|
och hur ser ni ut då? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
| hehe, jag måste vara lite "ungdom" av mig o säga : Gaby, Nice rack! ;P |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
hehe, jag måste vara lite "ungdom" av mig o säga : Gaby, Nice rack! ;P |
He he he... :p |
|
|
| fruktsoppa |
| ähh, det är juh bara härligt! |
|
|
| Vizay |
rebel9 de där e la inte du lr?
såg de på tvåan nån gång å då såg du inte ut sådär iaf :)
klart jag kan ju ha fel :P |
|
|
| Dj_ExOn |
Det här jag då'ra..
lite liten men den får duga.
 |
|
|
| RebeL9 |
| japp det är jag. :) |
|
|
| Phat^Trance |
som ni ser så har jag lekt lite med bilden =) :rolleyes: |
|
|
| fruktsoppa |
| no disrespect, but that was one ugly picture.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Phat^Trance
som ni ser så har jag lekt lite med bilden =) :rolleyes: | Schyrre bild, du verkar va bra på det där med redigera bilder, har sett dina covers också till dina egenhändigt gjorda mixar... :) Tack för uppladdningarna btw till min ftp. |
|
|
| reveal |
alla läser alla trådar, så att göra reklam för en annan tråd inom samma del av TA är meningslöst... dessutom faller det inte under ämnet "och hur ser ni ut då?" :rolleyes: |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by reveal
alla läser alla trådar.... |
nej. |
|
|
|
|