|
הראיון עם שון טיאס - שאלות בעברית אך ורק בטופיק הזה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
לדעתי הוא יוצר תותח
אהבתי במיוחד את
fly away
תשאל מתי הוא מגיע לארץ זה הכי חשוב =] |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by Shahar
לדעתי הוא יוצר תותח
אהבתי במיוחד את
fly away
תשאל מתי הוא מגיע לארץ זה הכי חשוב =] |
אני משאר שאף פעם |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
אני מקווה שצחקת |
לא אחי הוא נותן את הטראנס הכי בסיסי ברמה גבוהה
מכאן אפשר רק לעלות לשחקים |
|
|
| Viber |
יאללה אני לא מבין מה כל העוינות הזאת נגד טייאס
פסדר מול טיאסטו אני בכיף קופץ לעגלת השינאה של טראנסאדדיקט אבל נגד טייאס??
אפשר להבין אנשים שלא אוהבים קאברים לקלאסיקות והכל אבל זאת הגירסה שלו וזה לא שהוא מתעשר מזה ומראים את הגרסה שלו כל הזמן באמ.טי.וי זה כולה איך שהוא אוהב לשמוע את זה - שיבושם לו.
שון יוצר מצוין ואחד הטובים היום פשוט אין מה לעשות נגד זה ואני לא מבין למה ללכלך עליו, קנדידה לבד היה צריך להשתיק כבר את כל האליטיסטים של ט.א.
תישאל אותו מאיפה לדעתו באה שנאת החינם הזאת
זה ייתן תגובה מעניינת לדעתי. |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Viber
יאללה אני לא מבין מה כל העוינות הזאת נגד טייאס
פסדר מול טיאסטו אני בכיף קופץ לעגלת השינאה של טראנסאדדיקט אבל נגד טייאס??
אפשר להבין אנשים שלא אוהבים קאברים לקלאסיקות והכל אבל זאת הגירסה שלו וזה לא שהוא מתעשר מזה ומראים את הגרסה שלו כל הזמן באמ.טי.וי זה כולה איך שהוא אוהב לשמוע את זה - שיבושם לו.
שון יוצר מצוין ואחד הטובים היום פשוט אין מה לעשות נגד זה ואני לא מבין למה ללכלך עליו, קנדידה לבד היה צריך להשתיק כבר את כל האליטיסטים של ט.א.
תישאל אותו מאיפה לדעתו באה שנאת החינם הזאת
זה ייתן תגובה מעניינת לדעתי. |
I don't always have the tendency to agree with you, but I was about to say exactly the same: the art of remixing is adding a personal note to a track, and the intention is not (always) to improve it (defo not to ruin it!!), but rather to a bestow upon it a diffrent, new twist...and people shouldn't forget that the original artist has given his/her approval, so clearly hold the opinion that the remixer has got something interesting to offer....definately Sean Tyas :cool: :crazy: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by benji904
I don't always have the tendency to agree with you, but I was about to say exactly the same: the art of remixing is adding a personal note to a track, and the intention is not (always) to improve it (defo not to ruin it!!), but rather to a bestow upon it a diffrent, new twist...and people shouldn't forget that the original artist has given his/her approval, so clearly hold the opinion that the remixer has got something interesting to offer....definately Sean Tyas :cool: :crazy: |
i first email sean about half a year ago about that exact same issue and his answer was just what i could think...at the end of the day those who criticize him the most are people who grew on a society which sees illegal file sharing as a natural acceptable thing. wherever you'll see an evil critic against sean there hides probably another young trance lover who doesn't know there once were people who actually paid to get new trance tunes.
these people today are downloading anything without carring wether it's a release from a label or a rip that is not about to be released officially ever...so what should he do? stop making his own edits just because there are stupid people outside who'll rip it at the end of the day? |
|
|
| .A.Y. |
מה אכפת לי על מה הוא עושה רמיקסים?
מה שמעצבן זה שכל הטראקים שלו נשמעים אותו דבר
סאונד אותו דבר הכל אותו דבר
וזה ממש לא איזה סאונד מיוחד ויפה כי בסדר יש הרבה אמנים שחוזרים על עצמם מבחינת סאונד, אבל הם לפחות השקיעו בסאונד שלהם
ואצל שון אלה סתם ממש סאונדים פשוטים שהוא חוזר עליהם שוב ושוב..
ממש ממש יצא לי מהתחת כבר לשמוע תסאונד שלו
וזה שהוא הורס קלאסיקות זה כבר סיפור אחר |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
מה אכפת לי על מה הוא עושה רמיקסים?
מה שמעצבן זה שכל הטראקים שלו נשמעים אותו דבר
סאונד אותו דבר הכל אותו דבר
וזה ממש לא איזה סאונד מיוחד ויפה כי בסדר יש הרבה אמנים שחוזרים על עצמם מבחינת סאונד, אבל הם לפחות השקיעו בסאונד שלהם
ואצל שון אלה סתם ממש סאונדים פשוטים שהוא חוזר עליהם שוב ושוב..
ממש ממש יצא לי מהתחת כבר לשמוע תסאונד שלו
וזה שהוא הורס קלאסיקות זה כבר סיפור אחר |
לידיעת הגולש פול ואן דייק...:D
אני מיצטער אבל קבילת הסאונד שלך לא כל כך רלוונטית בטראנס,בטח שלא באפליפטינג מלודי
אבל אם הוא ימשיך במגמה בעוד אלבום נוסף יהיה לך קייס
;) |
|
|
| YoraY |
תקשיבו אני אסביר......
יש 2 סוגים של זרמים ביצירת טראנס היום..
יש את האלה שרוצים לשמוע התקדמות בסאונד, יצירה מקורית, עם שינויים, מקוריות מקוריות ועוד מקוריות ועוד דברים חדשים שאף פעם לא שמענו
ויש תאלה שלא אכפת להם להשאר בזרם הישן\"מסחרי"\לא משתנה\מתפתח לאט ובטוח
זו מסקנה יפה שהגעתי אליה אחרי שיחה עם איתי |
|
|
| .A.Y. |
טוב וייבר.
ויוראי, רב אנשי הזרם השני זה לא אנשים ש"לא אכפת להם להישאר בזרם המסחרי"
אלא זה אנשים שפשוט לא מסוגלים לצאת ממנו (חלק בגלל הרמה הנמוכה שלהם, חלק בגלל האהבה לכסף וכו'..) |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
טוב וייבר.
ויוראי, רב אנשי הזרם השני זה לא אנשים ש"לא אכפת להם להישאר בזרם המסחרי"
אלא זה אנשים שפשוט לא מסוגלים לצאת ממנו (חלק בגלל הרמה הנמוכה שלהם, חלק בגלל האהבה לכסף וכו'..) |
אין לי בעיה עם זה שאתה אומר שאנשים לא מסוגלים לצאת ממנו..
יש לי בעיה עם זה שהסיבות שנתת פשוט פאטתיות...
אולי זה בגלל שאנחנו אוהבים את זה?!:S
זה סיגנון... אני אוהב תסיגנון הזה למה לעזאזל שאני לא יעשה אותו
אז עכשיו תרוצה להגיד לי שאם אני עושה תסיגנון הזה זה בגלל שאני ברמה נמוכה\רוצה כסף? אז תרשה לי מאד לתקן אותך אני עושה את זה כי אני אוהב את זה ובגלל שאני ל-א מעריץ גדול של הרמה הגבוהה שאתה והרבה אחרים שואפים אליה..
כבר היינו בטרד שכל אחד ציין את השנים האהובות שלו בטראנס.. אני אהבתי את 2003-2004 למה? כי הטראנס היה פשוט, ככה אני אוהב אותו :) |
|
|
| .A.Y. |
יוראי כנראה פיספסת משהו בהודעה שלי
כי לא אמרתי שכולם ככה
אם כיף לך לשמוע אותו סאונד ואותם מלודיות שוב ושוב ושוב עם שינויים קטנטנים וואלה שיהיה לך בכיף, אבל אני מאמין שגם לך וגם לשון טיאס זה ימאס עם הזמן.. |
|
|
|
|