|
I Love Techno 2007 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| LeonB |
| yeah kaartje binnen :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Real |
Ha, gaje ook ? :D
Nice |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik pas, te weinig goeie namen voor mijn smaak om dat dure ticket en alles erbij te verantwoorden :) |
|
|
| Real |
| Als ze die vieze ingham Palace durven draaien, breek ik hun nekken. |
|
|
| FenixStyle |
| Deze week zit de compilatie-cd van ILT bij de P-Magazine voor €7,9 extra.. |
|
|
| FUSyke |
| Gdvd, het is al uitverkocht:whip: Morgen maar eens rap naar Music Man bellen |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Gdvd, het is al uitverkocht:whip: Morgen maar eens rap naar Music Man bellen |
LOL.. Ge zijt hier al weken bezig over ILT, maar ge komt wel twee dagen op voorhand verbaasd doen dat het "al" uitverkocht is en ge nog geen tickets hebt? :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
LOL.. Ge zijt hier al weken bezig over ILT, maar ge komt wel twee dagen op voorhand verbaasd doen dat het "al" uitverkocht is en ge nog geen tickets hebt? :p |
geen nood, ... er zullen hier en daar nog wel tickets beschikbaar zijn
de vraag is natuurlijk tegen welke prijs? :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
LOL.. Ge zijt hier al weken bezig over ILT, maar ge komt wel twee dagen op voorhand verbaasd doen dat het "al" uitverkocht is en ge nog geen tickets hebt? :p |
:D Ik zal er nog wel vinden en zo niet, dan ga ik wel naar iets anders. Keuze genoeg! |
|
|
| Config |
| topicopener gaat zelf niet, haha :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
dan ga ik wel naar iets anders. Keuze genoeg! |
Ik kom er zelf dus net achter dat Laidback Luke zaterdag dus in Versuz draait.. Vreemd, stond in het begin van de week nochtans niets van op de site..:) |
|
|
|
|