|
Jon O'Bir @ Illusion - 30th Of June (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
ik ga eens vertrekken :cool:
later peepz |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik ga eens vertrekken :cool:
later peepz |
Bon als mijne taxi onderweg is, dan zal ik mij ook maar eens gaan klaarhouden om te vertrekken.. :p |
|
|
| Gladius |
lekker aan het warmuppen met zijn show 'ways and means'. bring it on Jon O'!!!!! :crazy:
edit: kzal m'n TA-shirt nog 'ns aandoen, damn da's lang geleden =) |
|
|
| Gladius |
| ben al terug sé, na O'Bir reeds huiswaarts gekeerd. Goed tot zeer goede set van den Jon; zalig om nog 'ns een echte tranceset te horen. Veel beweging zat er natuurlijk weer niet in de zaak, maar dat zijn we gewoon ginder. |
|
|
| Kodama |
Ik ben ook net thuis. Jon z'n set was inderdaad zeer goed.
Zelfs de resident voor Jon was goed. Vorige keer bij Mark Norman en bij Markus Schulz was het maar wat geklungel wat de resident deed maar nu had hij blijkbaar z'n huiswerk gedaan.
Ik vond het een zeer geslaagde avond samen met de front row soldiers FCB_Fanatic en FenixStyle! |
|
|
| domineesje |
Haha.. wat een avond :o, het begon al bij het vertrekken, uur later aangekomen dan we eerst dachten ;) Op de parking aankomen hoorden we al, neem je identiteitskaart maar mee binnen... Ik die normaal 2x check voor ik weg ga of ik dit en rijbewijs mee heb, deed dat deze keer niet :( en had ze dan ook niet mee, had toch de eerste prijs niet gewonnen zeker die luidde "neen we mogen je niet binnen laten" :eek: Maar na heen en weer gebel, zijn ze op het thuisfront toch op het schitterend idee gekomen van mijn identiteitskaart te fotograferen en per MMS te zenden (lachwekkend he :cool: ).. Na uur twijfelen, toch maar stoute schoenen aangetrokken en paar beta's lastig gesmst die daar binnen zaten :o (Ik kon de auto waar ik me in bevond niet zo maar open achterlaten). Fredo kwam dan zijn auto sluiten en ik deed poging met mijn MMS (waarvoor ik vreesde). Ze vonden het toch zo origineel dat ze me dan toch binnen gelaten hebben :tongue3 , net op tijd voor Jon O'Bir zijn set (die al 1/2u uit zijn schema zat)
Zijn set heeft me totaal niet kunnen bekoren :confused: , mss door de tegenslagen voordien en was nogal vermoeid ook.. dat we besloten om kort daarna te vertrekken...
Kwas wal content om de menshen van Bust nog ish were te sien ;) en de rest natuurlijk ook ;)
Ook een speciale dank naar Fredo toe die ondanks alles, er toch nog een gezellige avond heeft van kunnen maken :)
Op naar volgende week: BeTaparty v5 :D
edit: amaai precies veel smilies gebruikt :p |
|
|
| Devilex |
| De resident voor Jon O Bir was Jan, en ik moet zeggen deze keer heeft hij mij niet ontgoocheld. Jon O Bir zijn set was zoals ik er van verwachtte, 2 uur boordevol energie en zuivere trance. Jammer genoeg bewoog er weer bijna niemand maar dat zijn we inderdaad gewoon. Na Jon O Bir was het dan aan Franky Kloeck(?) die een goeie set draaide met de nodige classics. Voor mij toch één van de betere trance avonden in Illusion. |
|
|
| schepper |
| 1 ste keer in illusion . tja sfeer moet ge er zelf maken . vo de rest zeer goede set . en een paar beta shirt's gezien . en veel schoon volk :eyes: :happy2: |
|
|
| FenixStyle |
Ik vond het ook een meer dan geslaagd avondje.. Waren rond middernacht gearriveerd in Illusion, waar "the master himself" Dj Jan net begonnen was aan z'n set. Z'n reputatie hier opt forum is niet al te best, maar ik moet zeggen dat em gisteren echt een schitterende set heeft neergezet. Vele zalige plaatjes gehoord.. (Tiesto Remix van Open Your Eyes :crazy: ), de cliché-platen die anders steeds terugkomen in z'n sets, bleven nu achterwege.. (zelfs Man On Mars werd niet gedraaid :eyes: :p ) Technisch zat het ook wel ok.
Rond half drie, een half uur later dan voorzien, was het dan tijd voor de dj waarvoor we gekomen waren, Jon O'Bir. Het was de eerste keer dat ik hem aan het werk zag, en hopelijk ook niet de laatste keer. Hij draaide een goeie energie set boordevol goeie tranceschijven. Z'n set kon voor mij eigenlijk al niet meer stuk toen hij als eerste plaat al direct Formentare What oplegde :p Hijzelf ging achter de draaitafels ook enorm op in z'n set. Spijtig dat het merendeel van het volk er echter tam bijstond. Enkel het voorste gedeelte van de zaal, met een deel Beta's, ging echt los wat dan ook geaprecieerd werd door Jon.
Na Jon O'Bir dan nog anderhalfuur gebleven voor Franky Kloeck z'n set. Net als Dj Jan veegde ook hij de vooroordelen van hier op TA van tafel door een goeie set te draaien.. Enige minpuntje van de avond was dat hij al de derde dj op rij was die Rush Hour draaide :p
Rond 6u zijn we dan maar stilaan terug vertrokken..
Qua muziek was het voor mij zowat de beste avond die ik tot nu toe in Illusion beleefd heb :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Tiesto Remix van Open Your Eyes :crazy: |
He, die is toch nie uit? En ik betwijfel dat Jan dikke vriendjes is met Tiësto. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
He, die is toch nie uit? En ik betwijfel dat Jan dikke vriendjes is met Tiësto. |
Het zou ook evengoed een andere remix kunnen zijn ja, my bad.. :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik was idd wat te snel want het was een andere remix.. (dewelke weet ik niet?) |
Allende of Redanka remix, die zijn wel uit. Maar die van Tiësto is toch beter :) |
|
|
|
|