return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Photoshop Tennis!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
TimeportE
henkie wij een potje.. zolang jij maar opslaat .. hehe..
dan sla ik iig wel terug! :)
theoden
1 persoon tegelijk
mido was eerst :)
mido
quote:
Originally posted by theoden
1 persoon tegelijk
mido was eerst :)


*jubel jubel*
Ik heb vandaag wel even een gaatje op mijn werk om die bal even hard terug te meppen! :)

whehe
Jappio
Hehe.. Ik doe ook mee! :D
theoden
een beetje vroeg hoop ik, want ik wil em gelijk weer jou richting opslaan vandaag :)
mido
quote:
Originally posted by theoden
een beetje vroeg hoop ik, want ik wil em gelijk weer jou richting opslaan vandaag :)


Ik zal zo eens even kijken in mijn pauze.
Want jij slaat een lastig balletje mijn kant op.

En ik wil hem wel mooi terug slaan! :)
New Wave
Ik wil ook wel meedoen, zijn der nog belangrijke regels ? :D
neuhe :p dach ik al
Henkie_henk
quote:
Originally posted by TimeportE
henkie wij een potje.. zolang jij maar opslaat .. hehe..
dan sla ik iig wel terug! :)


whaha sgoe .. misschien doek vanmiddag al wat als k geen andre graphix ga make.. of ga leren (laatste zit er nie in)

wel weer vrij vandaag :) Verassing!
theoden
mido, laten we afspreken dat we elk een dag over een slag doen :)
mido
quote:
Originally posted by theoden
mido, laten we afspreken dat we elk een dag over een slag doen :)


Lijkt me fair! :)
En als iemand zonder reden niet terug slaat dan heeft diegene verloren.

Maar met goede reden moet er toch wel wat te regelen zijn.

Zo maar afspreken dan?

theoden
we hoeven het niet zo nauw te kijken hoor, maar ik wil het liefst het tempo er inhouden.
dan kunnen we er meerdere doen per week, en misschien met trance of tranceaddict als onderwerp?
mido
quote:
Originally posted by theoden
we hoeven het niet zo nauw te kijken hoor, maar ik wil het liefst het tempo er inhouden.
dan kunnen we er meerdere doen per week, en misschien met trance of tranceaddict als onderwerp?


Het onderwerp maakt mij niet zo gek veel uit. Ik ziet wel wat er voor geschoteld wordt. :)

Ennuh als tranceaddict als onderwerp gebruikt kan worden..... Dan vindt ik dat HouseNation er ook in voor mag komen! :)

Maar we zien wel hoe ver we komen.
Bij die service van jou heb ik wel wat dingen gedaan nu. Maar ik moet zeggen dat hij zoals hij nu zo strak is ook wel erg mooi is. :)

Maar goed ik ga er nog even mee verder en dan kan ik hem zo even naar je toe slaan! :)

Ennuh meerdere per week is wel leuk! :) En goed voor je ervaring met Photoshop! :) *beetje bij andere spieken* whehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement