|
Niet elektronische muziek (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het verbaast me dat je die Samim nu pas voor het eerst hoort, want dat nummer terroriseert al een maand of 2 de radiozenders :nervous: |
Ik heb het nummer in de laatste 3 weken al een paar keer gehoord op StuBru, maar was telkens in de waan dat het van Balkan Beat Box was (een collega op het werk dacht dat). Pas vandaag kwamen we er achter dat het dus ene Samim was :) Ik ben het nummer helemaal nog niet beu, maar ik heb ook nog geen 5 keer gehoord. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het verbaast me dat je die Samim nu pas voor het eerst hoort, want dat nummer terroriseert al een maand of 2 de radiozenders :nervous: |
Ik luister nu weinig radio in de vakantie maar ik heb dat nummer nog geen enkele keer daar mogen aanhoren :) |
|
|
| Zehra |
elke dag paar keer gespeeld op topradio!
zeker tss 8 en 9 tijdens morningman :) |
|
|
| Config |
| Die heater is wel een mega catchy ding zeg.. het zou niet mogen maar ik vind de track al precies een beteke beter dan de eerste keren dak die hoorde.. Maar toch nog ruim onvoldoende om met andere platen te concurreren :p |
|
|
| Xilver |
HEATER
IS
EEN
KUTPLAAT |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Xilver
HEATER
IS
EEN
KUTPLAAT |
+1
de 5 seconden die ik van die plaat heb gehoord vond ik ook enorm kut :p |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Xilver
HEATER
IS
EEN
KUTPLAAT |
Zal nog niet zijn zeker, precies een plaat van een troep zigeuners.
En zeggen dat deze plaat momenteel bom is in de doorsnee Belgische club. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Devilex
Zal nog niet zijn zeker, precies een plaat van een troep zigeuners.
En zeggen dat deze plaat momenteel bom is in de doorsnee Belgische club. |
Die plaat is op vele plaatsen bom. Ik heb hem nog nooit op de radio gehoord, maar hier staat hij alvast veel op. Een echte zomerplaat! |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Die plaat is op vele plaatsen bom. |
Idd heb gehoord dat hij op Ibiza ook dé hit zou zijn deze zomer.
Jaja de tijden van Sunset On Ibiza en Café del Mar zijn ver weg precies :rolleyes: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Je moet dat allemaal in z'n context zien he. Er zit hier waarschijnlijk geen enkele BeTA die niet zou losgaan op deze plaat in Ibiza. Daar wordt je immers gewoonweg meegezogen in de sfeer. En dan ga je die plaat al gauw anders bekijken. :) |
|
|
| Devilex |
| Het wil toch niet zeggen dat je op eender welke zeikplaat moet staan meedansen alware het je lievelingsplaat omdat de massa rondom jou erop losgaat? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Devilex
Het wil toch niet zeggen dat je op eender welke zeikplaat moet staan meedansen alware het je lievelingsplaat omdat de massa rondom jou erop losgaat? |
Het gaat niet enkel om het dansen  |
|
|
|
|