return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
עונת הרחצה החלה !!
View this Thread in Original format
yahel222
טוב אז זה לא שעוד לא הלכתי השנה לים
אבל היום החלה עונת הרחצה באופן רשמי

וברוררר שביליתי את היום בים......יאלה מעכשיו כמעט כל יום
עד הגיוס

:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
DjChook
אחי
מה עם בגרויות ?

:D
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
אחי
מה עם בגרויות ?

:D


תראה יש לי השנה בגרויות בכימיה מתמטיקה ספרות אזרחות אנגלית וחיבור
חיבור ואנגלית אין מה ללמוד
כימיה יום לפני אני לומד
אזרחות יומיים-שלושה לפני
ספרות 4-5 ימים לפני
מתמטיקה חורש ת'תחת שבוע או אפילו יותר

כמה זמן זה כבר............
יש מלא זמן פנוי ואני לא לומד סדיר רק תגבורים ולמלא אני יבריז
DjChook
תשמע אחי שיהיה לך לבריאות :)
אני לא מת על הים
כאילו כן זה נחמד
אבל
א. אני לא אוהב את הגוף שלי אז ללכת חשוף חולצה אני לא מת.
ב. הדבר שאני הכי אוהב זה כדורעף חופים, וחברים שלי לא בקטע
הם יותר בקטע של מטקות שאני שונא
מדי פעם פריסבי שזה אחלה
Dj Moriano
הים זה הדבר הכי אדיר בארץ....... חוץ מהגלים שהם לא משהו אבל אני טס למקסיקו בקיץ א ז חפיף
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano
הים זה הדבר הכי אדיר בארץ....... חוץ מהגלים שהם לא משהו אבל אני טס למקסיקו בקיץ א ז חפיף

מקסיקו למה ?
Dj Moriano
גלים אדירים........
Gil Shwarts
כמעט כל שבת בקיץ אני וחברים שלי היינו נוסעים לחוף של אשקלון לתצפיות כוסיות
כמה כוסיות!!!!!!!!!!
קיצר זאת אחלה עונה רק חבל שלא יאבטחו את החופים כמו שצריך אז צריך לפתוח עיניים חוץ מלכוסיות :)
Dj Moriano
אני בתוך המים גולש אני לא מפחד.....

ושאני יהיה בתצפיות ואני אראה מישהו עם חולצה אני בורח.... :D
Hell_Copter
גם אני לא הייתי עדיין בים!!!!!
לא ממש מסתדר לי עם האימונים
יום חמישי חברים שלי הלכו ולי היה אימון בהדר יוסף אז לא יכולתי לבוא איתם
אבל ביום ראשון יש לי חופש של שלושה שבועות... שיש לי בו 4 מבחנים
פיזיקה שאני ילמד קצת
כימיה שיום לפני אני יסתכל אולי
אזרחות ותנך שזה מגנים ואני יחרוש

כל שאר הימים אני יכול לצאת עד מאוחר וללכת לים כמו מלך
אני חייב לתפוס קצת שיזוף... באילת הבאתי אותה בשיזוף עצבני משהו סוף הדרך

איתן אחי... תהנה במקיקו...

Dj Moriano
ברור שאני יהנה ואני יפתח על זה ט'רד אבל אני רוצהשיהיה סטיקי (יובל יש לך אחריות) אני לא יהיה פה בין שלוש שבועות לחודש אולי חודשיים
נראה כמה אבא חורג שלי יהנה.....

הוא גם גולש אז בטוח שהוא ירצה להאריך את זה...


ורועי לאיזה חוף אתה הולך??
Hell_Copter
אני בדרך כלל הולך עם חברים שלי לחוף דבוש
פעם היינו הולכים לשרון אבל אין שם כוסיות כמו בדבוש... :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement