|
Live sets verzoekjes. (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
| quote: | Originally posted by basvh
Wat ik wil zeggen is dat je er niet blind vanuit moet gaan dat die cd's dvd's het eeuwig gaan doen. Gewoon om de 3 jaar back uppen die handel wil je gewoon geen risico lopen.
|
Eens. Ik heb een tijd geleden alle muziek die ik op de harde schijf had staan op een DVD gebrand, en mijn liveset CD's heb ik ook al eens verversd.
Gewoon voor de zekerheid.
:) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by basvh
Het zullen vast en zeker hele vette feesten zijn geweest, en daaraan terug denken is ook speciaal en nostalgisch. Maar vooruit denken is ook belangrijk, er zijn nog steeds vette feesten met geweldige of speciale sfeer, goede releases en uitzinnige menigtes. Het is alleen ff zoeken. |
Naja sorry, maar de sfeer wordt ook vooral bepaald door de muziek. En de muziek in de hoogtetijden van Wildlife wordt niet meer gemaakt. Enige wat af en toe in de beurt komt zijn sommige prog platen maar de rest daarvan vind ik ook weer zo slaapverwekkend als ik weet niet wat.
En natuurlijk is het nostalgisch, maar voor mij is het ook een feit. En tuurlijk kijken we verder en accepteren we wat er nu is, maar zoals @ wildlife.. nee dat wordt het nooit meer.
Pffff wat een ouwelulle gezeik :haha: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
Het zullen vast en zeker hele vette feesten zijn geweest, en daaraan terug denken is ook speciaal en nostalgisch. Maar vooruit denken is ook belangrijk, er zijn nog steeds vette feesten met geweldige of speciale sfeer, goede releases en uitzinnige menigtes. Het is alleen ff zoeken. |
Tiesto op Schiphol was ouderwets bruut!! :crazy: :crazy: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by DjRV
Naja sorry, maar de sfeer wordt ook vooral bepaald door de muziek. En de muziek in de hoogtetijden van Wildlife wordt niet meer gemaakt. Enige wat af en toe in de beurt komt zijn sommige prog platen maar de rest daarvan vind ik ook weer zo slaapverwekkend als ik weet niet wat.
En natuurlijk is het nostalgisch, maar voor mij is het ook een feit. En tuurlijk kijken we verder en accepteren we wat er nu is, maar zoals @ wildlife.. nee dat wordt het nooit meer.
|
Elk muziek stroming heeft zijn pieken en dalen. 1998/1999 tot 20002/2003 waren hoogtepunt jaren voor de trance/tiesto. Daarna is het heuveltje afgegaan op muzikaal en feest gebied.
Ik heb het al vaker gezegd maar op dit moment is heel dat minimal gedoe populair. Waanzinnige releases (met de laatste tijd veel trance invloeden) en feestjes met een cool publiek. Maar dat is ook nog maar misschien een jaar of anderhalf voordat het allemaal op zijn eindje loopt.
NU moet je niet denken dat ik een of andere elitaire uber-vooruitstrevende lul ben die als eerste de minimal ontdekte. Ik ben langzaam de waarde ervan gaan inzien (nog geen jaar geleden) maar ben nu blij dat ik het ontdekt heb. En qua feesten heb ik er weer veel meer zin in.
Nogmaals we kunnen hier links naar vette oude trance setjes neer zetten en ervan genieten. Maar daarbij kunnen we ook sites als: http://funkyou.web-log.nl/ en http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/ eens ff goed gaan bekijken voor minimal/detroit techno!!! |
|
|
| Ultravibe! |
| Jep, 100 procent eens met hetgeen hierboven! Aan de andere kant denk ik niet dat ik ooit nog een vorm van house zo ultiem kan beleven als trance uit de hoogtijdagen. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
Elk muziek stroming heeft zijn pieken en dalen. 1998/1999 tot 20002/2003 waren hoogtepunt jaren voor de trance/tiesto. Daarna is het heuveltje afgegaan op muzikaal en feest gebied.
Ik heb het al vaker gezegd maar op dit moment is heel dat minimal gedoe populair. Waanzinnige releases (met de laatste tijd veel trance invloeden) en feestjes met een cool publiek. Maar dat is ook nog maar misschien een jaar of anderhalf voordat het allemaal op zijn eindje loopt.
NU moet je niet denken dat ik een of andere elitaire uber-vooruitstrevende lul ben die als eerste de minimal ontdekte. Ik ben langzaam de waarde ervan gaan inzien (nog geen jaar geleden) maar ben nu blij dat ik het ontdekt heb. En qua feesten heb ik er weer veel meer zin in.
Nogmaals we kunnen hier links naar vette oude trance setjes neer zetten en ervan genieten. Maar daarbij kunnen we ook sites als: http://funkyou.web-log.nl/ en http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/ eens ff goed gaan bekijken voor minimal/detroit techno!!! |
Lol de enige rede waarom ik deze topic begonnen ben is omdat ik die sets mee wil hebben als ik straks een jaar weg ben en deze gewoon mee moeten. Niet omdat er nu niks beter te krijgen zou zijn. :tongue3 |
|
|
| Donna |
Het ligt ook aan t moment dat je dus deze scene instapte,toen wij begonnen waren inderdaad die feesten retebruut,iedereen die nu instapt in de dancescene vind de feesten waar zij nu vertoeven hetzelfde als wat wij er toen van vonden.
Tulijk zal de kwaliteit veranderd zijn,maar das toch ook weer onze persoonlijke smaak.
Enzo.. |
|
|
| Donna |
Waar ga je trouwens heen dan voor een jaar?
Heb ik iets gemist?
En ga je dan volgend jaar gewoon niet naar DV?
Gekkehuis |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Jep, 100 procent eens met hetgeen hierboven! Aan de andere kant denk ik niet dat ik ooit nog een vorm van house zo ultiem kan beleven als trance uit de hoogtijdagen. |
Inderdaad, dat heb ik dus ook. Zoals vandaag ook, heb echt constant vette poep als die laatste EM van Danny Howells op staan, wat ik een paar jaar terug niet eens waarderen kon, en nu geniet ik er echt van, maar die echte, echte euforie die ik voel als ik bijvoorbeeld die PvD set van Cream Amnesia Ibiza uit 2002 luister, heb ik er niet bij, en dat zal ook nooit komen. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Donna
Waar ga je trouwens heen dan voor een jaar?
Heb ik iets gemist?
En ga je dan volgend jaar gewoon niet naar DV?
Gekkehuis |
Ik ga 16 juli eerst 2 maanden naar China, Hangzhou. Daarna ga ik een maand naar Nieuw-Zeeland (Aukland), dan 2 weken naar Sydney en vanuit daar ga ik weer terug naar Nieuw-Zeeland (Wellington) om daar dan nog +- 10 a 11 maanden rond te trekken. Dus als alles volgens plan verloopt ben ik er volgend niet met DV. :p |
|
|
| Donna |
Zohow,vette ouwe:P
En naja,wie weet wat je daar nog voor feesten tegenkomt;)
En sjaaaa,met deze muziek is het hetzelfde als met een relatie,het begin is pure euforie en natuurlijke XTC gevoellens,daarna stabiliseert t en wordt t een deeper kind of love,alstie echt is natuurlijk.
RV en ik deden t tegelijkertijd vanaf 2000,was geweldig en is t nu nog maja,de opbouw is van alles altijd zeer speciaal uh?;) |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Donna
Zohow,vette ouwe:P
En naja,wie weet wat je daar nog voor feesten tegenkomt;)
En sjaaaa,met deze muziek is het hetzelfde als met een relatie,het begin is pure euforie en natuurlijke XTC gevoellens,daarna stabiliseert t en wordt t een deeper kind of love,alstie echt is natuurlijk.
RV en ik deden t tegelijkertijd vanaf 2000,was geweldig en is t nu nog maja,de opbouw is van alles altijd zeer speciaal uh?;) |
I get the point :) |
|
|
|
|