return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
I Love Techno 2007 (pg. 5)
View this Thread in Original format
FUSyke
Underworld haakt af voor I Love Techno

"Underworld regret to cancel their current tour after a band member was struck by severe illness . This means their performance at I Love Techno had to be cancelled as well. At this moment we are investigating the possibility of a fill-in act."

Ik ging toch niet voor hen. Hopelijk komt er een goede in de plaats.
Push2005
Goed nieuws
FCB_Fanatic
:haha: :haha: :haha:

ben ik effe blij dat ik niet ga. Underworld was zowat de enige naam die ik echt de moeite vond om voor te gaan. Voor de rest staat er weinig echt interessants op de line-up.
Bertn
quote:
Originally posted by Push2005
Goed nieuws


hopelijk zetten ze 2manydj's in de plaats luc:p
Push2005
quote:
Originally posted by Bertn
hopelijk zetten ze 2manydj's in de plaats luc:p


Haha :toothless
Loraine
Na Cocoon Freakshow afgelopen weekend mijn zinnen niet op ILT 2007 gezet maar op het volgende Cocoon event in Amsterdam :)
Kleinschaliger, dichterbij huis en wat een sfeer plus muziek :crazy:
Blake
erm.. daftpunk .. erm.. :p
FUSyke
quote:
Originally posted by FUSyke
Underworld haakt af voor I Love Techno

"Underworld regret to cancel their current tour after a band member was struck by severe illness . This means their performance at I Love Techno had to be cancelled as well. At this moment we are investigating the possibility of a fill-in act."

Ik ging toch niet voor hen. Hopelijk komt er een goede in de plaats.


en de vervanger is ... Alter Ego live.
FenixStyle
quote:
Originally posted by FUSyke
en de vervanger is ... Alter Ego live.


Best wel povertjes als vervanger, zeker aangezien ze afgelopen week nog in België optraden...
FUSyke
Wie gaat?

Glexx
Tijne
Push2005
Adion

Bij mij is het nu ook 100% zeker; ik ga ook:)

2000 and One + Trentemoller + Stephan Bodzin + Alter Ego + Adam Beyer + Gui Boratto = feestje!!!:toocool:

Real
Glexx
Tijne
Push2005
Adion
FUSyke
Real
Config
ken nog geen kaarten maar miss ga ik wel.. tenzij het uitverkocht is natuurlijk
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement