|
Eurovision 2007 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
Als het van mij afhangt mogen ze die handel onmiddellijk afschaffen. Ik kan daar absoluut niet naar kijken. Het is ieder jaar ook puur weggegooid geld want België maakt er toch zelden iets in klaar. Afschaffen zal er echter nooit van komen want het zorgt voor serieus wat kijkcijfers.
Als ze trouwens ECHT voor winst (of een hoge plaats) willen gaan mogen ze trouwens ook wel eens iets gerichter te werk gaan bij de keuze van de inzending. Concreet bedoel ik dan een gericht nummer inzenden dat voor veel landen aantrekkelijk is (waarbij dus met verschillende factoren rekening wordt gehouden). Slechter als nu, waarbij het publiek stemt en/of een jury, kan niet.
p.s.: dit jaar zal de thread idd niet zo lang worden. Vorig jaar was ie gewoon zo lang door de voorrondes |
|
|
| Soliplex |
| vorig jaar hebben we der 60000 euro overheidsgeld tegenaan gekletst voor ganse promotournee vooraf en wa weet ik allemaal. heeft ni veel uitgehaald hé. kzou er juist zo weinig mogelijk geld, tijd en moeite insteken |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Soliplex
vorig jaar hebben we der 60000 euro overheidsgeld tegenaan gekletst voor ganse promotournee vooraf en wa weet ik allemaal. heeft ni veel uitgehaald hé. kzou er juist zo weinig mogelijk geld, tijd en moeite insteken |
Afschaffen dus :D
want alleen deelnemen kost ieder jaar al een pak geld (zeker als ge dan ziet dat België niet eens tot de finale geraakt) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Loraine
Puntjes geven voor hilarische outfits en uber-slechte zangkwaliteiten :thepirate |
Er waren er best veel met goeie zangkwaliteiten hoor. Het nummer van Nederland vond ik ook niet slecht maar het is toch ook niet door naar de finale. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by djcresto
Er waren er best veel met goeie zangkwaliteiten hoor. Het nummer van Nederland vond ik ook niet slecht maar het is toch ook niet door naar de finale. |
dat vond ik nu ook een goed nummer :) |
|
|
| Config |
Belgie had ook een goeie kans vorig jaar en toen zijn ze ook weer nergens geeindigd.. zolang uw liedje een beetje treffelijk is en uw land tussen wa van die scandinavische landen ligt staat ge zeker in de top 10. Die Scandinaviërs blijven echt stemmen uitdelen aan alles wat daar in de buurt ligt. België geeft punten aan Nederland en omgekeerd.. same goes for Turkije, maar daar is wel in mindere mate.. tis vooral wij die punten aan hen geven..
Hoe Anciaux daar in goedsnaam 60 000 euro aan wou hangen, kweet het nog altijd niet. Da kleed van haar kostte toen ook al stukken van mensen. Anyway, tis geld dat ge sowieso kwijt zijt, want winnen doen we toch nooit. |
|
|
| Devilex |
| Wit-Rusland, Macedonië, Slovenië, Hongarije, Georgië, Litouwen, Servië, Bulgarije, Turkije, Moldavië. Stuk voor stuk Oost-Europese landen. En dat de Turkse inzending erbij is zal wel aan het grote aantal Turken liggen die verspreid zijn over heel Europa. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Wit-Rusland, Macedonië, Slovenië, Hongarije, Georgië, Litouwen, Servië, Bulgarije, Turkije, Moldavië. Stuk voor stuk Oost-Europese landen. En dat de Turkse inzending erbij is zal wel aan het grote aantal Turken liggen die verspreid zijn over heel Europa. |
Ga eens die nummers vergelijken met de rest. Het zijn echt geen slechte nummers hoor. Het nummer van Turkije was een lege doos. Het had wel een aanstekelijk ritme dat wel te slecht was uitgewerkt. Dat van Slovenië vond ik ook slecht maar die zangeres had duidelijk kwaliteiten.
Servië, Hongarije en Nederland waren mijn favorieten.
Enja die Oost Europese landen blijven op elkaar stemmen. Er komen wel steeds meer landen bij, dus dat effect zal wel verminderen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Config
Belgie had ook een goeie kans vorig jaar en toen zijn ze ook weer nergens geeindigd.. zolang uw liedje een beetje treffelijk is en uw land tussen wa van die scandinavische landen ligt staat ge zeker in de top 10. Die Scandinaviërs blijven echt stemmen uitdelen aan alles wat daar in de buurt ligt. |
Cofig gij hebt goed gekeken zeker? Ijsland, Denemarken en Noorwegen liggen er al uit. Ijsland met een afgeleefde rockster. Denemarken en Noorwegen met 2 typische eurosong meezingers. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Cofig gij hebt goed gekeken zeker? Ijsland, Denemarken en Noorwegen liggen er al uit. Ijsland met een afgeleefde rockster. Denemarken en Noorwegen met 2 typische eurosong meezingers. |
idd, ben het er ook niet mee akkoord.
Tegenwoordig zijn het vooral die Oost Europese landen die elkaar veel punten geven. Dat heeft dan mss nog niet direct met 'vriendjespolitiek' te maken, maar waarschijnlijk eerder met overeenkomsten tussen de songkeuzes in die landen. Dat is toch een reden die er één van de vorige jaren is aangehaald. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
Cofig gij hebt goed gekeken zeker? Ijsland, Denemarken en Noorwegen liggen er al uit. Ijsland met een afgeleefde rockster. Denemarken en Noorwegen met 2 typische eurosong meezingers. |
natuurlijk heb ik niet goed gekeken gekeken :D ik heb niet gekeken , ik kijk al jaren niet meer.. nu zullen et dan wel de Oost-Europese landen zijn die op mekaar stemmen.. maar vroeger stemden die Scandinaviers toch ook steevast op elkaar.. Als ze enige geloofwaardigheid willen hebben mogen ze toch dat votingssysteem eens aanpassen ze :) |
|
|
| Vishnu |
| Ik lees hier dat zowaar DJ Bobo ook heeft meegedaan :wtf: |
|
|
|
|