|
Eurovision 2007 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Ik lees hier dat zowaar DJ Bobo ook heeft meegedaan :wtf: |
Idd grappig :D Die maakt nu cheezy maar had vroeger nog een paar leuke dance nummers. Tis nu wel net het enige nummer dat ik heb gemist. Naar tschijnt wast gene vetten. |
|
|
| Antony |
| was gene vette idd, ging over vampieren. was 1ne grote show wel, me veel volk opt podium. kweni ofze veel punten hebben gekregen. maar indien wel zalt eerder aan het show-concept hebben gelegen. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Devilex
Stuk voor stuk Oost-Europese landen. |
Tja, er zijn nu eenmaal meer landen daar :p |
|
|
| Devilex |
Wat is eigenlijk de reden dat Italië al jaren niet meer meedoet?
| quote: | Originally posted by TOR
Tja, er zijn nu eenmaal meer landen daar :p |
En waarom heb ik het gevoel dat jij al mijn posts in het belachelijke trekt. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Devilex
Wat is eigenlijk de reden dat Italië al jaren niet meer meedoet? |
Sinds halverwege de jaren 90 doet Italië niet meer mee aan het Eurovisie Songfestival. Ze houden het bij het festival van San Remo. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Devilex
En waarom heb ik het gevoel dat jij al mijn posts in het belachelijke trekt. |
:conf:
Helemaal geen kwade bedoelingen, ik wilde enkel een ludieke opmerking maken. |
|
|
| Zehra |
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
Blijkbaar was de uitzending afgelopen donderdag geen groot succes :p
HALVE FINALE SONGFESTIVAL GEEN SUCCES
_______________________________________
De halve finale van het Songfestival
in Helsinki is geen kijksucces geworden
in België. In Vlaanderen volgden
donderdag 532.400 kijkers The KMG's,
in Wallonië waren dat er 191.000.
Vorig jaar keken meer dan een miljoen
Vlamingen naar de halve finale. Toen
vertegenwoordigde Kate Ryan ons land.
In 2005 stuurde de RTBF Nuno Resende
naar de liedjeswedstrijd, wat ruim
600.000 Vlamingen nog kon boeien.
Onder meer "Thuis" (769.500), "Familie"
(707.934), Het journaal (694.038) en
"De Planckaerts" (670.234) scoorden
donderdag beter op tv. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zoveel mensen die naar de Planckaerts kijken :wtf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zoveel mensen die naar de Planckaerts kijken :wtf: |
geef mij dan maar het songfestival :D |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by djcresto
geef mij dan maar het songfestival :D |
Ik stel voor dat we volgend jaar De Planckaerts opsturen naar het songfestival. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik stel voor dat we volgend jaar De Planckaerts opsturen naar het songfestival. |
idd stel u voor :D |
|
|
|
|