return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Photoshop Tennis!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
theoden
:eyes:


lol
mido
quote:
Originally posted by theoden
:eyes:


lol


Ja hallow!

Jij zegt leef je uit! Nou dan denk ik aan The Simpsons! :P
whehe

Ik had echt geen flauw idee wat ik er nou bij moest maken.
Ik heb gedacht aan een fabriek of aan een pantservoertuig.

Maar dat zie je wel in het PSD bestandje staan. Dat ik er ook serieus mee bezig ben geweest. Ben ik zo wie zo wel. Maar ik kreeg niet wat ik wilde in ieder geval.

Maar kijk straks zelf maar.

whehe
theoden
maak je niet druk m8
voor de eerste keer deed je het aardig.
mido
quote:
Originally posted by theoden
maak je niet druk m8
voor de eerste keer deed je het aardig.


Betekend dit dat ik nou weer verloren heb?
whehe

Ennuh moet je nog wel de PSD hebben voor die andere dingen te zien die ik had?
Chrono|one
Hmm met wie kan ik dit doen dan?
mido
quote:
Originally posted by Chrono|one
Hmm met wie kan ik dit doen dan?


Sla maar wat op en gooi die PSD file naar [email protected]

Ik wil wel mee doen.

Want met die Theoden is het niet leuk hij is veels te goed! whahaha

Ik hoop dat jij meer party voor mij bent en dat ik niet na 1 slag wordt weggeknikkerd.
Chrono|one
K :) ik heb alleen geen idee hoe ik moet beginnen sla jij er maar een op ;)
[email protected]

Theoden heb je dat eerste plaatje zelf gemaakt of ergens vandaan gehaalt en ge-edit? Ik zou er namelijk nooit op komen om het zo te maken met al dielijnen etc
mido
quote:
Originally posted by Chrono|one
K :) ik heb alleen geen idee hoe ik moet beginnen sla jij er maar een op ;)
[email protected]

Theoden heb je dat eerste plaatje zelf gemaakt of ergens vandaan gehaalt en ge-edit? Ik zou er namelijk nooit op komen om het zo te maken met al dielijnen etc


Ik heb ook nog geen idee hoe ik moet beginnen. Ik kijk vanavond thuis wel even. Dan heb ik wat meer tijd. Want ik zit nu helaas nog steeds op mijn werk.

En om die vraag voor Theoden te beantwoorden.
Ja hij heeft het zelf gemaakt want ik heb de PSD file gezien en verneukt! :) whehe
LowRider
w0w dit is lagguh... zeg het maar en ik doe mee :D :D


me = photoshop groentje ;) nou ja tgaat aardig nu
geef mij maar flash :p
Chrono|one
Lowrider, hoe kun je het beste beginnen met flash? Ik heb veel vette flash-sites gezien maar de turtorials die bij het programma zelf zitten zijn kut :/
Ik weet niet eens hoe je goed plaatjes moet importen uit photoshop ofzo.
Hoe ben jij begonnen?

Chrono|one
Lowrider hoe kun je het beste beginnen met flash? Ik heb al veel vette flash-sites gezien maar geen idee hoe je ze maakt.
Ik weet niet eens hoe je plaatjes goed kunt importen en de turtorials die bij het proggy zitten helpen ook al niet veel
hoe ben jij begonnen?
theoden
kijk op het internet, laat jezelf inspireren

en flash... flash is makkelijk als je er een beetje mee gespeelt heb.
doe de lessons die in flash zitten, en kijk vervolgens naar mooie sites voor ideeen, en probeer die dan na te bootsen, en denk na over hoe jij het zou kunnen realiseren...

het is echt niet zo moeilijk, maar je moet wel beginnen met proberen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement