return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Heeft iedereen ook al de kriebels!?! (pg. 2)
View this Thread in Original format
tijs08
YESSSSSSSSSSSSS

WE WON!!!

kheb de eerste helft op mijn werk gehoord via stadsradio... was VET!!
2e helft op tv gezien... behalve de laatste 15 minuten toen werd het me iets teveel die spanning....

Jezus wat was het spannend!!!

ik wil kunnen zeggen: 8 Mei ben ik daarbij!!!!!
Blik
Ik ben dan wel ajaxied maar ben echt wel blij dat feyenoord gewonnen heeft vandaag, en die Lopez Nieto hoeft nooit meer een wedstrijd te fluiten van mij, wat een randdebiel is die gast zeg
Joost008
Netjes, maaruh moesten ze het nou op het laatst nou weer zo spannend maken hee;) ..... Sjezus
En nou die Duitsters ff afmakuhh:D:D:D

Grtz
Little Theseus
Vanavond in de kroeg de wedstrijd gezien, vet cool.
Dat kan in Amsterdam ja, ookal was tweederde ajaxied ja.
Wat ik jammer vind is dat ze in Rotterdamse kroegen soms door de microfoon roepen: "wat is de grootste kankerstad?"
"Amsterdam! Amsterdam!" roept het hele publiek dan. Beetje ziek, gebeurt in mijn lieve stadje niet iig.
Anyways, heel cool dat ze door zijn, tis ze gegund en kga zeker kijken.
Gekhous
quote:
Originally posted by Joost008
Netjes, maaruh moesten ze het nou op het laatst nou weer zo spannend maken hee;) ..... Sjezus


nou, ik zat m met die laatste aanval van Inter wel ff te knijpen hoor!!!

Feyenoord UEFA en landstitel, jaja!!!
TimeportE
quote:
Originally posted by Joost008
Netjes, maaruh moesten ze het nou op het laatst nou weer zo spannend maken hee;) ..... Sjezus
En nou die Duitsters ff afmakuhh:D:D:D

Grtz

uuh wat was bayern thuis tegen ac milan geworden?? 4 - 0 ja.. dus ik ben een beetje pessimistisch over de finale.. maar mooi dat ze het gehaadl hebben
uuh wat heeft bayern de 2de wedstrijd gedaan??
Yarnie
moet je eem op teletekst kijken he 601 ofzo
serialkillah
dat was een bruute wedstrijd....:) we staan in de finale:)
Jappio
quote:
Originally posted by TimeportE

uuh wat was bayern thuis tegen ac milan geworden?? 4 - 0 ja.. dus ik ben een beetje pessimistisch over de finale.. maar mooi dat ze het gehaadl hebben
uuh wat heeft bayern de 2de wedstrijd gedaan??


Lol.. Dortmund heet dat :p
TimeportE
quote:
Originally posted by Jappio


Lol.. Dortmund heet dat :p

oww ja, ik had boruscha en bayern (leverkusen) door elkaar gehaald..
was gister dat ook echt doodop, kut pw week!!:whip::D

Jappio
Jezus.. Ik was gisteren in de kuip en wat hing er weer een sfeer.. Tis trouwens maar goed dat ze zo vroeg scoorden, want anders had echt de halve kuip t niet overleeft haha.. Maar ja never mind, daarna zijn we ff naar t stadhuisplein geweest, en dat was ook super super gezellig.. Nou ja, nu op naar 8 mei, ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen, maar ik vrees het ergste.. enne.. 9 mei, voor het bordes van het stadhuis zie ik jullie allemaal weer :rolleyes: :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jappio
Jezus.. Ik was gisteren in de kuip en wat hing er weer een sfeer.. Tis trouwens maar goed dat ze zo vroeg scoorden, want anders had echt de halve kuip t niet overleeft haha.. Maar ja never mind, daarna zijn we ff naar t stadhuisplein geweest, en dat was ook super super gezellig.. Nou ja, nu op naar 8 mei, ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen, maar ik vrees het ergste.. enne.. 9 mei, voor het bordes van het stadhuis zie ik jullie allemaal weer :rolleyes: :D


ja LOL..net als toen ze landskampioen waren...fijn om je dood in ogen te zien als je heel hard voor de galloperende paarden uitrent :D
maar t was wél gezellig :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement