|
Niet elektronische muziek (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Devilex
Jaja de tijden van Sunset On Ibiza en Café del Mar zijn ver weg precies :rolleyes: |
Idd :(
Wat een klasse-/niveauverschil met de 'zomerhitjes' van nu. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Er zit hier waarschijnlijk geen enkele BeTA die niet zou losgaan op deze plaat in Ibiza. |
Try me |
|
|
| The_G0dfather |
ik ken ze niet  |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Try me |
For god's sake, wees wat minder kritisch :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
For god's sake, wees wat minder kritisch :p |
hij wil gewoon op uw kosten naar Ibiza ;) |
|
|
| CygnusX |
Deze 3 nummers vind ik momenteel erg goed:
Lenny Kravitz - I'll Be Waiting
Beirut - Nantes
Air Traffic - No More Running Away
|
|
|
| Antony |
ik heb het hier wel voor. Tim Vanhamel, ge herkent hem mss als de zanger van Millionaire.
|
|
|
| CygnusX |
| Ja, dat nummer is ook super :) Ik had het er eigenlijk ook bij moeten zetten :D |
|
|
| Antony |
| ik moest er aan denken toen ik de grijze clip van lenny zag :) |
|
|
| djcresto |
De opvolger van heater mag je deze wel noemen. Vorige week eens mee wakker geworden, was direct goed gezind.
|
|
|
| Config |
Bucovina :toothless
ja, vind ik persoonlijk ook beter dan Heater.
Ge zit in de misse thread btw ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
It hurts my ears :(
En waarschijnlijk worden we de komende maanden overspoeld door nog meer van die Heater-klonen... |
|
|
|
|