|
Heeft iedereen ook al de kriebels!?! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| arrows |
| quote: | Originally posted by TimeportE
uuh wat was bayern thuis tegen ac milan geworden?? 4 - 0 ja.. dus ik ben een beetje pessimistisch over de finale.. maar mooi dat ze het gehaadl hebben
uuh wat heeft bayern de 2de wedstrijd gedaan?? |
Milan moest toch tegen dortmund spelen??
whatever...Dortmund thuis in de volle kuip.
Ik geef Feyenoord volop kans tegen onze oosterburen |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ja LOL..net als toen ze landskampioen waren...fijn om je dood in ogen te zien als je heel hard voor de galloperende paarden uitrent :D
maar t was wél gezellig :) |
T was zkr wel gezellig.. En bovendien houden we toch nie zo van die nepsupporters die dr eigen stad een btje verbouwen.. Maar ja,, net zoals gister,, de sfeer was echt heel erg goed, en ik weet zkr dat dat dan ook zo zal gaan als we daar weer met 100.000 man op het stadhuisplein staan! (2 x :)) |
|
|
| Nook |
| echt super koel, wat was het gezellig op stadhuisplein erna :D :D en dan nu van die duisters winnen, 8 mei gaat er gefeest worden in rotterdam. :cool: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| TWENTE HOOLIGANS OLE OLE OLE |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
TWENTE HOOLIGANS OLE OLE OLE |
hehehehehe ik ruik een relletje:) |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik weet zkr dat dat dan ook zo zal gaan als we daar weer met 100.000 man op het stadhuisplein staan! (2 x :)) |
Hoezo 2 keer dan :stongue: :stongue: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Joost008
Hoezo 2 keer dan :stongue: :stongue: |
Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen :p) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen :p) |
LOL
:D :D :D
oja en tot gielen dan.. te zien aan je sig :D :cool: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
LOL
:D :D :D
oja en tot gielen dan.. te zien aan je sig :D :cool: |
Count me in ;) :D |
|
|
| tijs08 |
[off topic mode] Zie dit: Dance Again....
23 mei - Pacha - Rank 1
[/off topic mode]
:D :D :D
dat word me weer een feestje, niet normaal
Maar eerst eens Gielen checken |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
[off topic mode] Zie dit: Dance Again....
23 mei - Pacha - Rank 1
[/off topic mode]
:D :D :D
dat word me weer een feestje, niet normaal
Maar eerst eens Gielen checken |
23 mei staat genoteerd :p :D :D |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen :p) |
Landskampioen:D:D Kan het me niet echt voorstellen
whehe
AJAX KAMPIOENUHHH:stongue: |
|
|
|
|