return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Photoshop Tennis!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
theoden
...nu?


ik ben wel benieuwd....



.....stuur je hem nu?


.... of nu?
mido
quote:
Originally posted by theoden
...nu?


ik ben wel benieuwd....



.....stuur je hem nu?


.... of nu?


Mijn inspiratie laat me heel even in de steek.
Dus het wordt een slap balletje terug. Maar je moet het er even mee doen! :P

whehe

Vanavond zet het PSD bestand ff online. Nu moet je het even doen met een screenshotjuh! :P



TimeportE
quote:
Originally posted by mido
Maar goed ik ga er nog even mee verder en dan kan ik hem zo even naar je toe slaan! :)

en dan wel hier posten hè.. :D
maar klopt het nou wat ik zei.. gewoon de psd file aanpassen met een eigen toevoeging en dan heb je geretourneerd (om het zo maar te zeggen :D)
quote:
whaha sgoe .. misschien doek vanmiddag al wat als k geen andre graphix ga make.. of ga leren (laatste zit er nie in)

is goed.. i'll be there! :D
mido
quote:
Originally posted by TimeportE

en dan wel hier posten hè.. :D
maar klopt het nou wat ik zei.. gewoon de psd file aanpassen met een eigen toevoeging en dan heb je geretourneerd (om het zo maar te zeggen :D)


Dat heb je helemaal goed! :) whehe
theoden
ok

de bedoeling is dat je je laat gaan, mijn 1ste ontwerp was puur een basis... een idee als het ware.
je kan alles doen wat je wilt, maken wat je wilt.
verander de grootte en de kleuren etc....

kijk ik demonstreer
theoden
zal ik deze .psd sturen zodat we vanaf deze verder gaan?
Chrono|one
Wow dat ziet er echt vet uit, gebruik je nog speciale plugins ofzo?
Optimus
ik d8 dat t over tennis ging.....
mido
quote:
Originally posted by theoden
zal ik deze .psd sturen zodat we vanaf deze verder gaan?


Ik had het ook nog nooit gedan. Maar ik begin nu de kloe te snappen!

Paas me die PSD maar! Ik heb wat ideetjes opgedaan gister! En die wil ik even toepassen!!

Hier met dat ding!!

whahaha

Ik wil die bal even terug meppen! :)
theoden
ok mido,
ik heb je de psd toegemaild.
veel succes en vergeet niet.... leef je uit

TimeportE
omdat henkie toch iets te druk was met huiswerk maken :D hiero heb ik eff opgeslagenn.. nie fantastisch idd maar ja.. had ook erg weinig tijd! :)

mido
Nou hier mijn slag terug.
En ik heb nog veel te leren geloof ik. whehe

Maar dat komt vanzelf wel.

http://www.housenation.nl/tennis!!.jpg

Je krijgt vanavond de PSD want ik kan hem nergens uppen! :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement