return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
הראיון עם שון טיאס - שאלות בעברית אך ורק בטופיק הזה (pg. 3)
View this Thread in Original format
YoraY
בסדר מספיק שבראש הרשימה שלך עומד שון טיאס.. זה כבר פגיעה במשפחה..

שמע תצודק איפשהו שזה קצת נמאס הצלילים וזה בגלל זה אני בכלל לא מסתכל על צלילים אני בנאדם של רעיון טוב.. מלודיה טובה...

אם זה בא עם הפקה ברמה סטייל
the future
אז מברוק!

ואם לא אז לא נורא יבוא מישו תותח מקסימום יעשה רמיקס

אני מעדיף קטע אחד פשוט עם רעיון טוב מאשר 20 מושקעים עם הסאונד הכי וואו בעולם אבל משעממים תתחת...
Viber
חח שימו לב שכבר יש ט'רד פעיל של "אנחנו שונאים את טייאס בלי סיבה" במיוזיק דיסקאשן.

http://www.tranceaddict.com/forums/...43&forumid=1&s=
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY כבר היינו בטרד שכל אחד ציין את השנים האהובות שלו בטראנס.. אני אהבתי את 2003-2004 למה? כי הטראנס היה פשוט, ככה אני אוהב אותו :)



2003-2004 הטראנס היה פשוט?

ממ...הרשה לי להסתייג
הטראנס ה"פשוט" כמו שאני מבין שאתה קורא לו פחות או יותר סיים את תקופתו אי שם בסוף 2001 או אולי 2002

קטעים ישנים של וינסנט דה מור למשל שהיום נשמעים כל כך "ריקים" כל כך "פשוטים" אבל עם הרמוניה מצוינת מלודיות יפהפיות וזה בעצם משכבש במשך שנים את אלה שאהבו טראנס....הטראנס של 2003-2004 זה בהחלט טראנס שעבר שינוי לעומת זה של עד 2001.
הוא הפך להיות מורכב יותר, עמוס יותר בצלילים עם הרמוניות מסובכות יותר ואי לכך גם עם קושי גדול יותר להגיע לרמת הפקה גבוהה ולהרמוניה מושלמת או קרובה לשלמות
.A.Y.
quote:
Originally posted by Viber
חח שימו לב שכבר יש ט'רד פעיל של "אנחנו שונאים את טייאס בלי סיבה" במיוזיק דיסקאשן.

http://www.tranceaddict.com/forums/...43&forumid=1&s=


למה אתה חושב שאם אנשים שונאים מישהו שאתה אוהב אז זה בלי סיבה?
Viber
quote:
Originally posted by .A.Y.
למה אתה חושב שאם אנשים שונאים מישהו שאתה אוהב אז זה בלי סיבה?


כי זה טראנסאדדיקט

מי ישמע מה זה סאונד בחייך
לדעתי הסאונדים זה הקטע הקל ביצירה אפילו אני הגעתי הרבה פעמים לסאונדים מגניבים אז מה?
אז הוא השקיע פחות בלהביא לי סאונדים מקוריים לגמרי בכל טראק וטראק אבל כמו שיוראי אמר הרעיון שלהם הוא שקובע וכל כך טוב ובגלל מלודיות אנשים אוהבים טראנס ופחות בגלל צלילים (ואני עוד אחד שבאמת אוהב לשמוע טראק עם סאונדים מקוריים
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
2003-2004 הטראנס היה פשוט?

ממ...הרשה לי להסתייג
הטראנס ה"פשוט" כמו שאני מבין שאתה קורא לו פחות או יותר סיים את תקופתו אי שם בסוף 2001 או אולי 2002

קטעים ישנים של וינסנט דה מור למשל שהיום נשמעים כל כך "ריקים" כל כך "פשוטים" אבל עם הרמוניה מצוינת מלודיות יפהפיות וזה בעצם משכבש במשך שנים את אלה שאהבו טראנס....הטראנס של 2003-2004 זה בהחלט טראנס שעבר שינוי לעומת זה של עד 2001.
הוא הפך להיות מורכב יותר, עמוס יותר בצלילים עם הרמוניות מסובכות יותר ואי לכך גם עם קושי גדול יותר להגיע לרמת הפקה גבוהה ולהרמוניה מושלמת או קרובה לשלמות



פסדר עזוב אני יודע מה אמרתי ואני מבין מה אתה אומר אבל בא לא נכנס לזה עכשיו
.A.Y.
quote:
Originally posted by Viber
כי זה טראנסאדדיקט

מי ישמע מה זה סאונד בחייך
לדעתי הסאונדים זה הקטע הקל ביצירה אפילו אני הגעתי הרבה פעמים לסאונדים מגניבים אז מה?
אז הוא השקיע פחות בלהביא לי סאונדים מקוריים לגמרי בכל טראק וטראק אבל כמו שיוראי אמר הרעיון שלהם הוא שקובע וכל כך טוב ובגלל מלודיות אנשים אוהבים טראנס ופחות בגלל צלילים (ואני עוד אחד שבאמת אוהב לשמוע טראק עם סאונדים מקוריים


סאונד זה ממש לא הקטע הקל ביצירה,
ובחייאת בנאדם גם תמלודיות הרי הוא לא כותב כי הכל רמיקסים
אז מה בעצם הוא עושה פה?
לוקח את אותם פריסטים שוב ושוב ופשוט כל פעם מלביש אותם על מלודיה אחרת שאפילו הוא לא כתב!
אף פעם לא אמרתי שסאונד טוב עדיף על מלודיה טובה
אבל קשה לי להבין למה כל כך מעריכים בנאדם עם סאונד פשוט ומלודיות שהוא בכלל לא כתב
YoraY
הוא עושה אפליפטינג בסיסי 2007

אבל זו גם עבודה זה גם קשה

נכון קל להגיע לבייס ליין ולקיק אבל עדיין העבודה מעבר לזה ענקית






אני לא מעריך את טיאס ברמות מטורפות אני פשוט אוהב תמוזיקה שלו.. כיף לי לשמוע אותה.. לפחות את הטראקים שמעניינים אותי לא חסר כאלה שמחקתי כמובן..
זה חלק ממה שאני מחפש בטראנס..

למה מרקוס שולץ וכל סצנת הפרוגרסיב לא חרררררררששששששוווווווו תאמאמאמאמאמא של הצלילים ב2004??? אה אבל בגלל שזה פרוגרסיב ואיטי ולא מסחרי אז זה בסדר?
.A.Y.
לא ממש לא קשור..
אני מסכים איתך שהייתה תקופה שהפרוג התחיל להישמע אותו דבר
אבל כמו שאמרת מקודם,
הם הביאו בכל זאת רעיונות חדשים שלא שמענו
מלודיות יפות וכו'..
הם לא לקחו טראק של מישו אחר ועשו לו רמיקס עם אותו סאונד אלא הם הפתיעו עם רעיונות חדשים
בגלל זה היה כיף לשמוע..
YoraY
התחיל להשמע אותו דבר? מהרגע שהוא יצא עד תקופה מאוחרת הוא היה נשמע אותו דבר - ועמית... שלא תגיד אמן אחד... סצנה שלמה!

וברור שהם באו עם דבר חדש בסדר יאמר לזכותם.. אבל עדיין טחנו לסאונדים הכי פשוטים ת'ראבק...



רד מהקטע שטיאס עושה קוברים לנוסטאלגיות בקטנה אם בא לו שיעשה אם יצא יפה מה טוב

Viber
quote:
Originally posted by .A.Y.
סאונד זה ממש לא הקטע הקל ביצירה,
ובחייאת בנאדם גם תמלודיות הרי הוא לא כותב כי הכל רמיקסים
אז מה בעצם הוא עושה פה?
לוקח את אותם פריסטים שוב ושוב ופשוט כל פעם מלביש אותם על מלודיה אחרת שאפילו הוא לא כתב!
אף פעם לא אמרתי שסאונד טוב עדיף על מלודיה טובה
אבל קשה לי להבין למה כל כך מעריכים בנאדם עם סאונד פשוט ומלודיות שהוא בכלל לא כתב


אני לא מסכים
הרבה מיזה היה אפשר לומר על המון אמנים אחרים בטראנס, בפלצנות שלנו היינו אומרים פעם שזה ה"סאונד שהוא מצא"


ולהגיד לך תאמת לא טרחתי לבדוק תרמיקסים שלו לקלאסיקות בכלל, למה? כי אני מרוצה מהאורגינל


ליפט,קנדידה,מירלה ופסיפייר זה כבר רצף מרשים ועקביות לאמן טראנס בימינו
ואת כולם הוא כתב לפי ידיעתי
.A.Y.
בסדר יודעים מה הוויכוח הזה הרי לא יגמר.. אז מיותר ללכת ראש בראש
תשמעו את טיאס אני את מרקוס:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement