return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Jon O'Bir @ Illusion - 30th Of June (pg. 5)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by obssession
negatieve vibes

Jij bent hier de negatieve vibe. Er wordt hier (milde) kritiek geleverd op bepaalde elementen van Illusion, en jij moet al direct in de bres springen omdat je geliefde clubje 'aangevallen' wordt. Die kritiek is naar mijn bescheiden mening dan ook nog eens grotendeels terecht; ik begrijp dus totaal niet waar je je zo druk om maakt.
Zjokke1977
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de betas hebben gezegd dat de residents slechte dj's waren. Als ik me niet vergis waren het forumleden (internationaal) van TA in het algemeen die deze mening deelden.
Zij hebben zich dan ook enkel gebaseert op de sets die ze op dat moment hoorden.

Zeggen dat iemand een slechte dj is of zeggen dat iemand een mindere set draait zijn 2 totaal verschillende dingen.

Hoe dan ook, ik heb me gisteren goed geammuseerd met de setjes van de residents en O'Bir en dat is toch het belangrijkste niet?

Jammer dat de stream gisteren serieuze mankementen vertoonde. Dit was toch wel de uitgelezen kans voor de residents om te tonen dat ze een aardige st kunnen neerzetten.
Gladius
lol precies een gevoelig kantje geraakt. als gij dat sfeer vond, denk ik dat uw standaard wel laag is. ik heb me zeker geamuseerd, en ja ik stond vanvoor.ge hebt gelijk, sfeer maakt ge zelf, hoewel het toch veel leuker is dat mensen rondom u ook dansen en niet stokstijf staan rond te kijken. abominabel was het niet nee, maar verre van goed. dno wat dat is daar, misschien gaat de meerderheid van de mensen elke week naar illusion, zodat het leuke er wat van af is ofzow. of ze moeten de muziek niet goed vinden natuurlijk.
Devilex
Ik stond ook de hele tijd vooraan en buiten enkele mensen die ook vooraan en in het midden stonden was er niet veel beweging. Ik trok me er toch niet al te veel van aan en amuseerde me. Ik vraag me trouwens af waarom dit topic weer naar de kloten moet worden geholpen terwijl iedereen juist positief was over de dj's.
Xilver
quote:
Originally posted by Devilex
Ik stond ook de hele tijd vooraan en buiten enkele mensen die ook vooraan en in het midden stonden was er niet veel beweging. Ik trok me er toch niet al te veel van aan en amuseerde me. Ik vraag me trouwens af waarom dit topic weer naar de kloten moet worden geholpen terwijl iedereen juist positief was over de dj's.

Ask the fanboy
_Jedi
quote:
Originally posted by obssession
En hier begint het gescheld op Illusion weer...

Kvind dat je overdreven reageerd,
de meesten waren zelfs heel positief over de ganse nacht, over Illusion (Domineesje mocht zelfs binnen na een inventief en origineel ID-bewijs) en velen waren aangenaam verrast over de residents !!!!
.. en als de sfeer over het algemeen wat minder is, is dat daarom toch geen gescheld op Illusion???

Ksnap niet dat je hier nu zelf de discussie weer ophaalt van een tijd geleden...
Kdacht zelfs eerst dat je vrij tevreden zou zijn met de commentaren de meeste Beta's hier gaven over deze nacht!
:conf:
Bertn
Tis gewoon een jankertje;)
lost_in_trance
Om eerlijk te zijn, ben ik niet altijd vooraan gestond omwille van mijn vriendinje die niet wilde

ik was naar de recht van Jon O'Bir > dj deck zicht

dat zou natuurlijk verchillend gebeurd zijn of ik alleen was gekomen.
Ataraxya
al bij al vond ik het wel een goeie nacht, wel spijtig dat ik 3x Rush Hour heb moeten horen en nog eens 2x The Anthem van Filo&Peri :S:S
eene keer horen zal wel doen zekers?:toothless

Top moment was dan wel Jon O'Bir; de residents waren zeker niet slecht!
Ik had wel beter verwacht, maar dat zal wel nog komen...:cool:
obssession
quote:
Originally posted by Real
Jij bent hier de negatieve vibe. Er wordt hier (milde) kritiek geleverd op bepaalde elementen van Illusion, en jij moet al direct in de bres springen omdat je geliefde clubje 'aangevallen' wordt. Die kritiek is naar mijn bescheiden mening dan ook nog eens grotendeels terecht; ik begrijp dus totaal niet waar je je zo druk om maakt.

ik ga hier niet op elke post reageren aangezien ik er geen tijd en zin voor heb. Ten eerste is Illusion niet mijn 'favoriete clubje' , mij valt gewoon op dat telkens er iets te doen is in Illusion er toch altijd wel iets negatiefs gezegd moet worden, terwijl dit bij andere party's minder gebeurd. Ten tweede moet gij of een van de andere toch telkens blijven reageren op mijn posts...get a life! IK roep in mijn laatste post op om de discussie te sluiten en vervolgens moet gij commentaar blijven hebben. Verder heb ik vrijwel alle grote en kleine feesten en clubs bezocht en dit gedurende meer dan 15 jaar, dus kom niet af met dat ik niet weet waar ik over praat, of zoals lders gezegd wordt, dat mij 'sfeerstandaard' laag is. En ja idd zeggen dat iemand een slechte set draait is niet hetzelfde als zeggen dat die dj slecht is, de manier waarop de residents hier toen zijn afgebroken ( op basis van 1 set dan nog ) is echter totaal iets anders dan zeggen dat de set slecht was. Ik daag u uit mij 1 club te noemen die ons zo een line up geeft, als Illusion dit jaar reeds gedaan heeft. ( in Belgie uiteraard ) maar de waarheid is dat die club moeite doet voor tranceliefhebbers, ondanks ze met 'jump' meer volk en dus inkomsten hebben; en meestal is er dan geen kat omda de zogezegde 'diehards' het weer eens te ver vinden, of de sfeer is ni goe of weet ik veel wat. Zwakke excuses in mijn ogen die de 90% van degenen die hier zeiken en commentaar geven gebruikt om niet aanwezig te zijn. Anyway ik ga u laten want ik kots van dit forum! Anyway mocht je op een trancefeestje geraken en ge ziet iemand die zich amuseert, dan ben ik het, kzou zeggen probeer eens hetzelfde te doen ipv alles als perfectionistisch te bezien.

obssession
quote:
Originally posted by Xilver
Ask the fanboy

Ben geen fanboy want dan zou ik er elke week zitten, zie post hierboven...

trouwens as laatste post hier. Dank u Illusion, danku JOn O'BIr.
Neooo
Set van Jon O'Bir is opnieuw te beluisteren op http://www.illusion.be/index2.html

als ik me het goed herriner zal het set 5 en 6 in de ground zijn.
Waren pure trancers!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement