|
och hur ser ni ut då? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TrancE_GyLLe |
| va fan .. hur laddar men upp en bild då???? |
|
|
| Aendy |
Hittade en bild på mig från nätet. Det är jag som är spöket i vitt närmast kameran.
 |
|
|
| reveal |
| hehe, dina bilder visar inte allt för mkt anden ,) *minns tråden "Posta bilder på er själva* |
|
|
| Vitryss |
Längst till höger ser man halva mig, från Club Exclusive, tidigt på kvällen, var typ jag och den gröna bruden där som dansade, ;)
Mer utrymme för mig!! ;)
 |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vitryss
/...och den gröna bruden där som dansade, ;)
|
Var hon grön??? Kom hon från en annan planet eller det var sjukligt? |
|
|
| Vitryss |
Hon hade gröna kläder på sig, ;)
Var på den festen TVÅ brudar tafsade på mig, helt sjukt, fattade ingenting, jag e så dålig på å se sånt, :p |
|
|
| fruktsoppa |
vadå gaby i DVD-filmer?
das is me. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
vadå gaby i DVD-filmer?
das is me. | Det är så att Gaby var med två ggr i ett par sekunder på Trance Energy 2002 DVDn...
Sorry Gaby men jag slänger upp bilden igen så dom får se... Bilden är dock en aning förvrängd
 |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by Gaby
:D jag är bäst! |
vilken EXAKTA tid va du med på videon? |
|
|
| RebeL9 |
Här är en bild då jag spelar didgeridoo :)
 |
|
|
| Beamish |
:D
Ser ut som en San Fransisco Hippie |
|
|
| RebeL9 |
| jag är en snäll människa så jag tar det där som en komplimang ;) |
|
|
|
|