|
עונת הרחצה החלה !!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
טוב אז זה לא שעוד לא הלכתי השנה לים
אבל היום החלה עונת הרחצה באופן רשמי
וברוררר שביליתי את היום בים......יאלה מעכשיו כמעט כל יום
עד הגיוס
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
|
|
| DjChook |
אחי
מה עם בגרויות ?
:D |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי
מה עם בגרויות ?
:D |
תראה יש לי השנה בגרויות בכימיה מתמטיקה ספרות אזרחות אנגלית וחיבור
חיבור ואנגלית אין מה ללמוד
כימיה יום לפני אני לומד
אזרחות יומיים-שלושה לפני
ספרות 4-5 ימים לפני
מתמטיקה חורש ת'תחת שבוע או אפילו יותר
כמה זמן זה כבר............
יש מלא זמן פנוי ואני לא לומד סדיר רק תגבורים ולמלא אני יבריז |
|
|
| DjChook |
תשמע אחי שיהיה לך לבריאות :)
אני לא מת על הים
כאילו כן זה נחמד
אבל
א. אני לא אוהב את הגוף שלי אז ללכת חשוף חולצה אני לא מת.
ב. הדבר שאני הכי אוהב זה כדורעף חופים, וחברים שלי לא בקטע
הם יותר בקטע של מטקות שאני שונא
מדי פעם פריסבי שזה אחלה |
|
|
| Dj Moriano |
| הים זה הדבר הכי אדיר בארץ....... חוץ מהגלים שהם לא משהו אבל אני טס למקסיקו בקיץ א ז חפיף |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
הים זה הדבר הכי אדיר בארץ....... חוץ מהגלים שהם לא משהו אבל אני טס למקסיקו בקיץ א ז חפיף |
מקסיקו למה ? |
|
|
| Dj Moriano |
| גלים אדירים........ |
|
|
| Gil Shwarts |
כמעט כל שבת בקיץ אני וחברים שלי היינו נוסעים לחוף של אשקלון לתצפיות כוסיות
כמה כוסיות!!!!!!!!!!
קיצר זאת אחלה עונה רק חבל שלא יאבטחו את החופים כמו שצריך אז צריך לפתוח עיניים חוץ מלכוסיות :) |
|
|
| Dj Moriano |
אני בתוך המים גולש אני לא מפחד.....
ושאני יהיה בתצפיות ואני אראה מישהו עם חולצה אני בורח.... :D |
|
|
| Hell_Copter |
גם אני לא הייתי עדיין בים!!!!!
לא ממש מסתדר לי עם האימונים
יום חמישי חברים שלי הלכו ולי היה אימון בהדר יוסף אז לא יכולתי לבוא איתם
אבל ביום ראשון יש לי חופש של שלושה שבועות... שיש לי בו 4 מבחנים
פיזיקה שאני ילמד קצת
כימיה שיום לפני אני יסתכל אולי
אזרחות ותנך שזה מגנים ואני יחרוש
כל שאר הימים אני יכול לצאת עד מאוחר וללכת לים כמו מלך
אני חייב לתפוס קצת שיזוף... באילת הבאתי אותה בשיזוף עצבני משהו סוף הדרך
איתן אחי... תהנה במקיקו... |
|
|
| Dj Moriano |
ברור שאני יהנה ואני יפתח על זה ט'רד אבל אני רוצהשיהיה סטיקי (יובל יש לך אחריות) אני לא יהיה פה בין שלוש שבועות לחודש אולי חודשיים
נראה כמה אבא חורג שלי יהנה.....
הוא גם גולש אז בטוח שהוא ירצה להאריך את זה...
ורועי לאיזה חוף אתה הולך?? |
|
|
| Hell_Copter |
אני בדרך כלל הולך עם חברים שלי לחוף דבוש
פעם היינו הולכים לשרון אבל אין שם כוסיות כמו בדבוש... :D |
|
|
|
|