|
och hur ser ni ut då?
|
View this Thread in Original format
| dbl |
kom och tänka på det nu... är med på ett grafik forum och där så gjorde vi en "yearbook" på nätet med våra foton,nicks, namn och url..
då kom jag plötsligt att tänka: "Undra hur dem däringa svenska medlemmarna på TA ser ut?"
så har ni något vackert kort på er att visa upp?
här e jag
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jo du.. så här ser man ut ibland 
Lite trist att inte bilderna kommer upp som dom gör i dom internationella delarna av forumet... här visas bara länkar, kan ju iof va till fördel också. Man får valet om man vill se ens fula nuna eller inte :toothless |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jo du.. så här ser man ut ibland |
och hur ser du ut när du inte ser ut sån då? :p |
|
|
| Vizay |
| jag kan pula upp ett fotto eller två imorrn, måste bara orka cykla till min polare å låna hans webcam....men va gör man inte för å skrämma folk ;) |
|
|
| Gaby |
| jag är väl inte så anonym längre? :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
jag är väl inte så anonym längre? :D |
hehe, inte alla som är med på dvd-filmer :D:D:D du leder helt klart i exponering ;) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
hehe, inte alla som är med på dvd-filmer :D:D:D du leder helt klart i exponering ;) |
:D jag är bäst! |
|
|
| mindshooter |

Jag till vänster om ni överhuvudtaget känner att ni behöver undra! |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by mindshooter

Jag till vänster om ni överhuvudtaget känner att ni behöver undra! |
Clean bild!! :)
Det finns inte en bild på mej nånstans på nätet eller på min dator, så jag har tyvärr inget att bidra med här... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter

Jag till vänster om ni överhuvudtaget känner att ni behöver undra! | Jag tycker ändå mindshooters bild elá rätt kung ändå... Med Cor Fijneman i Magik Store...
Gaby... bäst.. vet inte men sötast på TA Sweden... ja då ;)
j/k:toothless |
|
|
| dbl |
| jo, det e lite fräckt med honom med på bilden |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| här är jag... är ganska ny på forumet så nu vet alla vem jag är iaf.... |
|
|
|
|