|
Niet elektronische muziek (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ataraxya |
| quote: | Originally posted by Gladius
omdat ik zo weinig van u2 ken ga ik 'ns wat cd's checken. u2 liefhebbers, wat is zoal hun beste materiaal? |
http://www.discogs.com/release/137130 - een zeer goeie U2 cd:) |
|
|
| domineesje |
Echoes ook eens checken ;)
en voor U2 is mijn aanrader gewoon de 'Best Of' |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Gladius
omdat ik zo weinig van u2 ken ga ik 'ns wat cd's checken. u2 liefhebbers, wat is zoal hun beste materiaal? |
With or without you!! Geen twijfel mogelijk!! Sowieso 1 van de beste nummers aller tijden imo. All time top 3 plaat voor mij. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Remy D
With or without you!! Geen twijfel mogelijk!! Sowieso 1 van de beste nummers aller tijden imo. All time top 3 plaat voor mij. |
voor mij tselfste, verder vonnek het album All that you can't leave behind ook sterk met onder andere Beautiful day en Walk on. Van die tijd heb ik ook de live DVD @ slane castle. Machtige momenten :) One is ook de moeite waard. |
|
|
| Ataraxya |
Er staan ook nog prachtige nummers van U2 op deze dvd: (zeker het eind lied)
U2 ZOO TV Live From Sydney LE 2006 |
|
|
| RadiantB |
> U2 :D
Rock is nooit mijn goesting geweest, teveel gefocust op emotioneel gezeik en te weinig op het maken van deftige muziek.
Black Metal daarentegen profiteert optimaal van de technisch veel sterkere gitaristen en drummers, de vocals zijn maar bijkomstig (de meeste mensen verstaan er toch geen kl*ten van, zelfs al is het in een bekende taal): 7 minuten chaos en mayhem, gevolgd door een panfluitbreakdown, zalig. :D
Folk Metal en 'Viking' Metal is ook nog wel nice, daar zitten nog wel interessante lyrics in. (Scandinavische mythologie vaak)
Combinatie van meesterlijke muzikanten en knappe vocals: Cruachan - Folk-Lore
580 instrumenten op 1 cd ffs! |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Antony
voor mij tselfste, verder vonnek het album All that you can't leave behind ook sterk met onder andere Beautiful day en Walk on. Van die tijd heb ik ook de live DVD @ slane castle. Machtige momenten :) One is ook de moeite waard. |
Where The Streets Have No Name niet vergeten..
Qua opbouw kunnen mening trance-platen daar nog een ferm puntje aan zuigen.. :crazy:
De beste U2-periode is imo nog altijd de jaren 80. Als ik die concerten van in Werchter en Vorst beluister, en de verhalen van mijn pa (fan van het eerste uur) over die memorable doortochten in Werchter in '85 enz hoor, heb ik toch wel spijt dat ik niet tien jaar eerder geboren ben... :) |
|
|
| Pumaz |
Bono is een mietje die in 10 jaar niks origineels gedaan heeft :)
En ik ben zelf een Ier! :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Samim - Heater |
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Het verbaast me dat je die Samim nu pas voor het eerst hoort, want dat nummer terroriseert al een maand of 2 de radiozenders :nervous: |
|
|
|
|