|
איפה נעלמתם? מה אתם עושים?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
בשבועות האחרונים בקושי נפתחים פה טראד או תגובה פעם בשבוע...
ספרו מה אתם עושים בתקופה האחרונה. |
|
|
| Segev |
צבא צבא צבא..
פה רק בסופשים.. |
|
|
| KrazyDJs |
מסיים י"ב...לא תקופה לחוצה אבל צריך קצת ללמוד כדי לסיים עם בגרות...
ואת שאר הזמן מנסה להעביר בעבודה בקייטרינג בהרצליה. מישהו מכיר במקרה את האולם אירועים Q?
היה שם \ הולך להיות שם בזמן הקרובב באיזה אירוע? |
|
|
| YoraY |
בחפש"ש.. די הפורום מת כולנו זקנו..
:\
עשיתי גם קובר מצחיקול ל"אמא אמא"ד
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| uzi |
חחחחחחחחחח... יצא חמוד ה"אמא אמא", כאילו מתאים לפרסומת :D
יוראי אני אקפוץ אליך ברגע שאסיים את המבחנים. אני מסיים הנדסאי תוכנה וממשיך לתואר ראשון. |
|
|
| Liran-A |
| לימודים של מיקרוסופט וסיסקו |
|
|
| uzi |
לירן? אתה עושה
CCNA של סיסקו
MCP של מיקרוסופט
???? |
|
|
| Liran-A |
אתה קרוב
CCNA של סיסקו זה נכון
MCP של מיקרוסופט זה מבחן אחד בלבד מתוך סדרה
אני עושה MCSA+MCSE
שזה בעברית מנהל רשת+מהנדס רשת מוסמך. |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Liran-A
אתה קרוב
CCNA של סיסקו זה נכון
MCP של מיקרוסופט זה מבחן אחד בלבד מתוך סדרה
אני עושה MCSA+MCSE
שזה בעברית מנהל רשת+מהנדס רשת מוסמך. |
זה מטעם צבא/עבודה או באופן פרטי?
בטח בג'ון ברייס... |
|
|
| DJMIKE |
| האדמין שלכם פרש לפורום "שלי" :) |
|
|
| Liran-A |
| quote: | Originally posted by mitre
זה מטעם צבא/עבודה או באופן פרטי?
בטח בג'ון ברייס... |
זה באופן פרטי
והאמת שזה לא ג'ון ברייס
זו חברה שנקרא "האקר נט" |
|
|
| DvJ |
בינתיים בצבא
אבל עדיין הפורום יבש
צריך איזה מסיבה שתרים תפורום כמו שהיה עם ארמין..... |
|
|
|
|