klubblivet i Rotterdam suga, emn då kan man ju alltid glädja sig med att det inte direkt är några större avstånd i det där landet.
En positiv grej är att Universitet jag ska gå på tar in en stor Dj i månaden. Tiesto, corsten osv har varit där genom åren.... :) |
|
|
| reveal |
| som sagt: räkna med besök från oss. :) |
|
|
| mindshooter |
| Fixa ett TA gästrum som man kan boka in sig på :p |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fixa ett TA gästrum som man kan boka in sig på :p |
:D :D :D :D :D Låter bra det...... |
|
|
| doter |
Ja e inte Aaaaaaavundsjuk iaf!!!
*aaaaarghghhh* |
|
|
|
|