|
פרוייקט דחוף! כנסו מהר!
|
View this Thread in Original format
| uzi |
ארמין מבקש שהמאזינים ישלחו לו קבצי
MP3
קצרים של הקול שלהם והוא ינגן אותם במהלך הפרק ה 300 של התוכנית שלו.
בואו נתארגן יחד וניצור משהו מיוחד.
נשלח מעין קובץ שמכניס את הקולות של כולנו ומציג אותנו כ-
trance addict forum members from israel
אולי נכניס איזה אפקט אלקטרוני לקולות שלנו ונעשה משהו פקנטי!
אם נתאמץ הוא בטוח ישים אותנו, עובדה שבפעמים הקודמות הוא ניגן קולות ממש פשוטים.
מתאים לכם??????????????
שימו לב, שהרגע הייתה תוכנית 298 וזה אומר שיש לנו פחות משבוע כי הוא צריך עוד לעשות מכל הקולות האלה מיקס מוכן להופעה של התוכנית 300!!! |
|
|
| YoraY |
ווווואלה.........
נו למי שיש מבטא יפה שיקליט בשמנו.. |
|
|
| mitre |
עוזי אחלה יוזמה
חשבתי אולי כל אחד יגיד אות אחת למיקרופון ואז נחבר מזה משהו כמו
State Of Trance
או שכל אחד כאן יקליט אותו משפט במיקרופון ואז מישהו יחבר את הכל כאשר באמצע הקול מתחלף באותו משפט |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by mitre
עוזי אחלה יוזמה
חשבתי אולי כל אחד יגיד אות אחת למיקרופון ואז נחבר מזה משהו כמו
State Of Trance
או שכל אחד כאן יקליט אותו משפט במיקרופון ואז מישהו יחבר את הכל כאשר באמצע הקול מתחלף באותו משפט |
וואי יפה.. אני בעד המילים המתחלפות :>
מי משתתף בחגיגה לי לא תהיה בעיה לארגן תעריכה |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by YoraY
וואי יפה.. אני בעד המילים המתחלפות :>
מי משתתף בחגיגה לי לא תהיה בעיה לארגן תעריכה |
נראה לי שגם אני בעד :)
אז אנחנו כבר 3. עוד מישהו?
צריך גם לחשוב מה להגיד? אולי משהו כמו
Armin, congratulations for episode three hundred from trancaddict israeli forum community. Wishing you to add some zeroes to this number of episodes.
דרך אגב ארמין יהיה בארץ באותו יום שתצא תוכנית ה-300!!!
האם זה נשמע כמו רעיון לשלט?
:confused: אה וכל מה שיש לי בבית זה מיקרופון ב-20 שקל |
|
|
| YoraY |
אל תדאגו בקשר למקרופונים תדאגו יותר שתוכלו להקליט כמו שצריך
24bit
44100 kbps
והמשפט שכתבת ארוך חושרמוטה
מישהו צריך תוכנת הקלטה? :\ |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by YoraY
אל תדאגו בקשר למקרופונים תדאגו יותר שתוכלו להקליט כמו שצריך
24bit
44100 kbps
והמשפט שכתבת ארוך חושרמוטה
מישהו צריך תוכנת הקלטה? :\ |
טוב אפשר לקצר ל-
Armin, congratulations for episode three hundred from trancaddict israeli forum community.
נראה לי חלש מדי אבל.
ואני צריך תוכנת הקלטה אם התוכנה שבא עם ווינדוס לא מספיק טובה :\ |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by mitre
טוב אפשר לקצר ל-
Armin, congratulations for episode three hundred from trancaddict israeli forum community.
נראה לי חלש מדי אבל.
ואני צריך תוכנת הקלטה אם התוכנה שבא עם ווינדוס לא מספיק טובה :\ |
משו כזה רק מנוסח אחרת..
קיצר 5 אנשים אני חושב יספיק |
|
|
| uzi |
| אני בפנים! חייבים גם את אילן!!! |
|
|
| markfeldman |
אני גם בפנים !
למי לשלוח ? |
|
|
| uzi |
מה דעתכם על
hi, i am a tracnce-addict from israel and armin is my drug! |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by uzi
מה דעתכם על
hi, i am a tracnce-addict from israel and armin is my drug! |
חלש:) |
|
|
|
|