return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Live sets verzoekjes. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
kan me ook best voorstellen dat het nooit echt bekend is geworden. NIet echt een bass, meer een soort intro. Weinig om het lijf dat nummer
The_G0dfather
Moet wel frustrerend zijn als je er live was en nog steeds die track zoekt.
Remy D
quote:
Originally posted by Fkwebeman
kan me ook best voorstellen dat het nooit echt bekend is geworden. NIet echt een bass, meer een soort intro. Weinig om het lijf dat nummer

Ja maar hij opende niet met dat nummer, voor dat de uitzending begon stond Tiesto al geruime tijd te draaien achter een doek. Hij heeft volgens mij iets van 2 uur achter dat doek staan draaien.
Fkwebeman
Mijn vriendin was die avond jarig en had al een feestje geregeld.. ik ben de hele nacht bezig geweest die uitzending op minidisk te "tapen"
Zand|Man
quote:
Originally posted by Remy D
Heb deze ook van de week weer gevonden.

Tiesto live at Dutch Dimension 31-03-2001. :crazy:

Voor de liefhebbers [[ LINK REMOVED ]]

Edit: kut zeg, heb alleen maar deel 1 :(! dus als iemand deel 2 voor me heb zou ik dat erg waarderen. :D

Je maakt mn dag goed :) wat een rete vette set van tijs ! nu nog part 2.
Little Theseus
quote:
Originally posted by AirPole
01. ID (00:00 - 04:31)
02. Slam Feat Tyrone Visionary Palmer - Lifetimes (Full Length Mix)
03. The Ambush - Everlast
04. The Rose - Godzilla
05. New Order - Crystal (Lee Coombs Remix)
06. Accadia - Into The Dawn (Accadia Club Mix)
07. Arcane - Somewhere (Dave Swayze Remix)

Toch grappig dat de meesten hier (waaronder ik) direct zien dat het Tiesto solo 020202 is :D
drpeer_holland
quote:
Originally posted by Remy D
Heb deze ook van de week weer gevonden.

Tiesto live at Dutch Dimension 31-03-2001. :crazy:

Tracklist:

01. M.I.K.E. - Sunrise At Palamos
02. Riva - Stringer
03. DJ Montana - The Bridge In The Park
04. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Remix)
05. Yahel - Voyage
06. Insigma - Open Your Eyes (Odyssey One Mix)
07. Three Drives On A Vinyl - Sunset In Ibiza
08. Schiller - Das Glockenspiel (Humate Remix)
09. John "00" Flemming - Mooga (Acetate)
10. David Forbes - Question Must Be Asked (Kayestone's Recon Mix)
11. DJ Tiësto - Flight 643
12. Mauro Picotto - Iguana (Mas Mix)
13. Mauro Picotto - Proximus (TEA Mix)
14. Radiohead - Street Spirit (Paul Oakenfold Remix)
15. Clint Fabian & DJ R Kay - Horizon (Panorama Mix)
16. Push - Strange World (2000 Remake)
17. Gouryella - Gouryella
18. Green Martian - Industry
19. Planisphere - Moonshine
20. Airwave - Alone In The Dark
21. Mekka - Diamondback (Angeles Mix)
22. Hedison & Clind - Amnesic Dream
23. Rui Da Silva - Touch Me

Was het eerste feest ooit in de HMH!!!! Wat een brute avond was dat ook zeg.

Voor de liefhebbers [[ LINK REMOVED ]]

Edit: kut zeg, heb alleen maar deel 1 :(! dus als iemand deel 2 voor me heb zou ik dat erg waarderen. :D

Zal deze morgenavond even uploaden. Als je wilt kan ik deze Tiesto -Wintergalactic Rave The Docks Toronto CA 04-04-2000 ook even uploaden...
Donna
Na jaren begin ik toch echt weer s wat positiviteit om Tijsje op dit forum te bespeuren,grappig,zou t iets met zn radioshowtje te maken hebben?
Remy D
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Zal deze morgenavond even uploaden. Als je wilt kan ik deze Tiesto -Wintergalactic Rave The Docks Toronto CA 04-04-2000 ook even uploaden...

Als je part 2 van die Dutch Dimension zou willen uploaden ben je echt een held. :) Die wintergelactic set heb ik inmiddels. :)

Heb jij toevallig ook Scott Bond @ Baia Beach 16-05-2001? :tongue2
Remy D
quote:
Originally posted by Donna
Na jaren begin ik toch echt weer s wat positiviteit om Tijsje op dit forum te bespeuren,grappig,zou t iets met zn radioshowtje te maken hebben?

Er zijn er helaas nog kansloos veel die hem bij alles met de grond gelijk maken, vooral in de music discussion. Ach ja, het zijn vaak nog gasten die hem zelf echt wel goed vinden maar bij hun internet matties niet af willen doen. Stumpers.

moogwai
Ik heb de meeste setjes die hier genoemd worden ook wel ergens op een dvd-tje staan. Kan dit weekend wel wat uppen. Die Scott Bond heb ik ook Remy D.
ThaMaestro
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Als je wilt kan ik deze Tiesto -Wintergalactic Rave The Docks Toronto CA 04-04-2000 ook even uploaden...

jazekers, dat zou zwaar geapprecieerd worden aan deze kant van de band ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement