|
איפה נעלמתם? מה אתם עושים? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sabi10 |
עובד, עובד, עובד, לומד, עובד,עובד(לפעמים כן ולפעמים לא), שבת מנוחה
ואז מגיע ראשון וכל הסיפור מהתחלה :eyespop: |
|
|
| MASTERsplinter |
כיבוש..
זה בעיקר מה שאני עושה בזמן האחרון. |
|
|
| .A.Y. |
לומד לבגרויות:D
יום שני נגמר לי הסיוט הזה חח |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
לומד לבגרויות:D
יום שני נגמר לי הסיוט הזה חח |
סיוט? על מה אתה מדבר הוא אפילו לא התחיל עדיין
:D
מה הייתי עושה בשביל לחזור לי"ב יא אללה... |
|
|
| Liran-A |
| quote: | Originally posted by Viber
סיוט? על מה אתה מדבר הוא אפילו לא התחיל עדיין
:D
מה הייתי עושה בשביל לחזור לי"ב יא אללה... |
מילים כדורבנות!! ;) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Liran-A
אתה קרוב
CCNA של סיסקו זה נכון
MCP של מיקרוסופט זה מבחן אחד בלבד מתוך סדרה
אני עושה MCSA+MCSE
שזה בעברית מנהל רשת+מהנדס רשת מוסמך. |
הבנתי, יפה מאוד.
למי שלא יודע יש הרבה מקומות חוץ מג'ון ברייס שבהם ניתן ללמוד מקצועות אלו. בהצלחה. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
סיוט? על מה אתה מדבר הוא אפילו לא התחיל עדיין
:D
מה הייתי עושה בשביל לחזור לי"ב יא אללה... |
בחיים לא הייתי חוזר לתקופת בית הספר! שלא נדבר בכלל על צבא! זה חרא ללמוד לתעודת בגרות כי היום היא לא שווה גרוש חוץ מזה שהיא תנאי להתקבל למוסד לימודים גבוהה. הפסיכומטרי יכול להיות יותר משמעותי ממנה ולכן יש אנשים שעושים את המינימום שדרוש לבגרות. מי שלומד הרבה מקצועות מוגברים סתם יצא פראייר אלא אם כן הם חשובים לו לידע רקע להמשך לימודים גבוהים. ללמוד כסטודנט זה עדיף כי לפחות אתה לומד מה שאתה בוחר ואתה יוצא עם מקצוע או תואר. עם בגרות אתה בדרך כלל שווה למשכורת מינימום. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
בחיים לא הייתי חוזר לתקופת בית הספר! שלא נדבר בכלל על צבא! זה חרא ללמוד לתעודת בגרות כי היום היא לא שווה גרוש חוץ מזה שהיא תנאי להתקבל למוסד לימודים גבוהה. הפסיכומטרי יכול להיות יותר משמעותי ממנה ולכן יש אנשים שעושים את המינימום שדרוש לבגרות. מי שלומד הרבה מקצועות מוגברים סתם יצא פראייר אלא אם כן הם חשובים לו לידע רקע להמשך לימודים גבוהים. ללמוד כסטודנט זה עדיף כי לפחות אתה לומד מה שאתה בוחר ואתה יוצא עם מקצוע או תואר. עם בגרות אתה בדרך כלל שווה למשכורת מינימום. | .
מה זה קשור אחי, תן לי לחזור לשנה שעברה כמעט כל יום באים וצוחקים והולכים הביתה מוקדם... יש קשיים - אבל יש מרחב וצדק שבהם אפשר למצוא נחמה ולהחלים.
עכשיו בצבא איזה....גיהנום!!! אתה בא כולם תוקעי סכינים ואגואיסטים בכל מקום,לילות חגים ושבתות,מחזיקים אותך בכח סתם עד 5,אתה מובטל כל היום עד רמות של שיגעון ואם יש לך מפקד כמו שלי אז צועקים עליך כל יום,משפילים אותך,מנצלים אותך,אתה מקבל יחס רפואי על הפנים ואתה כל יום חי תחת טרור ופחד שלא ידפקו אותך (שוב) ללא סיבה - ואני נחשב עוד לאחד שהסתדר טוב יחסית.
ההבדל הוא שלתיכון יש חשיבות כלשהי שהיא מובטחת , צבא אתה עושה בשביל הסיכוי שאולי אולי,מתישהו בעתיד תתקל במעסיק מסויים שאולי לא אוהב משתמטים ואולי במקרה,בצורה כלשהי הוא יכול לברר פרטים על השירות הצבאי וגם זה תלוי בהרבה גורמים ומשתנים וגם אז אפשר לחפש מעסיק אחר שנופל בסטטיסטיקה אחרת של מעסיקים שזה לא מעניין אותם/חושבים על העסק יותר מעל אידיאולוגיות בגרוש.
למרות הכל זה 1:0 לתיכון כי זה מה ששוה צבא של ג'ובניקים - 0.
הבנת תהבדל? :) |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by Viber
סיוט? על מה אתה מדבר הוא אפילו לא התחיל עדיין
:D
מה הייתי עושה בשביל לחזור לי"ב יא אללה... |
על מה אתה מדבר
אני מסיים כיתה יא' יש לי עכשיו חודשיים וחצי של בלאגן:D
חוץ מזה שטויות בצבא אני הולך להיות הג'ובניק הכי מעפן שיש
ולא משנה כמה אני יצטרך להילחם איתם על זה חח |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
על מה אתה מדבר
אני מסיים כיתה יא' יש לי עכשיו חודשיים וחצי של בלאגן:D
חוץ מזה שטויות בצבא אני הולך להיות הג'ובניק הכי מעפן שיש
ולא משנה כמה אני יצטרך להילחם איתם על זה חח |
איי יי ייי איזה איזה כיף לך תאמין לי גמרת עם כל הקטע הקשה בבצפר עכשיו נישאר לך מעל לשנה של בית זונות
ולהיות ג'ובניק מעפן באמת, ואני מדבר על מעפן ברמות של שחר ויותר צריך לעבוד יותר מאשר להיכנס לסיירת מטכ"ל , תבין שאני למשל קל"ב,יומיות,בלי שמירות ועוד כמה הטבות וקראת איזה חרא אני אוכל.
צריך הרבה הרבה מזל בשביל להנות בצבא. |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by uzi
הבנתי, יפה מאוד.
למי שלא יודע יש הרבה מקומות חוץ מג'ון ברייס שבהם ניתן ללמוד מקצועות אלו. בהצלחה. |
ברור שיש הרבה מקומות, אבל זה נראה לי הכי נחשב.
בכל מקרה לשם היו שולחים אותי לקורסים לפעמים מהצבא אז זה הדבר הראשון שבא לי לראש. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
.
מה זה קשור אחי, תן לי לחזור לשנה שעברה כמעט כל יום באים וצוחקים והולכים הביתה מוקדם... יש קשיים - אבל יש מרחב וצדק שבהם אפשר למצוא נחמה ולהחלים.
עכשיו בצבא איזה....גיהנום!!! אתה בא כולם תוקעי סכינים ואגואיסטים בכל מקום,לילות חגים ושבתות,מחזיקים אותך בכח סתם עד 5,אתה מובטל כל היום עד רמות של שיגעון ואם יש לך מפקד כמו שלי אז צועקים עליך כל יום,משפילים אותך,מנצלים אותך,אתה מקבל יחס רפואי על הפנים ואתה כל יום חי תחת טרור ופחד שלא ידפקו אותך (שוב) ללא סיבה - ואני נחשב עוד לאחד שהסתדר טוב יחסית.
ההבדל הוא שלתיכון יש חשיבות כלשהי שהיא מובטחת , צבא אתה עושה בשביל הסיכוי שאולי אולי,מתישהו בעתיד תתקל במעסיק מסויים שאולי לא אוהב משתמטים ואולי במקרה,בצורה כלשהי הוא יכול לברר פרטים על השירות הצבאי וגם זה תלוי בהרבה גורמים ומשתנים וגם אז אפשר לחפש מעסיק אחר שנופל בסטטיסטיקה אחרת של מעסיקים שזה לא מעניין אותם/חושבים על העסק יותר מעל אידיאולוגיות בגרוש.
למרות הכל זה 1:0 לתיכון כי זה מה ששוה צבא של ג'ובניקים - 0.
הבנת תהבדל? :) |
מה שכתבת ברור לי, אני יודע.
מבחינת מסגרת התיכון הרבה יותר נעים אבל אני גם לא אהבתי את התיכון. בקשר לצבא אני מסכים עם כל מילה שכתבת. הצבא שומר לנו על המדינה, אבל המערכת נצלנית, מנובלת, רעה ומכוערת... ככה זה שהגיוס הוא מכוח החוק במדינה. לצערינו יש לנו מדינה עם מצב בטחוני נוראי שמפיע על כל תחומי החיים במדינה. |
|
|
|
|