return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Heeft iedereen ook al de kriebels!?! (pg. 3)
View this Thread in Original format
arrows
quote:
Originally posted by TimeportE

uuh wat was bayern thuis tegen ac milan geworden?? 4 - 0 ja.. dus ik ben een beetje pessimistisch over de finale.. maar mooi dat ze het gehaadl hebben
uuh wat heeft bayern de 2de wedstrijd gedaan??


Milan moest toch tegen dortmund spelen??
whatever...Dortmund thuis in de volle kuip.
Ik geef Feyenoord volop kans tegen onze oosterburen
Jappio
quote:
Originally posted by Miss Proximus


ja LOL..net als toen ze landskampioen waren...fijn om je dood in ogen te zien als je heel hard voor de galloperende paarden uitrent :D
maar t was wél gezellig :)


T was zkr wel gezellig.. En bovendien houden we toch nie zo van die nepsupporters die dr eigen stad een btje verbouwen.. Maar ja,, net zoals gister,, de sfeer was echt heel erg goed, en ik weet zkr dat dat dan ook zo zal gaan als we daar weer met 100.000 man op het stadhuisplein staan! (2 x :))
Nook
echt super koel, wat was het gezellig op stadhuisplein erna :D :D en dan nu van die duisters winnen, 8 mei gaat er gefeest worden in rotterdam. :cool:
!_PeTrUs_!
TWENTE HOOLIGANS OLE OLE OLE
serialkillah
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
TWENTE HOOLIGANS OLE OLE OLE



hehehehehe ik ruik een relletje:)
Joost008
quote:
Originally posted by Jappio


ik weet zkr dat dat dan ook zo zal gaan als we daar weer met 100.000 man op het stadhuisplein staan! (2 x :))


Hoezo 2 keer dan :stongue: :stongue:
Jappio
quote:
Originally posted by Joost008


Hoezo 2 keer dan :stongue: :stongue:


Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen :p)
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio


Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen :p)


LOL

:D :D :D

oja en tot gielen dan.. te zien aan je sig :D :cool:
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08


LOL

:D :D :D

oja en tot gielen dan.. te zien aan je sig :D :cool:


Count me in ;) :D
tijs08
[off topic mode] Zie dit: Dance Again....

23 mei - Pacha - Rank 1

[/off topic mode]

:D :D :D

dat word me weer een feestje, niet normaal
Maar eerst eens Gielen checken

Jappio
quote:
Originally posted by tijs08
[off topic mode] Zie dit: Dance Again....

23 mei - Pacha - Rank 1

[/off topic mode]

:D :D :D

dat word me weer een feestje, niet normaal
Maar eerst eens Gielen checken


23 mei staat genoteerd :p :D :D
Joost008
quote:
Originally posted by Jappio


Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen :p)


Landskampioen:D:D Kan het me niet echt voorstellen
whehe
AJAX KAMPIOENUHHH:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement