return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Heeft iedereen ook al de kriebels!?! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by Jappio


Ja, klopt inderdaad niet helemaal nee.. Ik bedoel hier dan ook 3 X (Uefa cup, Landskampioen, Excelsior kampioen :p)


maak daar maar 1 keer van, feyenoord is nu kansloos voor het kampioenschap en excelsior heeft het de laatste tijd ook een beetje verneukt.
Nook
Feyenoord was gewoon beter dan die boeren en dan die stomme van bommel, wat een idioot zeg. Een onterechte strafschop. Maar wees gerust: ajaks en psv laten punten liggen en feyenoord word dan gewoon de terechte kampioen, met de uefacup trophy natuurlijk.
raoel
quote:
Originally posted by Nook
Feyenoord was gewoon beter dan die boeren en dan die stomme van bommel, wat een idioot zeg. Een onterechte strafschop. Maar wees gerust: ajaks en psv laten punten liggen en feyenoord word dan gewoon de terechte kampioen, met de uefacup trophy natuurlijk.


Yeah dream on !!!!

PSV heeft vandaag terrecht gewonnen. Zoals ik het in stadion zag was het idd geen pingel. Maar er waren al meerdere lichte overtredingen gemaakt. Dan blijft het altijd een optelsom.

Mooi voor het NL voetbal dat feijenoord van de week heeft gewonnen heeft.
Ik was toch wel voor Feijenoord. Al had ik het prachtig gevonden als die laatste aanval van inter er alsnog in was gegaan.
Maar zoals ik zei, ik hoopte eigenlijk dat Feijenoord zou winnen. Als de neuzen nou moesten spelen had Inter moeten winnen van mij. Maar ik heb geen hekel aan feijenoord.

Nu ga ik vannacht dromen over wat er hopelijk gaat gebeuren:
PSV wint alles. Ajax de komende 2 wedstrijden en dan als laatste de wedstrijd tegen het altijd lastieg NEC.
Ajax komt met 0-1 voor.
En dan ver ver in de blesuretijd scoort wielaert de 1-1 voor NEC.
Ik kom spontaan klaar en het bleef nog lang onrustig in eindhoven.
Nook
quote:
Originally posted by raoel


Yeah dream on !!!!

PSV heeft vandaag terrecht gewonnen. Zoals ik het in stadion zag was het idd geen pingel. Maar er waren al meerdere lichte overtredingen gemaakt. Dan blijft het altijd een optelsom.



optelsom? je bedoelt ramzi die zich steeds liet vallen. die had ook geel moeten hebben. maar oke, tis gebeurt.
mr.marcello
quote:
Originally posted by Joost008
AJAX KAMPIOENUHHH:stongue:


Ik ben er inderdaad bang voor ja, dat Ajakkes kampioen wordt.....
Nu dan maar hopen dat FC Utrecht de finale van de AmstelCup wint!!

Met vriendelijke groet.
Jappio
quote:
Originally posted by Blik


maak daar maar 1 keer van, feyenoord is nu kansloos voor het kampioenschap en excelsior heeft het de laatste tijd ook een beetje verneukt.


Als optimistische supporter kán ik natuurlijk nix anders zeggen :rolleyes: Maar ff over Excelsior.. Volgens mij krijgen we Zwolle nog uit, en RBC heeft ook nie echt een makkelijk programma (volendam, heracles, die allebei nog meedoen voor nacompetie..) Dus volgens mij ligt alles nog open..

En over de vorm van Excelsior.. Volgens mij kan je niet echt van een vormcrisis spreken als je met 10 man wint van emmen uit!

LTR!
Blik
quote:
Originally posted by Nook


optelsom? je bedoelt ramzi die zich steeds liet vallen. die had ook geel moeten hebben.


ben ik het helemaal mee eens, wat een vieze duikelaar zeg, had dik geel moeten hebben, Machlas was er niks bij

PSV is trouwens 2 keer door het oog van de naald gekropen met het niet krijgen van een rooie kaart, tegen Den Bosch hadden ze rood moeten krijgen, en vandaag was Tomasson ook doorgebroken speler, dus ook rood

maar goed, ajax moet nog tegen utrecht en den bosch (makkie) en NEC uit, maar dan heeft PSV allang punten laten liggen tegen Twente en Willem II :)
raoel
OK
Studio sport gezien.

- PSV terrecht gewonnen.
- Geen buitenspel bij doelpunt
- PSV komt goed weg bij kopbal op paal

- De overtredingen:
Het was geen pingel maar het is wel een optelsom. Hands van 3,14-air bij die corner. Het heel makkelijk gaan liggen van Ramzi, maar het handje van EMMERton was er wel. en dan nog een gewoon duel met Ramzi waar helemaal niets aan de hand was, maar wel 2 spelers tegen Ramzi.
Die gingen er aan vooraf.

Dan komt paauwe niet met een schouderduw maar met een bodycheck waar een ijshockey speler U tegen zegt (geen schwalbe van V Bommel). Opzich geen pingel maar het publiek beinvloed de scheids en er gaan al 2,3 overtredingkjus aan vooraf.
OK dan is het nog steeds geen pingel, maar zo werkt het wel voor de (overigens zeer slecht fluitende) scheids.

Nikiforov:
hij trekt heel lichtjes aan de arm van tomasson. tomasson maakt hier een schwalbe. als hij gewoon doorloopt tikt ie um misschien erin.
We moeten wel objectief blijven kijken jongens.
Niki raakt tomasson maar amper aan maar valt als een stervende zwaan.
Emmerton doet bijna precies hetzelfde bij Ramzi en die gaat er dan ook bij liggen.

Spelers als V bommel, V Hodedonk, Ramzi Tomasson en Machlas maken heel vaak van die overdreven buitenlingen. Ze moeten daar gewoon mee ophouden. De ene keer naai jij iemand, de andere keer naaien ze jou.

Ik hoor hier alleen maar iets van schwalbes van PSV en van den Herik zet Machlas ontzettend in de zeik.
Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback)
Jappio
quote:
Originally posted by raoel
OK
Studio sport gezien.

- PSV terrecht gewonnen.
- Geen buitenspel bij doelpunt
- PSV komt goed weg bij kopbal op paal

- De overtredingen:
Het was geen pingel maar het is wel een optelsom. Hands van 3,14-air bij die corner. Het heel makkelijk gaan liggen van Ramzi, maar het handje van EMMERton was er wel. en dan nog een gewoon duel met Ramzi waar helemaal niets aan de hand was, maar wel 2 spelers tegen Ramzi.
Die gingen er aan vooraf.

Dan komt paauwe niet met een schouderduw maar met een bodycheck waar een ijshockey speler U tegen zegt (geen schwalbe van V Bommel). Opzich geen pingel maar het publiek beinvloed de scheids en er gaan al 2,3 overtredingkjus aan vooraf.
OK dan is het nog steeds geen pingel, maar zo werkt het wel voor de (overigens zeer slecht fluitende) scheids.

Nikiforov:
hij trekt heel lichtjes aan de arm van tomasson. tomasson maakt hier een schwalbe. als hij gewoon doorloopt tikt ie um misschien erin.
We moeten wel objectief blijven kijken jongens.
Niki raakt tomasson maar amper aan maar valt als een stervende zwaan.
Emmerton doet bijna precies hetzelfde bij Ramzi en die gaat er dan ook bij liggen.

Spelers als V bommel, V Hodedonk, Ramzi Tomasson en Machlas maken heel vaak van die overdreven buitenlingen. Ze moeten daar gewoon mee ophouden. De ene keer naai jij iemand, de andere keer naaien ze jou.

Ik hoor hier alleen maar iets van schwalbes van PSV en van den Herik zet Machlas ontzettend in de zeik.
Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback)


Lol.. objectief.. :clown: nou w8 ff op mn reply want dit gaat ff duren ;)
TranceFool
whehe dit is humor :D:D

Blik
quote:
Originally posted by raoel
Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback)


2 beste spitsen van de NL'se competitie, ben jij wel helemaal lekker, Tomasson is weet ik wel niet zooooo slecht, dat barcelona die gast willen hebben snap ik ECHT niet, en Ahlback is ook een zak stront, hij heeft na de winterstop al wel 3 doelpunten gemaakt (waarvan 1 doelpunt gisteravond) van hooijdonk is machtig, niemand komt bij hem in de buurt, de rest van de spitsen zijn dieptriest (Mido en Kezman komen dan nog redelijk in de buurt....)

op de rest reageer ik niet, vind Studio Sport zo pro-PSV zijn als maar kan :)
Jappio
quote:
- PSV terrecht gewonnen.
- Geen buitenspel bij doelpunt
- PSV komt goed weg bij kopbal op paal

teRecht.. ehmm ligt eraan hoe je het bekijkt, ik denk dat feyenoord veel grote kansen heeft gehad om een doelpunt. Zeker tomasson miste een hoop kansen. Maar ja dat hoort bij voetbal

Het was idd geen buitenspel

PSV kwam wel meer goed weg bij grote kansen (met dank aan tomasson)

quote:

Het was geen pingel maar het is wel een optelsom.


Voor optelsommen hoor je geen penalties te geven.. Kijk het regelement nog maar een xtje na..

quote:
Dan komt paauwe niet met een schouderduw maar met een bodycheck waar een ijshockey speler U tegen zegt (geen schwalbe van V Bommel). Opzich geen pingel maar het publiek beinvloed de scheids en er gaan al 2,3 overtredingkjus aan vooraf.


Zelfde verhaal, bovendien gaf van Bommel na de wedstrijd zelf toe dat ie vond dat het geen overtreding was.. (sympathieke actie, maar dat komt waarschijnlijk omdat ie 's avonds weer bij schoonpa van Marwijk op visite moet, verder echt een heel vervelende speler (maar dat behoeft verder geen uitleg neem ik aan))


quote:
We moeten wel objectief blijven kijken jongens


Laten we dat dan ook doen :D

quote:
Spelers als V bommel, V Hodedonk, Ramzi Tomasson en Machlas maken heel vaak van die overdreven buitenlingen. Ze moeten daar gewoon mee ophouden. De ene keer naai jij iemand, de andere keer naaien ze jou.


Ook dat hoort bij voetbal.. It's all in the game

quote:
Ik hoor hier alleen maar iets van schwalbes van PSV en van den Herik zet Machlas ontzettend in de zeik.
Maar ik denk dat Feijenoord zelf de club is met de 2 grootste zwanen in het team. Dat dan in de persoon van Van Hooijdonk en Tomasson, overigens de 2 beste spitsen in de NL'se competitie (samen met alback)


Ik wil tomasson niet vrijpleiten, maar om ff een klein voorbeeldje te geven over van Hooijdonk:
Bij de bal van ono, die op goal werd geschoten, kopte van Hooijdonk de bal ver over, terwijl die volop in zn rug wordt geduwd. Pi-Air zegt echter niets, en loopt gewoon weg.. Dus dan loop je deze speler te vergelijken met een van bommel die bij de lichtste scheet al op de grond ligt te kermen van de pijn.. Komop zeg.. Als we het dan toch over objectief hebben.. En bovendien als je het dan toch over schwalbes hebt bij feyenoord, dan zou ik toch eerder naar leonardo (1) kijken, die kan het namelijk wel..

Lator!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement