|
Sensation White (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| daar zit op zich wel wat in ja.... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
alleen DanceValley is wel relaxed. Daar heb je tenminste nog 90% echte party people.
|
WHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAAA
HAHAHAH ja hoor daar is 90& echt partypeople. HAhahahaaha jij weet het helemaal. hahahaaa Ben echt blij dat ik met iemand van het "goede" publiek kan praten hier. Echt een eer. |
|
|
| Miss Proximus |
| damn hey....sinds wanneer zijn jullie ook allemaal ongesteld :D |
|
|
| Donna |
| Mja k vond t ookal een beetje herkenbaar gedrag....heeft RV ook altijd 1 keer per maand:stongue: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Mja k vond t ookal een beetje herkenbaar gedrag....heeft RV ook altijd 1 keer per maand:stongue: |
moet je dan ook alle bonobons achter slot en grendel doen? :D hehe |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
moet je dan ook alle bonobons achter slot en grendel doen? :D hehe |
wat jullie met choco doen doe ik met drop toffee's
:toothless |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik hou sowieso niet van die grote feesten, alleen DanceValley is wel relaxed. Daar heb je tenminste nog 90% echte party people.
|
ik vind dit wel weer zon giga onzin...
als al dat volk echt partyvolk is, waar zitten die 81000 mensen de rest van het jaar dan??
dit betekent dat OF jij zo wasted was dat je DACHT dat iedereen aan het feesten was OF dat al die mensen op de andere feesten niets staan te doen, maar dat maakt ze dan ineens tot TMF-volk...
als je me dat ff kunt uitleggen...
ps, ik ben zelf ook fanatiek tegenstander van het heehoogebeuren
ps (2) als je dit kunt verklaren, zal ik het 'ik vind dit zon onzin' gedeelte terugtrekken |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
bleh :) |
Als je niets te melden hebt, zeg dan niets.
Ow nee, dat zou betekenen dat je nooit iets mag zeggen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
WHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAAA
HAHAHAH ja hoor daar is 90& echt partypeople. HAhahahaaha jij weet het helemaal. hahahaaa Ben echt blij dat ik met iemand van het "goede" publiek kan praten hier. Echt een eer. |
Tsja, ik heb gewoon ff een dag dat ik lekker moet kankeren op vanalles en nogwat. Dus laat me even.
Je moet niet alles serieus nemen wat ik zeg.
En lees ook even dit:
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw, dit is een MENING, dus ga maar ff lekker iemand anders flamen :D
|
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Jappio |
| quote: | | Zo goed als alle namen voor White en Black Edition zijn bevestigd door de boekingskantoren. Zodra alles echt 100% zeker is (voordat de voorverkoop van start gaat ) zal de line up bekend worden gemaakt via de officiële internetsite. |
Dit jaar is het dus sowieso bekend voor de verkoop start.. Dan kijk ik dan nog wel ff of ik een kaartje koop of nie.. Ltr! (van de id&t site trouwens) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
damn hey....sinds wanneer zijn jullie ook allemaal ongesteld :D |
sinds we allemaal alles beter denken te weten!
;)
het inkoppertje zal ik dan zelf maar even maken:
ja vooral ik ja!!
:D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jukx
sinds we allemaal alles beter denken te weten!
;)
het inkoppertje zal ik dan zelf maar even maken:
ja vooral ik ja!!
:D |
gelukkig weet ik alles het best :stongue: |
|
|
|
|