|
Willen alle actieve leden hier posten?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
De reden voor deze post is dat ik de laatste tijd het idee heb dat er hier steeds minder wordt gepost. Om mijn vermoeden te verifieren, wil ik via deze weg te weten komen hoeveel actieve leden ( = minstens 1 post per week, wat nog weining is maar goed) er hier rondlopen. Dus als je je aangesproken voelt, voel vrij om hierop te reageren.
Respect, |
|
|
| total woot |
je kunt natuurlijk ook gewoon even de forums doorlopen, dan zie je direct hoeveel er per dat gepost wordt.
ieg. een goed idee, sign me in
GRTZZZ |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Ach zo kan ik mijn postgemiddelde weer eens oppoetsen :p |
|
|
| magrec |
| Op naar de 1000 :D |
|
|
| Pjotr G |
| ik post dan wel nogal weinig in t holland forum, maar door hier te posten laat ik ff zien dat dat wel meevalt :D |
|
|
| Flippe |
aantal posts +1 :)
/me is niet meer zo hele active
zal weer es wa meer gaan posten! |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Ik ben ook wel een beetje actief hier sinds kort...
GrEeTz |
|
|
| tijs08 |
| ja en ik ben hier ook al een tijdje... en blijf hier voorlopig ook wel lang hangen :D |
|
|
| Lemming |
| Ach ja ik wilde ook op de kaart dus dan kan ik hier ook wel ff wat posten he:) |
|
|
| serialkillah |
| en een post van me |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik ben nieuw!
Ik zal me gelijk f voostellen.
Ik ben Peter en ben erg romantisch aangelegd. Ik hou ervan om vrouwen te verwennnen.
Voor een aantal van hen op dit forum heb ik een gedichtje geschreven:
Als Muizen En Katten Elkaar Bezoeken,
Als Duiveltjes Huilen En Engeltjes Vloeken
Als Stenen blijven Drijven Op De Rijn,
Dan Pas Zal Ik Jou Vergeten Zijn.
 |
|
|
|
|