|
איפה נעלמתם? מה אתם עושים? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
על מה אתה מדבר
אני מסיים כיתה יא' יש לי עכשיו חודשיים וחצי של בלאגן:D
חוץ מזה שטויות בצבא אני הולך להיות הג'ובניק הכי מעפן שיש
ולא משנה כמה אני יצטרך להילחם איתם על זה חח |
תגיד תודה שאתה גובניק... להיות לוחם זה צרה כפולה ומכופלת... מה גם שהיום הצבא בקושי נותן הטבות ללוחמים. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by mitre
ברור שיש הרבה מקומות, אבל זה נראה לי הכי נחשב.
בכל מקרה לשם היו שולחים אותי לקורסים לפעמים מהצבא אז זה הדבר הראשון שבא לי לראש. |
אולי יש שם מורים טובים אבל התעודה היא של חברת "סיסקו" או "מיקרוסופט". |
|
|
| Liran-A |
| quote: | Originally posted by uzi
הבנתי, יפה מאוד.
למי שלא יודע יש הרבה מקומות חוץ מג'ון ברייס שבהם ניתן ללמוד מקצועות אלו. בהצלחה. |
תודה רבה!
נכון ג'ון ברייס הם מוכרים מאוד...
אבל בסופו של דבר, התעודה היא באמת של מיקרוסופט.
ככה שמה שמשנה פה זה דרך הלמידה :)
ועוזי, בקשר לטענה שלך על התעודת בגרות..
אני מסכים איתך בכל..
וגם נתקלתי באנשים שהוכיחו זאת.. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Liran-A
תודה רבה!
נכון ג'ון ברייס הם מוכרים מאוד...
אבל בסופו של דבר, התעודה היא באמת של מיקרוסופט.
ככה שמה שמשנה פה זה דרך הלמידה :)
ועוזי, בקשר לטענה שלך על התעודת בגרות..
אני מסכים איתך בכל..
וגם נתקלתי באנשים שהוכיחו זאת.. |
נכון, יש יותר מדי אנשים שהוכיחו זאת.
אני עשיתי המון מחקר אישי לגבי אוניברסיטאות ומכללות, תעודות, תארים ומחירים ואני אומר לך ממקור ראשון שכל האוניברסיטאות ורוב המכללות מסננות דבר ראשון לפי הציון הפסיכומטרי, תעודת בגרות זה רק עוד תנאי לקבלה, לא אכפת להם מה תוכן הבגרות. הם בכלל לא בונים על זה, הם מלמדים אותך מהתחלה. לכן יש אנשים שעושים מינימום של 21 יחידות על מנת לקבל בגרות.
לפעמים יש אנשים שהתקבלותם גבולית ואז התקבלותם תלויה בבגרות או שמסלול מסויים מחייב 5 יחידות מתמטיקה או פיסיקה על מנת לחסוך שנת מכינה.
אני יכול לומר לך עוד יותר מזה! יש בקושי מוסודות שמכבדים הנדסאים (של מה"ט) עם תואר מקצועי של משרד העבודה. לרוב המכללות או האוניברסיטאות היום לא מציעות להם מסלול מקוצר להשלמה לתואר ראשון. הם שומרים לעצמן את הזכות להחליט כמה פטורים לתת לך אם בכלל, אבל זה לא חוסך אפילו חצי שנה. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מסיים י"ב...לא תקופה לחוצה אבל צריך קצת ללמוד כדי לסיים עם בגרות...
|
+חברה ויציאות
עבודה מדי פעם
וקנס שמן שצריך לשלם =\
ואני שונא את ריאל. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
HTML-עבודה חדשה ב
ואז עבודה בבית על אתרים פרטים וכל מני
בקיצר כל היום מול המסך המעצבן הזה חחח
עכשיו בעבודה
coming soon...:rolleyes: |
|
|
| SMoKeR |
| quote: |
איי יי ייי איזה איזה כיף לך תאמין לי גמרת עם כל הקטע הקשה בבצפר עכשיו נישאר לך מעל לשנה של בית זונות
ולהיות ג'ובניק מעפן באמת, ואני מדבר על מעפן ברמות של שחר ויותר צריך לעבוד יותר מאשר להיכנס לסיירת מטכ"ל , תבין שאני למשל קל"ב,יומיות,בלי שמירות ועוד כמה הטבות וקראת איזה חרא אני אוכל.
צריך הרבה הרבה מזל בשביל להנות בצבא. |
מזל ושכל...
וכמה שזה ישמע שאתה בכיין אני כל כך מבין אותך...
גם אני
פטור משמירות
פטור ממטבחים
לא עושה כמעט כלום כל היום
חוזר הביתה כל יום ב-4
ולמרות כל זאת
גם אני סובל...
למה?
כי אני בצבא! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by SMoKeR
מזל ושכל...
וכמה שזה ישמע שאתה בכיין אני כל כך מבין אותך...
גם אני
פטור משמירות
פטור ממטבחים
לא עושה כמעט כלום כל היום
חוזר הביתה כל יום ב-4
ולמרות כל זאת
גם אני סובל...
למה?
כי אני בצבא! |
חחחח אני חוזר בחמש וחצי מה אתה משווה בכלל!!1
:p
זה לא שאני בכיין
זה לא שאני עצלן
פשוט כואב לי לבזבז את החיים על חרא מיותר שלא נותן כלום לאפחד כשחרא בדרגה יותר גבוהה שלא נותן כלום לאפחד מנסה להכאיב לי עוד יותר. |
|
|
| mitre |
| ושתובה לשאלה של הת'רד - מחכה שיביאו דיג'יי נורמאלי לארץ ומקווה שזה יקרה לפני שאני אתחיל ללמוד כי אז מסיבות של ימי חמישי לא יהיו רלוונטיות מבחינתי :( |
|
|
| -AP- |
תגידו תודה שאתם ג'ובניקים על יומיות. יכול להיות יותר גרוע.
יש ג'ובניקים כמוני, גם לא שומרים, לא עושים שום תורנות, ובכל זאת חוזרים הביתה רק בסופי שבוע. למה? זה לא שצריכים אותי בכוננות כל היום, אלא מפרנציפ מוחלט של המפקד שמי שלא יכול להגיע לבסיס ב6 וחצי לא יצא הביתה. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by -AP-
תגידו תודה שאתם ג'ובניקים על יומיות. יכול להיות יותר גרוע.
יש ג'ובניקים כמוני, גם לא שומרים, לא עושים שום תורנות, ובכל זאת חוזרים הביתה רק בסופי שבוע. למה? זה לא שצריכים אותי בכוננות כל היום, אלא מפרנציפ מוחלט של המפקד שמי שלא יכול להגיע לבסיס ב6 וחצי לא יצא הביתה. |
צא. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by -AP-
תגידו תודה שאתם ג'ובניקים על יומיות. יכול להיות יותר גרוע.
יש ג'ובניקים כמוני, גם לא שומרים, לא עושים שום תורנות, ובכל זאת חוזרים הביתה רק בסופי שבוע. למה? זה לא שצריכים אותי בכוננות כל היום, אלא מפרנציפ מוחלט של המפקד שמי שלא יכול להגיע לבסיס ב6 וחצי לא יצא הביתה. |
מזה איפה תמשרת? |
|
|
|
|