|
Sensation White (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Biohazard |
mijn droom line up
Sasha & Digweed DJ Team - Mag lekker indraaien :)
Armin van Buuren
Way out West (Live!)
Tiesto
Paul Oakenfold
Paul van Dyk - mag lekker afsluiten met 3 uur set |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Biohazard
mijn droom line up
Sasha & Digweed DJ Team - Mag lekker indraaien :)
Armin van Buuren
Way out West (Live!)
Tiesto
Paul Oakenfold
Paul van Dyk - mag lekker afsluiten met 3 uur set |
indraaien.....haha de 1e 3 uur ja :D (beginnen ze dan maar al om 20:00 ofzo ;)
maarre dit is niet echt waarschijnlijk, maar mocht het zo zijn dan gaan mijn pricipes om niet meer naar sensation te gaan de kast in :D |
|
|
| TimeportE |
ik zie eigenlijk liever armin dan tiesto op sensation draaien..
en waarom nou eigenlijk het "gewone" rijtje van armin, ferry, tiesto, marco v en gielen (no offence).. ik zou liever wat minder bekende lui of lui uit het buitenland hierheen zien komen! :)
en misschien een cool idee, carl cox op sensation black.. wooeeeiiiiiiiii! :D |
|
|
| mpost |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik zie eigenlijk liever armin dan tiesto op sensation draaien..
en waarom nou eigenlijk het "gewone" rijtje van armin, ferry, tiesto, marco v en gielen (no offence).. ik zou liever wat minder bekende lui of lui uit het buitenland hierheen zien komen! :)
en misschien een cool idee, carl cox op sensation black.. wooeeeiiiiiiiii! :D |
Carl Cox??? Je kan ook een kapotte haperende cd speler gaan kopen en die op repeat zetten, heb je het Carl Cox effect. Damn die gast draait echt saaaaie muziek.
Wel handig voor de livesets.... dan kunnen ze daar gewoon een .mod file van maken die dan maar 1 MB is. Heb je 2 uur muziek van carl cox. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by mpost
Carl Cox??? Je kan ook een kapotte haperende cd speler gaan kopen en die op repeat zetten, heb je het Carl Cox effect. Damn die gast draait echt saaaaie muziek.
Wel handig voor de livesets.... dan kunnen ze daar gewoon een .mod file van maken die dan maar 1 MB is. Heb je 2 uur muziek van carl cox. |
:stongue:
:rolleyes:
zal ik voor jou anders de nieuwste cd van Kinderen voor Kinderen kopen.. misschien vind je dat wat minder saai.
:clown: |
|
|
| mpost |
| quote: | Originally posted by Jukx
:stongue:
:rolleyes:
zal ik voor jou anders de nieuwste cd van Kinderen voor Kinderen kopen.. misschien vind je dat wat minder saai.
:clown: |
ey nog een Delftenaar
kom je die cd ff langsbrengen dan?? :D
ieder z'n muzieksmaak he, maar wat was ik blij toen ik eindelijk klaar was met luisteren naar carl cox @ sensation 2000 |
|
|
| Blik |
ach zolang ze maar niet met mensen zoals Roog aankomen vind ik het goed
Jean en Gielen zijn er zoiezo bij, die hebben een abonnement op ID-T events |
|
|
| Jappio |
Ach Roog vorig jaar was best grappig om er ff in te komen.. Maar ja, volgens mij was vorig jaar die line-up ook niet bekend hoor van Sensation, maar ik kan me natuurlijk vergissen.. Ik ben ook nog hard aan het twijfelen om een kaartje te kopen, ben een btje bang dat het een heej-hoo party gaat worden.. (hoewel ik vorig jaar echt een top-feest heb meegemaakt daarzo,, met dank aan marco v & rank 1 :D)
Ltr! |
|
|
| LowRider |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
hoe kom je daar bij??
er is wel een tijdlang een gerucht (op het internet) rondgegaan dat de partijen ruzie zouden hebben, maar das volgens mij een tijdje geleden door tijs himself in een interview ontkracht...of het kan ook wel Obi zijn geweest die dat zei.. (obi is, voor de duidelijkheid, een spammer die zijn werkgever hier wel eens promoot, en altijd roept dat hij dat in zijn vrije tijd doet. zijn werkgever is trouwes ID&T :D (maakt mij verder weinig uit hoor)) |
nou hij heeft toch ook sinds sensation 99 niet meer voor id-t gedraaid...?
ik zeg ook nix over een ruzie tussen id &t en tiesto, ik bedoel alleen dat het erg onwaarschijnlijk is dat hij nog (binnenkort) voor id&t zal draaien (tenzij de opzet drastisch gaat veranderen... :D).
dat was toch alleen wat hij toen in dat interview zei?
(en obi kende ik wel hoor ;)) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by LowRider
nou hij heeft toch ook sinds sensation 99 niet meer voor id-t gedraaid...?
|
Heb ik weer wat gemist...damn :( |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec
Heb ik weer wat gemist...damn :( |
HAHAHAHA:D:p :stongue: |
|
|
| LowRider |
nouhoooou niet zo flauw doen jongens... ik maak ook gewoon een foutje....:mad:
:stongue:
2000 bedoel ik dus |
|
|
|
|