return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Jon O'Bir @ Illusion - 30th Of June (pg. 4)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by schepper
veel schoon volk :eyes: :happy2:

Als je van zonnebankbimbo's houdt misschien :wtf:
Zjokke1977
Amai deze middag toch maar wijselijk terug in mijn bed gekropen toen ik mijne klop kreeg.

Maar wat een set van de Jon !!!!

De residents hebben eveneens een meer dan behoorlijke set gedraaid, ze hadden dan ook iets recht te zetten tegenover de TA community. ;p

De tweede track was Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (A Less Ordinary Rank 1 Remix) Markus draaide deze eveneens enkele weken geleden.

@ gladius: Fijn om je tegen te komen! Was jij de enige met een beta shirt? K heb er geen andere gezien.
Devilex
quote:
Originally posted by Zjokke1977
Amai deze middag toch maar wijselijk terug in mijn bed gekropen toen ik mijne klop kreeg.

Hehe ik ook
obssession
quote:
Originally posted by Gladius
ben al terug sé, na O'Bir reeds huiswaarts gekeerd. Goed tot zeer goede set van den Jon; zalig om nog 'ns een echte tranceset te horen. Veel beweging zat er natuurlijk weer niet in de zaak, maar dat zijn we gewoon ginder.

En hie rbegint het gescheld op Illusion weer... mag ik u erop wijzen dat zonder 'deze zaak' ge geen namen van het kaliber o'Bir of schulz meer zou zine in de belgische zaken? Verder stond ik vanvoor waar de sfeer er serieus inzat, dus ik weet niet waar gij stond , maar baseer uw oordeel wat beter.
Jasperovitsj
Wie scheldt er hier op Illusion? :conf: Of mag er zelfs al niet meer gezegd worden dat er op een bepaald feestje in een bepaalde club geen sfeer was?
obssession
off course, ik post hier iets en the great 'jasperovitsj' moet natuurlijk direct quoten. Waar het om gaat is dat telkens er een feestje komt in Illusion , het toch niet nagelaten kan worden om altijd iets negatiefs te zeggen, ik zeg het nog is wa meer respect zou hier op zijn plek zijn voro wat illusion tenslotte probeert te doen. Ivm al dat gezaag over Illusion en de seer,laat me niet lachen ik heb al genoeg feestjes gezien waar betas ware die er as een plant bijstonden, en dit voor 'tranceliefhebbers' dus wees dan ook niet telkens zo hypocriet alsof jullie de grootste sfeermakerszijn en het Illusionpubliek totaal 'suckt':rolleyes: Ik kan gewoon niet begrijpen waarom hier telkens zo afgegeven wordt op een discotheek, die ons dit jaar al heel watmooie namen gepresenteerd heeft...EN btw Jasper,toen jij draaide in Illusion ( wat ik degelijke set vond) stond er een hele delegatie beta's muisstil...Dat sommigen dan zo zeiken op de 'slechte sfeer' van Illusion , is iets dat me totaal ontgaat. ( btw dit is algemeen gesproken, aangezien ik niet weet welke members daar waren toen ) Ma blijkbaar veranderen sommigen hier van mening als de wind, eerst is JAn megaslecht, nu is ie plots goed op basis va 1 set? mss in't vervolg dan niet zo snel oordelen?? Verder maak je de sfeer zelf, en ik heb me alvast rotgeamuseerd, niet eens tijd gehad om te zien of anderen al dan niet stil staan...Mss zegt dit dan ook wel iets als anderen daar wel op letten...
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by obssession
Ma blijkbaar veranderen sommigen hier van mening als de wind, eerst is JAn megaslecht, nu is ie plots goed op basis va 1 set?

ik heb anders nergens reacties gelezen dat Jan nu megagoed is. WEL heb ik gelezen dat hij gisteren een goeie set heeft gedraaid. Er is een verschil ;)
FenixStyle
quote:
off course, ik post hier iets en the great 'jasperovitsj' moet natuurlijk direct quoten. Waar het om gaat is dat telkens er een feestje komt in Illusion , het toch niet nagelaten kan worden om altijd iets negatiefs te zeggen, ik zeg het nog is wa meer respect zou hier op zijn plek zijn voro wat illusion tenslotte probeert te doen. Ivm al dat gezaag over Illusion en de seer,laat me niet lachen ik heb al genoeg feestjes gezien waar betas ware die er as een plant bijstonden, en dit voor 'tranceliefhebbers' dus wees dan ook niet telkens zo hypocriet alsof jullie de grootste sfeermakerszijn en het Illusionpubliek totaal 'suckt':rolleyes: Ik kan gewoon niet begrijpen waarom hier telkens zo afgegeven wordt op een discotheek, die ons dit jaar al heel watmooie namen gepresenteerd heeft...EN btw Jasper,toen jij draaide in Illusion ( wat ik degelijke set vond) stond er een hele delegatie beta's muisstil...Dat sommigen dan zo zeiken op de 'slechte sfeer' van Illusion , is iets dat me totaal ontgaat. ( btw dit is algemeen gesproken, aangezien ik niet weet welke members daar waren toen ) Ma blijkbaar veranderen sommigen hier van mening als de wind, eerst is JAn megaslecht, nu is ie plots goed op basis va 1 set? mss in't vervolg dan niet zo snel oordelen?? Verder maak je de sfeer zelf, en ik heb me alvast rotgeamuseerd, niet eens tijd gehad om te zien of anderen al dan niet stil staan...Mss zegt dit dan ook wel iets als anderen daar wel op letten...

Er wordt toch nergens in deze topic afgegeven op Illusion? Integendeel, verschillende Beta's die aanwezig waren hebben hier al toegegeven dat de residents een sterke set hebben gedraaid.. Of moeten we nu gaan zeggen dat Jan slecht draaide terwijl dat gisteren niet zo was?

Dat er wat meer sfeer had mogen zijn is een feit.. Maar daar kan Illusion zelf ook niets aan doen, dat ligt gewoon aan de mensen zelf.. En de Beta's die hier klagen dat er te weinig sfeer was, stonden net als u vanvoor en maakten er ook een feestje van..
obssession
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb anders nergens reacties gelezen dat Jan nu megagoed is. WEL heb ik gelezen dat hij gisteren een goeie set heeft gedraaid. Er is een verschil ;)

U hebt gelijk op 1 puntje na;namelijk dat demanier waarop Jan hier toen tot op de grond afgebroken is, als zijnde een keislecht dj, en nu in mijn ogen kan een rotslecht dj niet plotsklaps een megagoede set neerzetten... Lijkt m nogal van het ene uiterste in het andere te vallen niet?
FCB_Fanatic
quote:
U hebt gelijk op 1 puntje na;namelijk dat demanier waarop Jan hier toen tot op de grond afgebroken is, als zijnde een keislecht dj, en nu in mijn ogen kan een rotslecht dj niet plotsklaps een megagoede set neerzetten... Lijkt m nogal van het ene uiterste in het andere te vallen niet?

vooral zijn set is toen enorm afgebroken!!!

en de zaken die zijn gezegd over zijn mixen waren vooral gebasseerd op meerdere sets, die van toen en uit het verleden. Daarover is ook nog op het Illusionforum zelf nog het één en ander gezegd.

obssession
quote:
Originally posted by FenixStyle
Er wordt toch nergens in deze topic afgegeven op Illusion? Integendeel, verschillende Beta's die aanwezig waren hebben hier al toegegeven dat de residents een sterke set hebben gedraaid..

Dat er wat meer sfeer had mogen zijn is een feit.. Maar daar kan Illusion zelf ook niets aan doen, dat ligt gewoon aan de mensen zelf.. En de Beta's die hier klagen dat er te weinig sfeer was, stonden net als u vanvoor en maakten er ook een feestje van..

Ja ok indien zoals jij zegt het de beta's waren die vanvoor stonden en sfeer maakten is dat ok, maar begrijp ik nog steeds niet waarom dan gezegd wordt dat de sfeer slecht is, ok super was hij mss niet maar ook niet zo abominabel hoor...Derbij als je toch vanvoor stond en je amuseert ( wat ik zeker gedaan heb) waarom is het dannog belangrijk als ze achter je in Illusion stil staan? Je maakt de sfeer toch zelf? Als je je laat afhangen van andere mensen ivm sfeer, dan kom je in Belgie meestal van een kale reis thuis, en dat is niet enkel in Illusion. :D
obssession
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
vooral zijn set is toen enorm afgebroken!!!

idd waarna de hele discussie over hoe slecht de residents wel niet waren enz, enz,...Mensen die dit posten maar anderzijds de meeste residents maar een keer gehoord hadden in hun leven, of zelfs niet alle residents hadden gehoord , maar wederom hun oordeel geveld hadden. Dus om aub nu niet met het idee dat het enkel over jan zen set ging lol. NU goed het maakt niet uit. Ik heb me fantastisch geamuseerd op een van de ebste trancedj's ( in mijn ogen dan ) en kga men superweekend dus al zeker niet verknallen door alle negatieve vibes hier te lezen en nog minder door er zelf an toe te voegen... Ik zal altijd omstrden blijven hier maar ik zeg enkel wat ik denk :disbelief anyway all have fun en een goeie vakantie voro de studentjes en geniet ervan...cya!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement