return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Het Club Topic (pg. 5)
View this Thread in Original format
Progrez
quote:
Originally posted by _Jedi
Progrez, DJ Free-Fall heeft een filmpke gemaakt van 24 Years Tropicana.
http://youtube.com/watch?v=xMH7bt4o7ao

Bedankt. De muziek is er in Tropicana duidelijk niet op gebeterd. Maar gelukkig voor de club ligt de periode dat er voor elke bezoeker een eigen barman was, achter de rug.

Bij deze maak ik ineens mijn eigen mening over de hedendaagse clubscene kenbaar. Dan weten de twijfelaars waar naartoe.
De afgelopen jaren heb ik de eer en het geluk gehad om de meeste clubs in Vlaanderen te kunnen bezoeken. Van Versuz in Hasselt tot Zenith in Gistel, overal viel er wel iets te beleven. Helaas blijven er vandaag nog slechts twee clubs over die ik de moeite waard vind om te bezoeken. Die twee zaken zijn Illusion en Fuse die elk hun eigen specifieke voor- en nadelen hebben:

Illusion
+ thema-avonden memories, trance classix, reunions
+ exclusieve guest-dj's
- publiek
- sfeer, die sterk lijkt geminderd
- die eeuwige rechthoek begint na 7 jaar tegen te steken

Fuse
+ publiek
+ sfeer
+ inrichting club
+ topartiesten in hun genre
- locatie: Brussel-Zuid is levensgevaarlijk. Wie het traject tussen het Zuidstation en de Blaesstraat al te voet heeft afgelegd weet waarover ik spreek. Met de auto is het doenbaar.
- duur (5 euro voor een Duvel)

Conclusie: Vind in Fuse wat je in Illusion niet vindt.

noot 1: Versuz heeft tijdens de zomermaanden een zeer gezellige openluchtruimte compleet met strand, zwembad, jacuzzi en sfeervolle verlichting. De trendy boys en girls met dure zonnebril krijg je er gratis bij.

noot 2: Nog geen eervolle vermelding voor BBC?
djcresto
quote:
Originally posted by Progrez

noot 2: Nog geen eervolle vermelding voor BBC?


BBC was een mooie club met vrij goeie muziek en goeie belichting vrij veel trance ook. De sfeer was er wel nooit opperbest imo.
TOR
quote:
Originally posted by Progrez
Conclusie: Vind in Fuse wat je in Illusion niet vindt.


De positieve elementen van beide clubs komen samen in de Pulse Factory. :)
diddi
Er zijn een paar grote clubs die veel respect verdienen, alleen al omdat ze al die jaren meedraaien (bv Fuse, Illusion, LaRocca, La Bush,...)

Ik heb mij wel altijd geamuseerd in Illusion, in mijnen tijd (rond het jaar 2000) was dat de club waar je imo de meest kwalitatieve trance hoorde. Het volk daarentegen was wat minder :D BBC was in die tijd ook wel ok.

Vandaag de dag... tja.. mss eens kijken naar onze noorderburen ;)
Devilex
La Bush is toch ook niet meer de zweefclub van weleer hoor. Het is daar nu dezelfde muziek als in Lagoa.
speentje
quote:
Originally posted by Progrez

- locatie: Brussel-Zuid is levensgevaarlijk. Wie het traject tussen het Zuidstation en de Blaesstraat al te voet heeft afgelegd weet waarover ik spreek. Met de auto is het doenbaar.


benieuwd naar leuke verhaaltjes :p
Progrez


Wie met deze foto niet onder tafel ligt van het lachen, poetst zijn tanden 's morgens met azijn.

Heerlijk toch dat Illusion-volkje.
Real
Die oren blinken nogal.
Zehra
quote:
Originally posted by Progrez


Wie met deze foto niet onder tafel ligt van het lachen, poetst zijn tanden 's morgens met azijn.

Heerlijk toch dat Illusion-volkje.


Wat is 't verschil met uw fotos? Gij probeert daar ook altijd zo stoer op te staan... :p
Bertn
quote:
Originally posted by Zehra
Wat is 't verschil met uw fotos? Gij probeert daar ook altijd zo stoer op te staan... :p



pics or stfu!

Zehra
quote:
Originally posted by Bertn
pics or stfu!


ik heb hier niet direct fotos bij de hand. mss kan real er nog wat vissen uit zijn database? :p
Real
Betrek mij er eens niet ongevraagd bij!!!! :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement