|
Eurovision 2007 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Hier voornamelijk omdat het in Helsinki gehouden wordt  |
|
|
| Jasperovitsj |
| Oekraïne :haha: :stongue: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Oekraïne :haha: :stongue: |
Wacht maar tot je Bulgarije hoort, dan springen de tranen je in de ogen :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Versta me niet verkeerd, ik vond het geniaal :) |
|
|
| Loraine |
Ah ok :)
Pay attention now :nervous: |
|
|
| Xilver |
Holy , kom juist thuis en ik zie ze voor het eerst allemaal.
Wat een degoutante klucht is dat tegenwoordig toch???? |
|
|
| Loraine |
*kuch ijzeren gordijn* :clown: |
|
|
| TOR |
Het winnende nummer is zeer geslaagd eigenlijk. Nog maar 's het bewijs dat je met een sterk refrein en lichte etnische invloeden de politiek getinte stemmen kunt overstijgen.
Anderzijds verbaast het succes van Oekraïne me wel. Misschien moeten we toch 's Eddy Wally uitproberen volgend jaar. :p
*edit* De inzending van Servië doet me wat denken aan het Bosnische nummer van vorig jaar, dat helaas slechts derde is geëindigd toen:
http://www.youtube.com/watch?v=Qr9dalOJs5k |
|
|
| Devilex |
| En Nederland en Belgie gaven elk 12 punten Turkije, zal de reden hiervoor maar niet aanhalen zeker :rolleyes: |
|
|
| Real |
| Zehra heeft de hele avond zitten sms'en. |
|
|
| Devilex |
| Dit is gewoon een nationalistisch en politiek festival, als ze voor volgend jaar geen andere manier van beoordeling zoeken dan zouden de West-Europese landen zich beter één voor één terugtrekken. |
|
|
| djcresto |
uiteindelijk wint meestal wel het beste nummer hoor.
Wat mij vooral verbaasde was dat België en Nederland beiden 10 punten gaven aan Armenië. Dat Turkije bij de Belgen en Nederlands hoog zou scoren was al geweten. Ook van Duitsland, Frankrijk, Groot Brittanië en dacht ook Oostenrijk kregen ze 12 punten. Misschien nog opvallender dat Turkije 0 punten kreeg van Griekenland :D
Servie vond ik de verdiende winnaar. Ze waren van int begin mijn favoriet. Natuurlijk krijgen ze wel allemaal 12 punten van de landen waarmee ze oorlogje hebben gevoerd. Maar das bij de ex-Sovjet landen juist hetzelfde. |
|
|
|
|