return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
I Love Techno 2007 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tijne
tijne = aanwezig :)

'k ga nu al een jaar of 4-5 peisk... 'k zie wel i love techno telkens maar meer en meer evolueren van techno naar alle aanverwante stijlen, ma das ni noodzakelijk slecht. Elk groot evenement moet streven naar verandering (imo).

'k ga meestal voor het hardere werk, wittekind, rush, technasia, ... maar 'k betrap er mij altijd op dak toch bij ander dj's terechtkom :D , laurent garnier was vorig jaar on-ge-looflijk. Kippevel³
FenixStyle
Ik ga wsl niet gaan. Alhoewel ik me er wel zou amuseren, staan er toch te weinig namen op waarvoor ik echt wil gaan..
Ben tegenwoordig zowiezo niet meer zo'n liefhebber van grote feesten, dus dat geld van ILT besteed ik dan liever aan een aantal kleine feestjes :)
FCB_Fanatic
het kan mogelijk nog veranderen, maar ik denk eerder dat ik niet ga gaan. Ik zou I Love Techno echt wel eens willen meemaken (nog nooit geweestt), maar met hetgeen tegenwoordig onder techno valt, zou het mij toch niet echt aanstaan. Daarnaast staan er ook weinig namen tussen die ik ECHT graag zou willen zien. De enige naam zou Underworld zijn.
Jasperovitsj
Bij mij zal het een beetje een last minute beslissing zijn denk ik, vooral afhankelijk van de financiële situatie.
Push2005
Ik ga normaal wel; kmoet het alleen nog opbrengen om een ticket te gaan halen :toothless
Fomas
quote:
Originally posted by Tijne
tijne = aanwezig :)
laurent garnier was vorig jaar on-ge-looflijk. Kippevel³

Tegen het einde aan speelde de man een plaat ondersteund door een dwarsfluit(live), gespeeld met een subtiliteit die enkel te vinden is in een Innertales - Odyssee. Tis weer een van die platen die we nooit in de eigen platenbak zullen mogen tegenkomen. Samen met Shinedoe, Carl Craig, the Dominators en Ellen Allien & Apparat live was het al bij al nog sterke avond ondanks de zwakke lives van Technasia en Rush, en de inferieure geluidskwaliteit bij Deetron en James Holden.

De tijdsindeling en de laatste namen lijken de editie dit jaar nog op de valreep te kunnen redden. De tijd dat je voor de hele affiche zou gaan is met de outdoor-editie verdwenen.
Push2005
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ga normaal wel; kmoet het alleen nog opbrengen om een ticket te gaan halen :toothless

... en dat is vandaag gebeurd :)
Tijne
quote:
Originally posted by FUSyke
Wie gaat?
FUSyke

FUSyke
Tijne
Devilex
quote:
Originally posted by Fomas
De tijd dat je voor de hele affiche zou gaan is met de outdoor-editie verdwenen.

Zeg dat wel, was echt crossen van tent naar tent.
Adion
Wie gaat?
FUSyke
Tijne
Adion

Voor mij is dit de 4de keer ILT geloof ik. Helaas ILT Outdoor moeten missen, ma mij toch altijd geamuseerd op ILT. Met het aantal zalen en de verscheidenheid is het toch moeilijk om niks naar uw goesting te vinden, enige nadeel vind ik de drukte wel een beetje.

Bertn
de drukste edities zijn ondertussen al weer gepasseerd dacht ik. kgeloof dat 2002 een record was:) (was ook een ongelofelijk technojaar int algemeen)
The_G0dfather
blijft hoe dan ook een massabedoening
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement