|
Var skall man åka om man vill dansa utomlands i sommar och när skall man åka??
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Nån som har nått förslag?? :) |
|
|
| Beamish |
| Dansbandsveckan i Leksand är alltid kul.....:D :D |
|
|
| doter |
| Sensation lr Loveparade skulle ja välja mellan, lr GCSS, lr Ibiza... Men d beror ju helt på vilken stil man gillar å vilken prisklass man väljer att ligga på... |
|
|
| Dj_ExOn |
| Jag åker till Ios i Augusti:) Dom har en del psy och tranceklubbar där så det kommer bli helt galet!! |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Nån som har nått förslag?? :) |
Trance Energy NL
sensation NL
Gatecrasher summer sound system UK <<<...dit ska man isommar.wohooooo
Hyperstate Oslo
ibiza --->> Privilege,Amnesia,Eden å Space....
Creamfields UK
nåra läckra ställen...parta på...
//Nezia |
|
|
| SteveTranz4ever |
Själv ska jag till en viss party ort i sommar med mina vänner, den har inget med trance eller klubb scenen att göra så jag nämner inte dess namn här så man inte blir sågad.
Annars ska jag göra allt för att sticka till Hyperstate i juni nån gång om line-uppen e bra. Bara 53mil att köra dit
Annars om ekonomin tillåter så blir det nåt stort party I Holland, typ Sensation... white eller black..
Kolla in denna site för lite fester runt om i Europa... http://trance.pagina.nl |
|
|
| doter |
| tack för partylänken Steve =) |
|
|
| Phat^Trance |
cypern har ett par bra clubbar.. hade en precis utanför hotellet.. brukade öppna fönstret på nätterna och somna till
lange , dj tiesto, armin :cool: |
|
|
| x-dream |
Jag funderar på sensation å veckan efter love parade....Fast man får ju se hur det blir med det....
Hyperstate brukar ju alltid vara bra oxå.....Men som steve sa...Väntar på lineup å se om det kommer några bra dvs.... |
|
|
| Ravesquad |
| Tack så mycket Phat^Base o alla ni andra:) |
|
|
| Amnezia |
hmz tror det ej blir nått Hyperstate iår..ser inte så ut???hört nått jag inte hört???
mejlat dom flera ggr å så...ingen vill ta på sig å anordna det...får vänta till nästa årlr nått tyvärrr.aaww
ska till Gatecrasher SSS i sommar men funderar även på Sensation white 7:e juli....lr TE...
kan komma till Holland under 2000..allt som allt.....inte dumt:)
tackat för länken.....heh
//Nezia |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hmz tror det ej blir nått Hyperstate iår..ser inte så ut???hört nått jag inte hört???
mejlat dom flera ggr å så...ingen vill ta på sig å anordna det...får vänta till nästa årlr nått tyvärrr.aaww
ska till Gatecrasher SSS i sommar men funderar även på Sensation white 7:e juli....lr TE...
kan komma till Holland under 2000..allt som allt.....inte dumt:)
tackat för länken.....heh
//Nezia | Ähh lägg av, blir det inge Hyperstate, jag var så jäkla inställd på att dra dit... ahh då ökar ju iof chanserna att jag sticker till Holland, med bil eller flyg... vilken fest får vi se... |
|
|
|
|