|
Sensation White (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| innercity 2000 was toch de laatste keer :conf: |
|
|
| serialkillah |
| Op de Sensation site staat dat dit jaar Sensation 10 euro duurder is doordat iedereen een DVD van het feest krijgt thuis gestuurd:) da win ik toch wel weer beter.... |
|
|
| Donna |
Mja enorm vet.....
:rolleyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by serialkillah
Op de Sensation site staat dat dit jaar Sensation 10 euro duurder is doordat iedereen een DVD van het feest krijgt thuis gestuurd:) da win ik toch wel weer beter.... |
Sta je eerst een half uur in de rij om je gegevens in te voeren zodat je niet alleen een leuke DVD krijgt maar jaren daarna nog ID&T meuk in de bus, ja daar doen we t allemaal voor.
Goeie marketing weer ID&T ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Sta je eerst een half uur in de rij om je gegevens in te voeren zodat je niet alleen een leuke DVD krijgt maar jaren daarna nog ID&T meuk in de bus, ja daar doen we t allemaal voor.
Goeie marketing weer ID&T ;) |
je staat niet in de rij, je moet je op de site inschrijven, over de rest heb je wel gelijk :D krijgt een jaarabonnement op het id-t blad |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Donna
Mja enorm vet.....
:rolleyes: |
leuk toch! kunnen we lekker met zn allen, ongegeneerd, "Heeee-Hooooo" roepen en gezellig springnichten!
en dat voor maar 55 euro..
nou, das geen geld!!
;) |
|
|
| SnuggLe |
Idd, het wordt gewoon een springnichten feest met veel TMF-publiek.
De naam Sensation is zo'n hype geworden (ze maken er zelf bij Ajax al reclame voor), dat het echt een fout publiek aantrekt.
Dat publiek boeit het geen ruk welke dj er staat, als ze maar tegen al hun andere 538/TMF-maten stoer kunnen doen dat ze op Sensation zijn geweest. Echt sick... stelletje stakkers.
Ga dan naar een echt feest toe.
Btw, dit is een MENING, dus ga maar ff lekker iemand anders flamen :D
Ik hou sowieso niet van die grote feesten, alleen DanceValley is wel relaxed. Daar heb je tenminste nog 90% echte party people.
Grote feesten heb je vaak een behoorlijk fout publiek. Kwas vorig jaar een keer op Massive, en toen begon het hele publiek te heeeeee-hoooo-en. De helft van het publiek heeft echt 60% van de avond staan kijken. Toen ik met wat maten begon te dansen zat iedereen je aan te kijken van 'wat doettie nou?'. Nou ik ben bijna naar huis gegaan, zo triest feest als dat was.
Ik snap ook niet waarom veel mensen echt alleen gek zijn van Armin/Marco V/Tiesto/Ferry. Dat ze graag die mensen in een line-up willen zien. Oke, ze zijn misschien wel kwali, maar dan kan je net zo goed een recent setje van hun downloaden. Want a) dat scheelt geld en b) dan hoor je dezelfde platen en c) dan sta je niet bij dat kutte TMF publiek.
Doe eens wat nieuws, ga eens een keer naar een onbekende dj, of naar de wat kleinere feesten.
Nou, trouwens, doe eigenlijk maar nie, want dan kom ik jullie niet tegen :D Blijf ik wel bij mijn kleine feessies, mogen jullie naar de TMF-awards :D :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Idd, het wordt gewoon een springnichten feest met veel TMF-publiek.
De naam Sensation is zo'n hype geworden (ze maken er zelf bij Ajax al reclame voor), dat het echt een fout publiek aantrekt.
Dat publiek boeit het geen ruk welke dj er staat, als ze maar tegen al hun andere 538/TMF-maten stoer kunnen doen dat ze op Sensation zijn geweest. Echt sick... stelletje stakkers.
Ga dan naar een echt feest toe.
Btw, dit is een MENING, dus ga maar ff lekker iemand anders flamen :D
Ik hou sowieso niet van die grote feesten, alleen DanceValley is wel relaxed. Daar heb je tenminste nog 90% echte party people.
Grote feesten heb je vaak een behoorlijk fout publiek. Kwas vorig jaar een keer op Massive, en toen begon het hele publiek te heeeeee-hoooo-en. De helft van het publiek heeft echt 60% van de avond staan kijken. Toen ik met wat maten begon te dansen zat iedereen je aan te kijken van 'wat doettie nou?'. Nou ik ben bijna naar huis gegaan, zo triest feest als dat was.
Ik snap ook niet waarom veel mensen echt alleen gek zijn van Armin/Marco V/Tiesto/Ferry. Dat ze graag die mensen in een line-up willen zien. Oke, ze zijn misschien wel kwali, maar dan kan je net zo goed een recent setje van hun downloaden. Want a) dat scheelt geld en b) dan hoor je dezelfde platen en c) dan sta je niet bij dat kutte TMF publiek.
Doe eens wat nieuws, ga eens een keer naar een onbekende dj, of naar de wat kleinere feesten.
Nou, trouwens, doe eigenlijk maar nie, want dan kom ik jullie niet tegen :D Blijf ik wel bij mijn kleine feessies, mogen jullie naar de TMF-awards :D :D
Greetz,
SnuggLe |
Ja snuggle grote god ik aanbid u, laat uw woorden over dit forum gaan.
Bekeer deze mensen tot uw geloof en het zal met de gehele wereld beter gaan. :D :rolleyes: :p |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
*knip*
Greetz,
SnuggLe |
inderdaad Snuggle! alleen Johan Gielen is goed!!
;)
[ff serieus]
maarja, je kan dit wel blijven roepen wat je net allemaal zei, het merendeel van dit board blijkt er echter niet vatbaar voor. iedereen loopt maar te roepen dat de kwaliteit achter uit gaat en "TMF-publiek dit en TMF publiek dat" en "waarom komt dit nummer nou weer in de top 40" en blablabla. maarja, je zorgt er zelf voor door met zn allen lekker weer die 55 euro neer te tellen voor een sensation etc.
nou vind ik het niet erg dat er mensen zo graag naar Sensation en soortgelijke feesten willen maar ga dan niet lopen zaniken dat het allemaal zo "commercieel" wordt de laatste tijd. je bent er namelijk zelf debet aan!!!
[/ff serieus] |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
bleh :) |
ahaa..
:) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Jukx
[ff serieus]
maarja, je kan dit wel blijven roepen wat je net allemaal zei, het merendeel van dit board blijkt er echter niet vatbaar voor. iedereen loopt maar te roepen dat de kwaliteit achter uit gaat en "TMF-publiek dit en TMF publiek dat" en "waarom komt dit nummer nou weer in de top 40" en blablabla. maarja, je zorgt er zelf voor door met zn allen lekker weer die 55 euro neer te tellen voor een sensation etc.
nou vind ik het niet erg dat er mensen zo graag naar Sensation en soortgelijke feesten willen maar ga dan niet lopen zaniken dat het allemaal zo "commercieel" wordt de laatste tijd. je bent er namelijk zelf debet aan!!!
[/ff serieus] |
pas maar op voor je het weet ben je arrogant...;) |
|
|
|
|