|
Live sets verzoekjes. (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
Zit nu die oude Dutch Dimension set te luisteren met o.a. Riva - Stringer en DJ Montana - The Bridge In The Park. Tering wat klonken die oude nummers toch vet he! Veel rauwer, minder klinisch, en veeeeeeel hypnotiserender in het ritme allemaal. Waar zijn die tijden godverdomme!!!
:( :( :( :( :( :( |
|
|
| ThaMaestro |
ben t met je commentaar eens AirPole, maar
| quote: | Originally posted by AirPole
godver*****!!! |
moet dat nou :( ? |
|
|
| Donna |
Jezus,waar maak jij je druk om?
Misschien t EO forum joinen? |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Donna
Jezus,waar maak jij je druk om?
Misschien t EO forum joinen? |
nee, Die ook niet ... maar k heb t niet zo op vloeken ;). als iemand t niet met jou mening eens is ga je dr toch ook wel ns tegenin/mee in discussie? dat is toch niet verboden?
dius, vind je t logisch dat ik dan laat blijken dat ik t niet zo op vloeken heb? net zoals jij nu ff (opzettelijk haast) Jezus' naam gebruikt...
en nee, k ben geen EO-junk, maar ik wil(/durf) gewoon te zeggen wat ik hier van denk. dat mag toch?
wees maar niet bang dat ik nu met 'n Knevel-vingertje je kant opwijs ;) |
|
|
| Fkwebeman |
op 30-10-2004 is er een Trance Classics feestje geweest met oa Spider Willem en Bas & Ram. er zouden ook opnames van zijn, ik heb ze nog nooit kunnen vinden. Ondertussen staat die samen met Tiesto@Doornroosje hoog in mijn wanted list.
Iemand die die sets van Trance Classics heeft?
Tevens zouden er opnames zijn van Tiesto(solo) sets in the Palace (Groningen). Iemand die die toevallig heeft? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
ben t met je commentaar eens AirPole, maar
moet dat nou :( ? |
Nou niks moet, maar ik wist niet dat je er aanstoot aan zou nemen. |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by AirPole
Nou niks moet |
das waar :)
| quote: | Originally posted by AirPole
maar ik wist niet dat je er aanstoot aan zou nemen.
|
k stoor me er niet zo ergerlijk aan op zich, tis (naar mijn idee) niet nodig. begrijp je verder wel hoor, maar vind t alleen n beetje jammer. thats all ;) |
|
|
| Donna |
Je moet je niet zo aanstellen.
Er zijn ook mensen die geen geloof koesteren en er dus niet mee zitten bepaalde woorden te gebruiken omdat dat totaal geen waarde voor ze betekent.
Ik vind mensen die daarover klagen echt jankerts. |
|
|
| Donna |
Grappig ook wel dat je niet valt over het woord "tering" wat in dezelfde post voorkomt,maar wel over het woorde godverdomme
Triest. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Donna
Grappig ook wel dat je niet valt over het woord "tering" wat in dezelfde post voorkomt,maar wel over het woorde godverdomme
Triest. |
Ach Donna, ieder zijn meug :) |
|
|
| ThaMaestro |
off-topic
| quote: | Originally posted by Donna
Er zijn ook mensen die geen geloof koesteren en er dus niet mee zitten bepaalde woorden te gebruiken omdat dat totaal geen waarde voor ze betekent.
|
Nee, maar voor anderen wel. rekening houden met elkaar heet dat. nou kon je t van mij dan niet weten (en k 'jank' ook niet om t minste of geringste:nervous: ), maar dat betekend toch niet dat ik mag zeggen dat ik me daar aan stoor? als jou vriend jou tig keer tyfus-trut noemt zou je het toch wel n keer zat worden, niet? (er vanuitgaand dat je n vriend hebt .. )
ik wil verder geen taal- of moraalridder zijn, begrijp me niet verkeerd. en k lig doorgaans niet om t minste of geringste te 'janken'. maar sommige dingen kunnen ook anders (naar mijn idee), thats all ;)
als jij dr geen rekening mee wilt houden; prima, jou keus!
ma goed, ik zal wel de enige zijn die dr wat van durft te zeggen (of de eerste zijn die dr wat van zegt hier), gezien je reactie. ik zal me verder stil houden...
---------------------
back2topic :);
zijn die uploads al klaar drpeer_holland? ik zit hier op school, en kan wel ff n fijne deun in mn oren gebruiken :p |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
off-topic
Nee, maar voor anderen wel. rekening houden met elkaar heet dat. nou kon je t van mij dan niet weten (en k 'jank' ook niet om t minste of geringste:nervous: ), maar dat betekend toch niet dat ik mag zeggen dat ik me daar aan stoor? als jou vriend jou tig keer tyfus-trut noemt zou je het toch wel n keer zat worden, niet? (er vanuitgaand dat je n vriend hebt .. )
|
Er is wel een verschil hoor. Ik zei niet 'godverdomme' om alle gelovige personen even op hun tere zieltjes te trappen of te beledigen, maar meer om mijn statement kracht bij te zetten.
Als je je vriendin daarentegen, zoals jij het zegt, tig keer tyfus-trut noemt, dan is dat wel degelijk bedoeld om iemand te kwetsen/pijn te doen/beledigen.
(Trouwens dat hoeft RV niet eens te flikken, want dan krijgt 'ie klappen van Donna denk ik :p )
:) |
|
|
|
|