return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
הראיון עם שון טיאס - שאלות בעברית אך ורק בטופיק הזה
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
כמו שעשינו בפעם שעברה...
בראש הדף מופיע הטופיק שבו משרוצה לשארול את השאלות באנגלית מוזמן לעשות זאת...

כאן אתם יכולים לכתוב משבא לכם...ואני מקווה שתהיה היענות יפה מבחינת שאלות
markfeldman
ואללה עוד אומן שכדאי להביא לארץ

תשאל אותו לגבי הגעה לישראל
sh33p
תשאל אותו למה כל הטראקים שלו נשמעים אותו דבר?
romigi
טוב בנוהל. איך הוא התחיל? מה היו ההשפעות העיקריות שלו וליו דוקא מתחום הטראנס? מה הוא שומע בבית בזמן הפנוי?
והשאלה הכי חשובה:

האם הוא חושב שהרמקיסים לכל הקלאסיקות והחידושים , טוב? רע ? או מכוער? (תנסח את זה איך שבא לך) והאם הוא מרוצה מהרמיקס לוינסטנט דה-מור?
Viperon
מתי הוא מגיע לארץ?
מה הוא חושב על הסצנה ועל ההורדות? ומה הוא חושב על מה שהולך עם האלקטרו והטק בשנה האחרונה?
מדוע הוא עושה כל כך הרבה ריוורקים לשירים ולא מוצא שירים רגילים?
וגם שהוא עושה ריוורק זה לשיר קלאסי.
מי השפיע עליו הכי הרבה בתחום המוזיקלי?
מה הוא חושב על כך שרוצים לסגור את תחנות הרדיו האינטרנטיות בארה"ב?
האם הריוורקים שלו הם בכלל רק לשימוש עצמי ולא בשביל כלל הציבור והם בטעות מגיעים לרשת?
מתי הוואן מור נייט שלו משתחרר ובאיזה לייבל הוא חתום

נראה לי שזה מספיק:D
YoraY
מתי יבוא הטוטוריאל מלא והמקיף שילמד את כולם איך עושים טראנס ברמה של שון טיאס
Viperon
quote:
Originally posted by YoraY
מתי יבוא הטוטוריאל מלא והמקיף שילמד את כולם איך עושים טראנס ברמה של שון טיאס

שיבוא הטוטוריאל של אבלטון;)


עוד שאלה... על מה הוא עובד עכשיו? מה עומד לצאת?
YoraY
quote:
Originally posted by sh33p
תשאל אותו למה כל הטראקים שלו נשמעים אותו דבר?




חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
DJMIKE
האם לא נמאס לו להרוס שירים בחידושים טפשיים?
.A.Y.
quote:
Originally posted by YoraY
מתי יבוא הטוטוריאל מלא והמקיף שילמד את כולם איך עושים טראנס ברמה של שון טיאס


אני מקווה שצחקת

DvJ
מה הולך להיות לו בעתיד הלא רחוק - שחרורים,הופעות אלבום אולי....?

והפקות ביחד עם עוד אנשים - אם הוא מתכנן לעבוד עם עוד מפיקים.....?

ועם איזה מפיק הוא היה הכי רוצה להפיק יחד....?


:D
Dj Alex (ISR)
למה הוא נוגע בקלסיקות כמו
robert miles - children
והורס אותם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement